rejestracja w fit.plrejestracja
crosscore zumba fitness taniec poradnia dietetyczna super Pani twardziel sex i przemoc drabina jakuba fitness projektowanie stron internetowych

Ćwiczenia na zgrabną talię

Każda kobieta lubi czuć się atrakcyjnie i seksownie. Dlatego też Panie robią wszystko, by ich ciała wyglądały jędrnie i pięknie. Co zorbić, by móc poszczycić się zgrabną talią?

Talia osy to ideał wielu dziewczyn i kobiet, taki rezultat jednak można osiągnąć tylko poprzez regularne ćwiczenie i zadbanie również o spalanie tkanki tłuszczowej. Osiągnąć to można, łącząc ćwiczenia siłowe ze sportem. Jednak kobiecy brzuch zbudowany w sposób, który powoduje, że trudno z niego zupełnie wyeliminować tkankę tłuszczową - co nie wygląda estetycznie czy seksownie.

Ćwicząc, dobrze waiedzieć jakie mięśnie trenujemy, pozwoli to koncentrować się na pracy nad nimi podczas każdego z powtórzeń. Ładny, płaski brzuch bez nadmiaru tkanki tłuszczowej, to kwestia nie tylko estetycznego wyglądu.  

Nożyce pionowe:
połóż się na podłodze. Ręce ułóż wzdłuż tułowia, a wyprostowane  nogi unieś w górę. Następnie skrzyżuj stopy tak, aby raz jedna, a raz druga była z przodu. Staraj się, żeby przez cały czas nie odrywać pleców od podłogi. Wykonaj 3 serie ćwiczeń, powtarzając nożyce 16 razy.

Siad podparty:
usiądź opierając dłonie na podłodze. Złączone nogi unieś do góry. Pamiętając o prostych plecach przyciągaj nogi do klatki piersiowej. Zrób 3 serie po 16 razy.

[-------]

Przyciąganie nóg do piersi:
usiądź w siadzie podpartym na łokciach. Ręce ułóż wzdłuż ciała. Utrzymując proste plecy, przyciągaj do klatki piersiowej raz prawą, raz lewą nogę. Wykonaj 3 serie po 16 razy.

 

Odchylanie tułowia do tyłu:
usiądź w lekkim rozkroku. Plecy proste. Nogi ugnij w kolanach, pięty dociśnij do podłogi. Skrzyżowane dłonie połóż na karku, oprzyj na nich głowę. Odchylaj się do tyłu - tyle ile możesz, nie tracąc równowagi. Wykonaj 2 serie po 16 razy.

Skłony w przód:
wykonaj siad skrzyżny, z wyprostowanymi plecami. Dłonie luźno oprzyj na barkach. Zrób głęboki wdech, unosząc ramiona w górę. Przy wydechu, zrób skłon w przód.Ćwiczenie powtórz 10 razy.

 

Nasze rady

  • Bardzo przydatnym przyrządem gimnastycznym, pomagającym zmniejszyć odwód w talii jest koło hula - hop. Kręć je kilka razy dziennie, tak długo jak potrafisz.
  • Gdy komórki tłuszczowe zaczynają się zmniejszać, pozbywają się też zgromadzonych toksyn. Aby im to zadanie ułatwić, weź codziennie 20 minutową kąpiel w wodzie z dodatkiem soli morskiej. Taki zabieg pojędrnia też skórę.
  • Unikaj produktów gazotwórczych (warzyw kapustnych, roślin strączkowych)

www.fit.pl

tagi: talia osy, ćwiczenia na talię, ćwiczenia dla kobiet, przyciąganie nóg do piersi, nożyce pionowe, ćwiczenia
Skomentuj ten artykuł Wszystkie komentarze Zobacz inne dyskusje
A bo jak moja koleżanka przesadziła z ćwiczeniami na wąską talię to jej teraz wszystkie spodnie spadają

landryna | 2013.07.16, 12:06:19
POZOSTAŁE ARTYKUŁY Z TEGO DZIAŁU:
Ćwiczenia przed wyjściem na plażę
Ćwiczenia przed wyjściem na plażę
Podejmij wyzwanie - smukła sylwetka do wakacji
Podejmij wyzwanie - smukła sylwetka do wakacji
Super trening na smukłą talię
Super trening na smukłą talię
Ćwiczenia na talię – plank!
Ćwiczenia na talię – plank!
Talia osy na wyciągnięcie ręki
Talia osy na wyciągnięcie ręki
Najlepsze ćwiczenia na odchudzenie talii
Najlepsze ćwiczenia na odchudzenie talii
Bądź gotowa do bikini!
Bądź gotowa do bikini!
Ćwiczenia dla smukłej talii
Ćwiczenia dla smukłej talii
Hula-Hop czyni cuda
Hula-Hop czyni cuda
Ćwiczenia na zgrabną sylwetkę
Ćwiczenia na zgrabną sylwetkę