fit.pl mobile logo

Dieta na płaski brzuch

Marzysz o płaskim brzuchu, bez zbędnych fałdek tłuszczu? Ruch i odpowiednia dieta pozwolą Ci się cieszyć nienaganną sylwetką. Zobacz co powinnaś jeść, a czego unikać

 

Stres, siedząca praca powoduje, że na brzuchu intensywniej odkłada się tłuszczyk. Dlatego też musisz do odpowiedniej diety i aktywności fizycznej dorzucić również relaks.

Chcąc mieć płaski brzuch musisz trzymać się pięciu ważnych zasad.


Dieta na płaski brzuch - zapomnij o głodówce



Kilka dni spędzonych na samej wodzie lub diecie poniżej 1000 kalorii sprawi, że będziesz osłabiona. Dodatkowo długa głodówka spowolnieni tempo metabolizmu. Szybki ubytek wagi spowodowany będzie jedynie odwodnieniem organizmu.

Dieta na płaski brzuch - zapomnij o wilczym głodzie



Nie możesz dopuścić do sytuacji, kiedy jesz jedynie jeden – dwa posiłki dziennie. Przez to doprowadzasz swój organizm do wyczerpania, a tym samym wzrasta potrzeba zaspokojenia głodu. Rzucasz się więc na jedzenie, napychasz się do syta, co nie jest właściwą dla twojego organizmu metodą odchudzania.



Dieta na płaski brzuch - zapomnij o tłustych i słodkich posiłkach



Jeśli chcesz mieć płaski brzuch musisz wyeliminować ze swojego menu tłuste wędliny, mięsa, słodycze, tłusty nabiał, fast foody. Postaraj się również nie używać soli. Ogranicz również spożycie kawy, bo pobudza ona wydzielanie hormonu stresu, który sprzyja odkładaniu się tłuszczu na brzuszku. Unikaj gazowanych napoi. Gaz zawarty w słodkich napojach (nawet dietetycznych), może powodować silne wzdęcia. Spróbuj ograniczyć ilość napojów gazowanych, wypijając w ich miejsce wodę doprawioną cytryną, miętą lub plastrem ogórka. Najlepiej natomiast, byś całkowicie zrezygnowała ze sztucznie słodzonych, gazowanych produktów.



Dieta na płaski brzuch - zapomnij o starych nawykach



Jeśli chcesz mieć płaski brzuch i decydujesz się na dietę odchudzającą, musisz pamiętać, że redukcja kalorii to dopiero początek. Bardzo ważna jest zmiana stylu życia, bo po zakończeniu diety nie możesz wrócić do starych nawyków żywieniowych. Jeśli przed dwa miesiące odmawiałaś sobie słodyczy, a po tym okresie wręcz rzucasz się na nie dziw się, że nie tylko odzyskasz dawne kilogramy, ale jeszcze sprawisz, że będzie ich więcej.

Sięgnij po zioła

Zioła pod postacią różnych herbatek bądź dodatków do potraw potrafią przyspieszyć proces trawienia (pobudzają wydzielanie soku żołądkowego) i wpływają pozytywnie na jelita. Zioła, które mają takie właściwości to między innymi: pieprz, kminek, majeranek, bazylia, gorczyca. W trakcie całego dnia warto popijać herbatki ziołowe - mięta, kwiaty lipy i rumianku, które pozwolą pozbyć się wzdęć.



Co jeść, by mieć plaski brzuch?



- płatki owsiane i simie lniane – możesz dodawać do zup, sałatek czy musli. To źródło błonnika, który nie tylko syci, ale również zapobiega zaparciom;
- cukinia i sałata – traktuj je jako zdrową przekąskę, ale również przystawkę do dań głównych. Warzywa te mają zaledwie 15 kcal w 100 g;
- orzechy – mimo że są kaloryczne, nie rezygnuj z nich. Są źródłem tryptofanu, który chroni przed stresem, a więc także przed jego zajadaniem;
- chudy nabiał – powinnaś go jeść zwłaszcza na kolację, nabiał syci i przyspiesza przemianę materii; a zawarte w nim białko niezbędne jest do budowy mięśni;
- jabłka – powinnaś zjeść co najmniej jedno dziennie; są źródłem pektyn, które działają w jelitach niczym miotełka, usuwające zbędne toksyny z organizmu;



Przykładowe menu diety na płaski brzuch:



Śniadanie:
• 2 kromki pieczywa pełnoziarnistego
• wędzona makrela (100g)
• pomidor z cebulką
• zielona herbata

II Śniadanie:
• sałatka owocowa z: brzoskwini, jabłka i gruszki

Obiad:
• 3 łyżki kaszki kuskus
• gotowany indyk (150g)
• sałatka lodowa z kiełkami sojowymi i sosem jogurtowym

Podwieczorek:
• 3 listki cykorii z pastą chudego twarogu i 5 zielonych oliwek

Kolacja:
• ryba pieczona w folii (100g)
• gotowana soczewica (50g)
• surówka z kiszonej kapusty (150g) z tartymi jabłkami
• herbatka owocowa


www.dieta.fit.pl

 



PODZIEL SIĘ Z INNYMI

Napisz komentarz...
Zaloguj przez Facebooka
amon10

Nie czujesz się komfortowo w swoim ciele? Możemy pomóc ci to zmienić. Jedyne co tracisz to zbędne kilogramy :) Po więcej informacji zapraszamy na http://www.igortreneronline.pl

Zgłoś nadużycie-

Prywatność
Polityka prywatności 

Redakcja
26-600 Radom
Ul. Okulickiego 39, IIP
TEL: 48 380 30 62 wew. 12
E-mail: biuro@portal.fit.pl

RODO

Szanowny Czytelniku!

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Nie zmieniamy naszych uprawnień.

Od 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane w celach, aby:

  • dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań oraz do przeprowadzania konkursów z nagrodami,
  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
  • pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Dlatego też proszę zaznacz przycisk „zgadzam się” jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie, po 25 maja 2018 roku, Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności Fit.pl, w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez opisane wyżej Fit.pl oraz Zaufanych Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać korzystając z narzędzia dostępnego tutaj.

Zgadzam się
Nie teraz
fit.pl profil na Facebooku
fit.pl kanał na Youtube
Forum dyskusyjne fit.pl