rejestracja w fit.plrejestracja
crosscore zumba fitness taniec poradnia dietetyczna super Pani twardziel sex i przemoc drabina jakuba fitness projektowanie stron internetowych

5 sposobów na spalenie kalorii

 Jak nie dopuścić do zyskania nadprogramowych kilogramów? Przedstawiamy pięć prostych pomysłów na spalanie kalorii bez ćwiczeń w siłowni

Im częściej ćwiczysz, tym szybciej chudniesz – prawda jest prosta, ale sam wysiłek już nie. Co więc zrobić, gdy na siłownię jakoś nam nie po drodze? Oto pięć prostych pomysłów:

1) Spal kalorie na schodach

Choć wysokość ta sama, to wejście na piętro po schodach spala dużo więcej kalorii niż wjechanie tam windą. To oczywiste, a mimo to wiele osób zdaje się o tym zapominać. Warto nie poprzestawać na samym wejściu.

Spalanie kalorii– Ćwiczyć możesz nawet na klatce schodowej, robiąc serię przysiadów na każdym stopniu. Klucz tkwi w ciągłym ruchu – mówi Pierre Garcia, specjalista z Peak Performance w Nowym Jorku.

2) Spal kalorie chodząc po schodach

Najprostszym, codziennym sposobem na spalenie dużej ilości kalorii jest korzystanie ze schodów. Jeśli mieszkamy w bloku dość wysoko, to zapewne korzystamy z windy. A co by się stało, gdyby winda się popsuła? Trzeba byłoby iść schodami. A to już dobry początek. Zrezygnujmy zatem z windy, na rzecz zdrowia i szybszej utraty tłuszczu.

3) Spal kalorie na skakance

Skoki na skakance to jedno z ćwiczeń, jakie możesz wykonać w domu. Przez 30 minut energicznych skoków możesz spalić od 200 do 400 kalorii, zależnie od twojej wagi i tempa powtórzeń – mówi Carolyn Appel z Equinox Fitness Clubs w Nowym Jorku. Nawet kilka minut przyspieszy twój metabolizm. To bardzo intensywne ćwiczenie i daje całkiem świetne efekty.

4) Spal kalorie przy sprzątaniu

Najlepszym zadaniem domowym, które tak czy inaczej powinno się wykonać, jest sprzątanie. Bez znaczenia czy akurat porządkujesz szafę na ubrania czy odkurzasz – przy intensywnym wysiłku możesz spalić do 200 kalorii – mówi Garcia. Sprzątając dom powinniśmy zastanowić się, co jeszcze zrobić, by poza porządkiem, nasze ciało odczuło także efekty. Pamiętajmy o tym przy przedświątecznym sprzątaniu.

5) Spal kalorie spacerując

W zimie metabolizm zwalnia dlatego, że mniej się ruszamy. Trudno jednak wybierać się na długie wieczorne spacery przy trzaskającym mrozie. Najlepiej zatem ruszać się o poranku. To także dobry czas, aby „rozpędzić” przemianę materii na cały dzień. Warto maszerować pięć razy w tygodniu po 30 minut. Jeśli taki spacer jest dla Ciebie za długi, wystarczy podzielić go na dwie części: 15 minut rano i tyle samo po południu. Możesz w tym czasie słuchać pozytywnej muzyki z odtwarzacza mp3. Tak więc wybierając sie po świąteczne prezenty warto iść na piechotę, a samochód zostawic w domu.

Teraz od ćwiczeń nie wykręcisz się już prostą wymówka. Jak widać, brak czasu na siłownię to problem, który łatwo można ominąć.

www.fit.pl

tagi: ćwiczenia, trening, spalanie kalorii, odchudzanie, jak szybko schudnąć, proste ćwiczenia, skuteczny trening, ćwiczenia, odchudzanie
Skomentuj ten artykuł Wszystkie komentarze Zobacz inne dyskusje


Anonimowy |
POZOSTAŁE ARTYKUŁY Z TEGO DZIAŁU:
15-minutowe ćwiczenia spalające tłuszcz
15-minutowe ćwiczenia spalające tłuszcz
Spalanie kalorii po świętach
Spalanie kalorii po świętach
Fit wymówki
Fit wymówki
Spal pączkowe kalorie
Spal pączkowe kalorie
Urlopowe spalanie kalorii
Urlopowe spalanie kalorii
10 sposobów, by spalić więcej kalorii
10 sposobów, by spalić więcej kalorii
Spalanie wielkanocnych kalorii
Spalanie wielkanocnych kalorii
21 dni do nowej sylwetki
21 dni do nowej sylwetki
Baw się i spalaj kalorie
Baw się i spalaj kalorie
Taniec brzucha
Taniec brzucha