rejestracja w fit.plrejestracja
crosscore zumba fitness taniec poradnia dietetyczna super Pani twardziel sex i przemoc drabina jakuba fitness projektowanie stron internetowych

W domu

膯wiczenia wzmacniaj膮ce r臋ce i ramiona cz.II

膯wiczenia wzmacniaj膮ce r臋ce i ramiona cz.II

W poprzednim artykule „膯wiczenia wzmacniaj膮ce r臋ce” poruszy艂am problem kobiet, które oprócz p艂askiego brzucha i j臋drnych po艣ladków chc膮 popracowa膰 nad mi臋艣niami naramiennymi. Wspomnia艂am walory estetyczne i zdrowotne oraz zaproponowa艂am 膰wiczenie z wykorzystaniem ci臋偶aru w艂asnego cia艂a, które mo偶na wykonywa膰 na si艂owni czy te偶 w warunkach domowych 
膯wiczenia wzmacniaj膮ce r臋ce

膯wiczenia wzmacniaj膮ce r臋ce

W swojej pracy jako trener personalny spotykam si臋 cz臋sto z kobietami, których g艂ównym celem oprócz szczup艂ych nóg, j臋drnych po艣ladków I p艂askiego brzucha jest wzmocnienie mi臋艣ni ramion 
Jak wykona膰 100 przysiad贸w?

Jak wykona膰 100 przysiad贸w?

Przysiad to rewelacyjne 膰wiczenie kszta艂tuj膮ce mi臋艣nie po艣ladków i ud. Je艣li te偶 marzysz o pi臋knych i j臋drnych po艣ladkach, nie przygl膮daj si臋 biernie. Po prostu zacznij 膰wiczy膰. Sprawd藕 nasz plan treningowy i wykonaj 100 przysiadów w jednej serii  
R贸wnowaga dla dzieci nie tylko z Fitball

R贸wnowaga dla dzieci nie tylko z Fitball

Zabawa z pi艂k膮 by艂a, jest i b臋dzie istnia艂a. W staro偶ytno艣ci znane by艂y zabawy z chmurami kulistych kszta艂tów, kamieniami i wszelkimi okr膮g艂ymi przedmiotami. Szczególne zalety kul i pi艂ek zawsze fascynowa艂y i budzi艂y nie tylko w dzieciach instynkt do zabawy. Zbli偶a si臋 nowy rok szkolny -pomó偶my naszym dzieciom zachowa膰 prawid艂ow膮 postaw臋, która bywa PRZYGI臉TA POPRZEZ modne i nagminne u偶ywanie telefonów komórkowych czy cz臋ste siedzenie przy komputerze  
Trening w parze na smuk艂膮 sylwetk臋

Trening w parze na smuk艂膮 sylwetk臋

Ci臋偶ko ci si臋 zmobilizowa膰 do treningu? Nic prostszego zapro艣 partnera/partnerk臋, kole偶ank臋, koleg臋 i 膰wiczcie razem. Trening w parze pozwoli zadba膰 o smuk艂膮 i umi臋艣nion膮 sylwetk臋, a przy tym dostarczy wielu emocji 
Trening interwa艂owy na podwy偶szeniu

Trening interwa艂owy na podwy偶szeniu

艁awka, krzes艂o, wysoki step czy box na si艂owni - te proste elementy "wznosz膮ce" si臋 kilkana艣cie centymetrów nad pod艂o偶e mog膮 pomóc urozmaici膰 trening, a nawet sprawi膰, 偶e b臋dzie znacznie skuteczniejszy. Z ich wykorzystaniem mo偶na równie偶 wykonywa膰 szybkie interwa艂owe zestawy, które nie tylko zwi臋kszaj膮 wytrzyma艂o艣膰, ale równie偶 znakomicie spalaj膮 tkank臋 t艂uszczow膮.
Trening na worku bokserskim - tak spalisz t艂uszcz

Trening na worku bokserskim - tak spalisz t艂uszcz

Worek bokserski to przyrz膮d wykorzystywany g艂ównie w sportach walki. Mo偶e s艂u偶y膰 doskonaleniu techniki oraz poprawie kondycji. Niezale偶nie jednak, czy znajomo艣膰 technik bokserskich ma swoje 藕ród艂o w filmach akcji czy wieloletnim treningu, worek mo偶na wykorzysta膰 do spalania tkanki t艂uszczowej i roz艂adowania energii.
Relaksuj膮cy trening Jacobsona

Relaksuj膮cy trening Jacobsona

Relaksacja mi臋艣ni kojarzy si臋 ze skomplikowanymi asanami. Nie trzeba jednak wykr臋ca膰 cia艂a w trudne pozycje, by pomóc swojemu organizmowi zwalczy膰 stres i na艂adowa膰 umys艂 optymizmem
Podejmij wyzwanie - Brzuch, uda i po艣ladki!

Podejmij wyzwanie - Brzuch, uda i po艣ladki!

