rejestracja w fit.plrejestracja
crosscore zumba fitness taniec poradnia dietetyczna super Pani twardziel sex i przemoc drabina jakuba fitness projektowanie stron internetowych

Skuteczny sposób na mięśnie brzucha

Każdy facet marzy o szczupłym i umięśnionym brzuchu. Droga po mityczny „sześciopak” lub „kaloryfer” jest długa i ciężka. Wymaga odpowiednich ćwiczeń, diety i przede wszystkim determinacji. Mimo to, daje niesamowitą frajdę

sposób na płaski brzuchLudzie z kilkoma kilogramami nadwagi doskonale wiedzą, że brzuch to jedno z ulubionych miejsc tłuszczyku, a przegonienie go stamtąd wymaga dużego wysiłku. 

Czynnik genetyczny 

Na początku musimy zdać sobie sprawę z tego, że wygląd naszego brzucha zależy także od genów. Nawet jeśli ograniczymy tkankę tłuszczową do minimum, to wcale nie będzie oznaczać, że twój brzuch będzie wyglądał jak z pierwszych stron kolorowych magazynów. Dlatego konieczne jest wykształcenie odpowiednich partii mięśniowych. Oczywiście dzięki treningom. 

Czynnik żywnościowy 

Słyszeliście kiedyś zdanie „Sześciopak powstaje w kuchni”? To banalne powiedzonko to szczera prawda. Każdy z nas ma wykształcone

mięśnie brzucha

. Niestety u większości ludzi są one przykryte grubszą lub cieńszą warstwą tłuszczu. 

„Szcześciopak” w 90% procentach zależy od dobrej diety. Pozostała część to wyczerpujące ćwiczenia. Jeśli nie potrafisz zapanować nad tym, co „wrzucasz na ząb” twój cel oddala się z każdym kęsem niezdrowego jedzenia. Dieta bogata w proteiny, z umiarkowaną zawartością tłuszczów i węglowodanów to klucz do sukcesu.

[-------]

Czynnik fizyczny 

Wypracowanie „kaloryfera” bez ćwiczeń graniczy z cudem, dlatego przygotuj się na intensywny trening. Nawet jeśli twoich mięśni nie zasłania warstwa tłuszczu, to i tak warto je wzmocnić. 

seksowyny brzuchĆwiczenia z piłką – są doskonałym elementem treningu, poprawiają stabilność i sprawiają, że

mięśnie brzucha

pracują tak intensywnie, jak to konieczne. Ćwiczeń z piłką jest bez liku – spróbuj na przykład zrobić brzuszki leżąc na dużej okrągłej piłce lub leżąc na podłodze ściśnij ją stopami i unieś tak wysoko, jak potrafisz. 

Ćwiczenia z obciążeniem – ich skuteczności nie trzeba objaśniać. Idealne są pompki i brzuszki z hantlami. Spróbuj także podciągania nóg z przyczepionymi do kostek ciężarkami – wisząc na drążku przyciągaj kolana do klatki piersiowej. 

Ćwiczenia izometryczne – to także element treningu. W czasie wykonywania ćwiczeń napinaj

mięśnie brzucha

na określony czas. Potem je rozluźnij. Im więcej ich zrobisz, tym szybciej wejdą ci w nawyk i będziesz je robić nawet nie zdając sobie z tego sprawy. Ćwiczenia możesz wykonywać nawet siedząc w biurze – wystarczy, że co 10 sekund napniesz

mięśnie brzucha

i po chwili je rozluźnisz. 

Do dzieła 

Miej na uwadze wszystkie czynniki, a już za kilka dni poczujesz różnicę. Pierwsze postępy zaobserwowane przez lustrem wynagrodzą wysiłek nawet z nawiązką. Gwarantujemy. 

 

www.fit.pl

tagi: ćwiczenia na brzuch, płaski brzuch, brzuch, trening mięśni brzucha, ćwiczenia, ćwicz, aktywność fizyczna
Skomentuj ten artykuł Wszystkie komentarze Zobacz inne dyskusje


Anonimowy |
POZOSTAŁE ARTYKUŁY Z TEGO DZIAŁU:
Test Coopera - porównaj się do najlepszych sportowców
Test Coopera - porównaj się do najlepszych sportowców
Jak szybko zwiększyć obwód bicepsów?
Jak szybko zwiększyć obwód bicepsów?
Wykonaj przysiad prawidłowo
Wykonaj przysiad prawidłowo
4 minutowy trening - to możliwe!
4 minutowy trening - to możliwe!
Złożone ćwiczenia wielostawowe - kompleksowy rozwój sylwetki
Złożone ćwiczenia wielostawowe - kompleksowy rozwój sylwetki
HIIT – trening interwałowy
HIIT – trening interwałowy
Trening żołnierza na CrossCore
Trening żołnierza na CrossCore
Trening interwałowy na basenie
Trening interwałowy na basenie
Ćwicz całe ciało!
Ćwicz całe ciało!
7 ćwiczeń inspirowanych olimpiadą
7 ćwiczeń inspirowanych olimpiadą