rejestracja w fit.plrejestracja
crosscore zumba fitness taniec poradnia dietetyczna super Pani twardziel sex i przemoc drabina jakuba fitness projektowanie stron internetowych

W domu

Relaksujący trening Jacobsona

Relaksujący trening Jacobsona

Relaksacja mięśni kojarzy się ze skomplikowanymi asanami. Nie trzeba jednak wykręcać ciała w trudne pozycje, by pomóc swojemu organizmowi zwalczyć stres i naładować umysł optymizmem
Podejmij wyzwanie - smukłe i jędrne ramiona

Podejmij wyzwanie - smukłe i jędrne ramiona

Lato tuż, tuż, a więc coraz śmielej odsłaniamy ramiona. Warto już teraz pomyśleć o wysmukleniu i ujędrnieniu tej części ciała. Jeśli chcesz mieć smukłe ramiona do wakacji, podejmij nasze wyzwanie! 
Trening z krzesłem

Trening z krzesłem

Jeżeli nie masz w domu specjalistycznego sprzętu, możesz wykorzystać krzesło! Dzięki ćwiczeniom z krzesłem wzmocnisz całe ciało, a zwłaszcza mięśnie brzucha, nóg i pośladków 
Ćwiczenia z piłką

Ćwiczenia z piłką

Trening z piłką polecamy osobom, które uważają że proste ćwiczenia wzmacniające są dla nich już za mało efektywne i szukają innych rozwiązań  
Trening z fitball

Trening z fitball

Piłka fitball to rewelacyjne narzędzie do treningu w klubie fitness, jak i w domu. Zobacz nasz trening z fitball
Ćwiczcie we dwoje!

Ćwiczcie we dwoje!

Są dni kiedy trudniej o motywację do ćwiczeń, zwłaszcza w pojedynkę. Jeśli jednak jest was dwoje, warto podjąć wyzwanie i w duecie zadbać o zgrabną sylwetkę
10 ćwiczeń, które wykonasz dosłownie wszędzie

10 ćwiczeń, które wykonasz dosłownie wszędzie

Proponowane przez nas ćwiczenia są świetne by poprawić siłę i wytrzymałość mięśni oraz zwiększyć ich elastyczność. Co ważniejsze możesz je wykonać praktycznie wszędzie, bez niezbędnego sprzętu czy akcesoriów
Pilates - ćwiczenia w domu

Pilates - ćwiczenia w domu

Ćwiczenia pilates poprawiają postawę i sprawiają, że nasze ciało staje sie bardziej giętkie. Przedstawiamy program, którego celem jest wzmocnienie mięśni brzucha, pleców i miednicy. W sam raz na długie, jeszcze zimowe wieczory
Ćwiczenia na dobry początek dnia

Ćwiczenia na dobry początek dnia

Dźwięk budzika to niezbyt przyjemna muzyka dla uszu. Ćwiczenia to ostatnia rzecz, o której chcemy myśleć o świcie. Jednak kilka minut porannej gimnastyki pozwoli lepiej stanąć na nogi i zapewni energię na wiele godzin lepiej, niż dodatkowa, 10-minutowa drzemka. A już po kilku próbach, może stać się znakomitym nawykiem, bez którego nie wyobrażamy sobie reszty dnia!
Active Face – rusz głową

Active Face – rusz głową

Gimnastyka mięśni twarzy i szyi, jako sposób na zatrzymanie czasu zyskuje coraz większą popularność. To bezpieczna i zdecydowanie tańsza alternatywa dla metod ingerujących w nasz organizm z użyciem igły i skalpela. Ze względu na wzrastającą liczbę ludzi dotkniętych schorzeniami cywilizacyjnymi rośnie rola profilaktyki i zdrowego stylu życia. To zaś niesie za sobą perspektywy rozwoju branży fitness, wellness, dietetyki i trendu eko 
Trening stabilizacyjny