Do Sylwestra pozosta艂o tylko 3 miesi膮ce. Walczymy o pi臋kn膮 sylwetk臋! 30 dniowy trening na mi臋艣nie brzucha, ud i po艣ladków. Zaskocz siebie - PODEJMIJ WYZWANIE!
Podejmij wyzwanie - smuk艂e i j臋drne ramiona

Podejmij wyzwanie - smuk艂e i j臋drne ramiona

Lato tu偶, tu偶, a wi臋c coraz 艣mielej ods艂aniamy ramiona. Warto ju偶 teraz pomy艣le膰 o wysmukleniu i uj臋drnieniu tej cz臋艣ci cia艂a. Je艣li chcesz mie膰 smuk艂e ramiona do wakacji, podejmij nasze wyzwanie! 
Trening z krzes艂em

Trening z krzes艂em

Je偶eli nie masz w domu specjalistycznego sprz臋tu, mo偶esz wykorzysta膰 krzes艂o! Dzi臋ki 膰wiczeniom z krzes艂em wzmocnisz ca艂e cia艂o, a zw艂aszcza mi臋艣nie brzucha, nóg i po艣ladków 
膯wiczenia z pi艂k膮

膯wiczenia z pi艂k膮

Trening z pi艂k膮 polecamy osobom, które uwa偶aj膮 偶e proste 膰wiczenia wzmacniaj膮ce s膮 dla nich ju偶 za ma艂o efektywne i szukaj膮 innych rozwi膮za艅  
Trening z fitball

Trening z fitball

Pi艂ka fitball to rewelacyjne narz臋dzie do treningu w klubie fitness, jak i w domu. Zobacz nasz trening z fitball
膯wiczcie we dwoje!

膯wiczcie we dwoje!

S膮 dni kiedy trudniej o motywacj臋 do 膰wicze艅, zw艂aszcza w pojedynk臋. Je艣li jednak jest was dwoje, warto podj膮膰 wyzwanie i w duecie zadba膰 o zgrabn膮 sylwetk臋
10 膰wicze艅, kt贸re wykonasz dos艂ownie wsz臋dzie

10 膰wicze艅, kt贸re wykonasz dos艂ownie wsz臋dzie

Proponowane przez nas 膰wiczenia s膮 艣wietne by poprawi膰 si艂臋 i wytrzyma艂o艣膰 mi臋艣ni oraz zwi臋kszy膰 ich elastyczno艣膰. Co wa偶niejsze mo偶esz je wykona膰 praktycznie wsz臋dzie, bez niezb臋dnego sprz臋tu czy akcesoriów
Pilates - 膰wiczenia w domu

Pilates - 膰wiczenia w domu

膯wiczenia pilates poprawiaj膮 postaw臋 i sprawiaj膮, 偶e nasze cia艂o staje sie bardziej gi臋tkie. Przedstawiamy program, którego celem jest wzmocnienie mi臋艣ni brzucha, pleców i miednicy. W sam raz na d艂ugie, jeszcze zimowe wieczory
Trening MMA Power - HIT z UK na konwencji FitStyle!

Trening MMA Power - HIT z UK na konwencji FitStyle!

Szale艅stwo MMA Power to najkrótszy i najbardziej intensywny kardio fitness program w Polsce i Europie. Naukowo zaprojektowana furmu艂a 膰wicze艅 która dostarcza organizmowi wyj膮tkow膮 wydolno艣膰 zamieniajac膮 organizm w przys艂owiow膮 maszyn臋 w艂a艣nie wchodzi do Polski!     
膯wiczenia z pi艂k膮 fitball

膯wiczenia z pi艂k膮 fitball

Coraz cz臋艣ciej mówi si臋 o skuteczno艣ci 膰wicze艅 na niestabilnym pod艂o偶u, trenowania mi臋艣ni g艂臋bokich i 膰wicze艅 na równowag臋. To wszystko mo偶esz zrobi膰 dzi臋ki pi艂ce fitness. 膯wiczenia z pi艂k膮 to doskona艂y pomys艂 na wysmuklenie sylwetki, wzmocnienie wszystkich grup mi臋艣niowych oraz popraw臋 równowagi i koordynacji ruchowej ca艂ego cia艂a. Przedstawiamy 8 skutecznych 膰wicze艅 przy u偶yciu pi艂ki fitness, które mo偶esz wykona膰 dos艂ownie wsz臋dzie.
Pi臋kne i smuk艂e ramiona - wyzwanie na listopad

Pi臋kne i smuk艂e ramiona - wyzwanie na listopad

Czas biegnie nieub艂aganie. Do sylwestra ju偶 tylko 2 miesi膮ce. Walczymy dalej o pi臋kn膮 sylwetk臋. W listopadzie wyzwanie dla Ciebie - PI臉KNE I SMUK艁E RAMIONA.
膯wiczenia na dobry pocz膮tek dnia

膯wiczenia na dobry pocz膮tek dnia

D藕wi臋k budzika to niezbyt przyjemna muzyka dla uszu. 膯wiczenia to ostatnia rzecz, o której chcemy my艣le膰 o 艣wicie. Jednak kilka minut porannej gimnastyki pozwoli lepiej stan膮膰 na nogi i zapewni energi臋 na wiele godzin lepiej, ni偶 dodatkowa, 10-minutowa drzemka. A ju偶 po kilku próbach, mo偶e sta膰 si臋 znakomitym nawykiem, bez którego nie wyobra偶amy sobie reszty dnia!

1 |  2 |  3 |  4    nast臋pne »