fit.pl mobile logo

Ćwiczenia na zgrabną talię

Każda kobieta lubi czuć się atrakcyjnie i seksownie. Dlatego też Panie robią wszystko, by ich ciała wyglądały jędrnie i pięknie. Co zorbić, by móc poszczycić się zgrabną talią?
Talia osy to ideał wielu dziewczyn i kobiet, taki rezultat jednak można osiągnąć tylko poprzez regularne ćwiczenie i zadbanie również o spalanie tkanki tłuszczowej. Osiągnąć to można, łącząc ćwiczenia siłowe ze sportem. Jednak kobiecy brzuch zbudowany w sposób, który powoduje, że trudno z niego zupełnie wyeliminować tkankę tłuszczową - co nie wygląda estetycznie czy seksownie.

Ćwicząc, dobrze waiedzieć jakie mięśnie trenujemy, pozwoli to koncentrować się na pracy nad nimi podczas każdego z powtórzeń. Ładny, płaski brzuch bez nadmiaru tkanki tłuszczowej, to kwestia nie tylko estetycznego wyglądu.  

Nożyce pionowe:
połóż się na podłodze. Ręce ułóż wzdłuż tułowia, a wyprostowane  nogi unieś w górę. Następnie skrzyżuj stopy tak, aby raz jedna, a raz druga była z przodu. Staraj się, żeby przez cały czas nie odrywać pleców od podłogi. Wykonaj 3 serie ćwiczeń, powtarzając nożyce 16 razy.

10

Siad podparty:
usiądź opierając dłonie na podłodze. Złączone nogi unieś do góry. Pamiętając o prostych plecach przyciągaj nogi do klatki piersiowej. Zrób 3 serie po 16 razy.
11

[-------]

Przyciąganie nóg do piersi:
usiądź w siadzie podpartym na łokciach. Ręce ułóż wzdłuż ciała. Utrzymując proste plecy, przyciągaj do klatki piersiowej raz prawą, raz lewą nogę. Wykonaj 3 serie po 16 razy.
12

 

Odchylanie tułowia do tyłu:
usiądź w lekkim rozkroku. Plecy proste. Nogi ugnij w kolanach, pięty dociśnij do podłogi. Skrzyżowane dłonie połóż na karku, oprzyj na nich głowę. Odchylaj się do tyłu - tyle ile możesz, nie tracąc równowagi. Wykonaj 2 serie po 16 razy.
13

Skłony w przód:
wykonaj siad skrzyżny, z wyprostowanymi plecami. Dłonie luźno oprzyj na barkach. Zrób głęboki wdech, unosząc ramiona w górę. Przy wydechu, zrób skłon w przód.Ćwiczenie powtórz 10 razy.
14

 

Nasze rady
  • Bardzo przydatnym przyrządem gimnastycznym, pomagającym zmniejszyć odwód w talii jest koło hula - hop. Kręć je kilka razy dziennie, tak długo jak potrafisz.
  • Gdy komórki tłuszczowe zaczynają się zmniejszać, pozbywają się też zgromadzonych toksyn. Aby im to zadanie ułatwić, weź codziennie 20 minutową kąpiel w wodzie z dodatkiem soli morskiej. Taki zabieg pojędrnia też skórę.
  • Unikaj produktów gazotwórczych (warzyw kapustnych, roślin strączkowych)

www.fit.pl


PODZIEL SIĘ Z INNYMI

Napisz komentarz...
Zaloguj przez Facebooka

Redakcja
26-600 Radom
Ul. Okulickiego 39, IIP
TEL: 48 380 30 62 wew. 12
E-mail: biuro@portal.fit.pl

fit.pl profil na Facebooku
fit.pl kanał na Youtube
Forum dyskusyjne fit.pl