rejestracja w fit.plrejestracja
crosscore zumba fitness taniec poradnia dietetyczna super Pani twardziel sex i przemoc drabina jakuba fitness projektowanie stron internetowych

Ćwiczenia z taśmą

Ćwiczenia z taśmą możesz wykonywać w domu. Efekty, które osiągniesz podczas ćwiczeń z taśmą, są zaskakujące. Wyrzeźbisz ramiona, płaski brzuch, jędrne pośladki. Prezentujemy trening z taśmą, który pozwoli Ci wzmocnić uda, pośladki i mięśnie grzbietu 

Squat z przemieszczaniem

półprzysiad z gumą półprzysiad z taśmą i odwodzeniem nogi

 

Stajemy ze złączonymi nogami. Zawijamy gumę wokół ud i łapiemy mocno oba jej końce. Wykonujemy półprzysiad z lekkim pochyleniem tułowia do przodu, Ciężar ciała przenosimy na pięty. Kolana nie mogą wychodzić poza linię palcy stóp. Zatrzymujemy się w przysiadzie. Powoli wykonujemy krok w lewą stronę, siłą mięśni kontrolując napięcie gumy. Wykonujemy 3 serie po 15 powtórzeń. Ćwiczenie doskonale kształtuje mięśnie ud i pośladków.

Nożyce z gumą

nożyce z taśmą rozsuwanie nóg z taśmą

 

Siadamy na macie. Zawijamy gumę wokół ud i łapiemy mocno oba jej końce. Unosimy złączone i proste w kolanach nogi około 15 cm na podłoże. Plecy wyprostowane odchylamy lekko do tyłu i napinamy mocno

mięśnie brzucha

. Utrzymujemy nogi cały czas nad ziemią, odwodząc je na boki, oporując naciągnięcie gumy mięśniami nóg, Ruch wykonujemy powoli i cały czas go kontrolujemy. Jeżeli utrzymanie nóg prostych w kolanach jest dla Ciebie za trudne, możesz ugiąć je lekko w kolanach. Wykonujemy 3 serie po 10 powtórzeń. Ćwiczenie pozytywnie wpływa na

mięśnie brzucha

i ud.

wykrok z taśmą

 

Wykok

Lewą nogę wysuwamy do przodu, prawą do tyłu, obie uginamy w kolanie. Tułów lekko pochylamy do przodu, pamiętając o tym, żeby plecy były wyprostowane. Taśmę układamy pod lewą nogą, końce trzymając w prawej dłoni. Prostujemy energicznie nogi w kolanach przechodząc do pozycji stojącej z wypchnięciem łokcia do tyłu i wracamy do pozycji wyjściowej. Gumę prowadzimy po ciele. Wykonujemy 2 serie po 15 powtórzeń na każdą nogę.

Pompki

pompki z taśmą pompki z taśmą

 

Przyjmujemy pozycję klęku podpartego, rozstawiając kolana na szerokość bioder, dłonie rozstawiamy szerzej niż barki. Taśma oplata nasze barki, końce trzymamy w dłoniach. Biodra powinny tworzyć jedną linię z ramionami. Napinamy brzuch, pośladki i uda i wykonujemy pompkę. Wykonujemy 2 serie po 10 pompek. Ćwiczenie rzeźbi mięśnie ramion.

Wypchnięcia nogi w tył

wypchnięcie nogi w tył wypchnięcie nogi w tył z taśmą

 

Pozostajemy w klęku podpartym. Gumę zaczepiamy o podeszwę prawego buta, a w dłoni prawej trzymamy oba końce gumy. Głowa jest przedłużeniem kręgosłupa. Ramiona ustawiamy na szerokość barków. Uginamy prawą nogę i odwodzimy ją w bok. Wypychamy nogę do tyłu prostując kolano i wracamy do poprzedniej pozycji. Ćwiczenie powtarzamy w 3 seriach po 15 powtórzeń na prawą i lewą stronę.

wznosy nóg z taśmą wznosy nóg z taśma

 

 

Kładziemy się na boku. Prawą ręką umieszczamy pod głową, lewa opieramy o podłoże. Szeroko rozłożoną gumę umieszczamy w okolicach kostek. Unosimy zewnętrzną nogę do góry i opuszczamy na dół. Ćwiczenie wykonujemy w 2 seriach po 15 powtórzeń na każdą stronę. Ćwiczenie kształtuje pośladki i uda.

na zdjęciu: Aneta Jemioł, Mistrzyni Europy w Oyama Karate

Sprzęt do ćwiczeń dostarczył: 

www.fit.pl

tagi: trening z taśmą, trening z gumą, ćwiczenia z taśmą, ćwiczenia z gumą, trening mięśni pośladków, ćwiczenia w domu, taśma do ćwiczeń, guma do ćwiczeń
Skomentuj ten artykuł Wszystkie komentarze Zobacz inne dyskusje


Anonimowy |
POZOSTAŁE ARTYKUŁY Z TEGO DZIAŁU:
Piękne i smukłe ramiona - wyzwanie na listopad
Piękne i smukłe ramiona - wyzwanie na listopad
Podejmij wyzwanie - Brzuch, uda i pośladki!
Podejmij wyzwanie - Brzuch, uda i pośladki!
Ćwiczenia na dobry początek dnia
Ćwiczenia na dobry początek dnia
Podejmij wyzwanie - smukłe i jędrne ramiona
Podejmij wyzwanie - smukłe i jędrne ramiona
Active Face – rusz głową
Active Face – rusz głową
Trening stabilizacyjny
Trening stabilizacyjny
Jak ćwiczyć w domu? Trening z butelkami wody
Jak ćwiczyć w domu? Trening z butelkami wody
Podejmij wyzwanie - trening cardio
Podejmij wyzwanie - trening cardio
Trening dla zapracowanych
Trening dla zapracowanych
Ćwiczenia na ramiona i klatkę piersiową
Ćwiczenia na ramiona i klatkę piersiową