Trening stabilizacyjny

Ćwiczenia stabilności ogólnej, znane również jako Core stability exercises, umożliwiają wzmocnienie gorsetu mięśniowego otaczającego tułów – od obręczy barkowej, po obręcz miedniczną. Prawidłowa praca tych mięśni stawowi podstawę dla skoordynowanych ruchów kończyn górnych i dolnych. Systematyczny trening zmniejsza objawy bólowe kręgosłupa, poprawia osiągnięcia sportowe, przywraca balans mięśniowy, dzięki czemu zapobiega urazom 
Jak ćwiczyć w domu? Trening z butelkami wody

Jak ćwiczyć w domu? Trening z butelkami wody

Wstydzisz się iść na siłownię i chcesz zacząć ćwiczyć w domu? Nic trudnego! Prezentujemy zestaw ćwiczeń, który pozwoli Ci na wzmocnienie mięśni i poprawę kondycji. Ćwicz w domu, wykorzystując do tego .... butelki z wodą! 
Podejmij wyzwanie - trening cardio

Podejmij wyzwanie - trening cardio

Ruszamy z nowym cyklem - Podejmij wyzwanie. Co miesiąc będziemy prezentowali Wam 30-dniowy trening. Dziś zaczynamy od treningu cardio 
Trening dla zapracowanych

Trening dla zapracowanych

Jedną z najczęstszych wymówek, jaką stosujemy usprawiedliwiając się brakiem jakiejkolwiek aktywności jest brak czasu. Niewystarczająca ilość czasu nie powinna być jednak przeszkodą, by zadbać o swoje zdrowie i doskonałe samopoczucie. Przedstawiamy zestaw ćwiczeń, który zajmie Ci tylko 7 minut!  
Ćwiczenia na ramiona i klatkę piersiową

Ćwiczenia na ramiona i klatkę piersiową

Marzysz o pięknych i szczupłych ramionach? Jeśli chcesz pozbyć się tzw. „motylków” - chwyć za ciężarki! Prezentujemy zestaw ćwiczeń, który pozwoli ujędrnić ramiona
Niestabilność barku - jak ćwiczyć?

Niestabilność barku - jak ćwiczyć?

Niestabilnośc barku to poważna kontuzja, którą należy leczyć i rehabilitować. Poniżej przedstawiamy kilka do ćwiczeń dedykowanych wszystkim cierpiącym na niestabilność barku
Ćwiczenia z taśmą

Ćwiczenia z taśmą

Ćwiczenia z taśmą możesz wykonywać w domu. Efekty, które osiągniesz podczas ćwiczeń z taśmą, są zaskakujące. Wyrzeźbisz ramiona, płaski brzuch, jędrne pośladki. Prezentujemy trening z taśmą, który pozwoli Ci wzmocnić uda, pośladki i mięśnie grzbietu 
Trening 4x4 - idealna sylwetka w krótkim czasie

Trening 4x4 - idealna sylwetka w krótkim czasie

Trening 4x4 podzielony jest na cztery sekcje, składające się z czterech prostych ćwiczeń. Wykonujesz trening cardio, siły oraz ćwiczenia na brzuch. Efekty murowane w krótkim czasie 
Ćwiczenia z ręcznikiem

Ćwiczenia z ręcznikiem

Ręcznik może być efektywnym sprzętem fitness. Jeśli lubisz ćwiczyć w domu sprawdź nasz zestaw ćwiczeń i ciesz się smukłą sylwetką 
Jak wykonać 100 przysiadów?

Jak wykonać 100 przysiadów?

Przysiad to rewelacyjne ćwiczenie kształtujące mięśnie pośladków i ud. Jeśli też marzysz o pięknych i jędrnych pośladkach, nie przyglądaj się biernie. Po prostu zacznij ćwiczyć. Sprawdź nasz plan treningowy i wykonaj 100 pompek w jednej serii  

1 |  2 |  3    następne »