rejestracja w fit.plrejestracja
crosscore zumba fitness taniec poradnia dietetyczna super Pani twardziel sex i przemoc drabina jakuba fitness projektowanie stron internetowych

Przykładowe ćwiczenia na jędrne pośladki i nogi

Każda kobieta marzy o pięknych i jędrnych pośladkach. Przedstawiamy zestaw kilku ćwiczeń, które pomogą uzyskać wymarzony efekt

Trucht lub dynamiczny marsz

Rozpocznij trening ujędrniania pośladków od truchtania w miejscu, który nie powinien być krótszy niż 10 minut. Utrzymuj takie tempo, abyś mogła swobodnie rozmawiać. Jeżeli nie lubisz biegać lub po prostu nie możesz wykonaj szybki i dynamiczny marsz.

Step touch

Stopy ustawiamy blisko siebie,, ramiona zginamy do tyłu. Jedną nogę odstawiamy w bok, ramiona prostujemy do przodu. Druga nogę dostawiamy, uginając ramiona do tyłu. Ćwiczenie to wykonuj przez dwie minuty, pamiętając o pracy ramion.

Podskoki z naprzemiennym unoszeniem rąk i nóg

To doskonałe ćwiczenie na

mięśnie nóg

i pośladków.

Podskakujemy jednocześnie unosząc do góry wyprostowana rękę i ugiętą naprzeciwległą nogę. Udo powinno znaleźć się w pozycji równoległej do podłoża. W trakcie wykonywania ćwiczenia zmieniamy strony. Ćwiczenie powinnyśmy wykonywać przez 2-4 minuty.

Skłon i unoszenie kolana do łokcia

Stajemy w rozkroku na szerokość bioder. Jedną nogę wysuwamy do przodu. Wyprostowany tułów lekko pochylamy do przodu, Ugiętą ręka dotykamy wysuniętą przeciwną nogę, ugiętą w kolanie, druga ręka znajduje się w wzdłuż tułowia.

Ćwiczenie powtarzamy po 10 razy na każdą nogę.

Skip A

Ćwiczenie powinno być wykonywane w trakcie truchtu. Dynamicznie podnosimy kolana do góry naprzemiennie, staramy się osiągnąć kąt prosty między udem a tułowiem.

Ćwiczenie wykonujemy przez 2 minuty.
 

Skip C

Ćwiczenie wykonujemy w truchcie. Dynamicznie, naprzemiennie uginamy kolana do tyłu, tak, by pięty uderzały w pośladki. Ćwiczymy nieprzerwanie przez 2 minuty.

Skip A i C to doskonałe ćwiczenia na

mięśnie nóg

.

Skoki

Stajemy w rozkroku na szerokość bioder. Uginamy kolana i odbijamy się od podłoża, starając się jak najwyżej unieś kolana. Lądujemy na ugiętych nogach. Skoki powtarzamy przez minutę. Aby urozmaicić ćwiczenie zmieniaj kierunki skoków - do boków, do przodu i do tyłu.

Półprzysiad z liftem (uniesieniem nogi) w bok i do tyłu

Ćwiczenie najlepiej wykonywać przy poręczy, aby odciążyć kręgosłup i wyizolować ćwiczenie.

Stajemy w rozkroku na szerokość bioder. Wykonujemy półprzysiad. Musimy kontrolować, by kolana nie wychodziły za linię palców.

Po wstaniu jedną nogę unosimy w bok. Wysokość zależy od stopnia naszego rozciągnięcia. Następnie zrób półprzysiad, a po wyprostowaniu nóg, zegnij do przodu nogę w kolanie. Unieś wyprostowana nogę do tyłu. Jest to jedno powtórzenie. Wykonaj takich powtórzeń 10 na każdą nogę.

 

 

 

 

 

 

Aleksandra Żelazo

www.trenerka.info

tagi: ćwiczenia na nogi, zgrabne pośladki, ćwiczenia na pośladki, ładna pupa, smukłe nogi
Skomentuj ten artykuł Wszystkie komentarze Zobacz inne dyskusje
robilam te xwiczenia na potege....mam teraz toporne nogi. nie polecam

Anonimowy | 2010.11.16, 09:11:01
POZOSTAŁE ARTYKUŁY Z TEGO DZIAŁU:
Ćwiczenia zwalczające cellulit
Ćwiczenia zwalczające cellulit
Podejmij wyzwanie - smukłe nogi do wakacji
Podejmij wyzwanie - smukłe nogi do wakacji
Ćwiczenia na jędrne pośladki i nogi cz. 2
Ćwiczenia na jędrne pośladki i nogi cz. 2
Kuszące nogi dzięki ćwiczeniom
Kuszące nogi dzięki ćwiczeniom
Ćwiczenia na schodach – sposób na piękne nogi
Ćwiczenia na schodach – sposób na piękne nogi
Ukształtuj piękne i smukłe nogi!
Ukształtuj piękne i smukłe nogi!
Kształtne nogi
Kształtne nogi
Domowe ćwiczenia na uda
Domowe ćwiczenia na uda
Ćwiczenia na zgrabne nogi
Ćwiczenia na zgrabne nogi
Przysiady – na mocne i szczupłe nogi
Przysiady – na mocne i szczupłe nogi