Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Wątek: Ćwiczenia a chory kręgosłup

  1. #1

    Ćwiczenia a chory kręgosłup

    Jakie ćwiczenia polecacie dla osoby z problemami z kręgosłupem?

  2. #2
    Jeżeli masz problemy z kręgosłupem,to na pewno odpadają brzuszki,o tym można kategorycznie zapomnieć. Opisz jakie to dokładnie schorzenie i wtedy postaramy się doradzić coś sensownego
    www.citysport.com.pl - obuwie sportowe.

    [url=http://citysport.com.pl]obuwie sportowe Adidas,Nike[/url]

  3. #3
    Co polecacie dla osób z uszkodzonym odcinkiem szyjnym? Można robić np brzuszki, czy to zbytnio naraża kręgi?

  4. #4
    Jak masz chory kręgosłup, to nie możesz go bardzo przemęczać. Może spróbuj ćwiczeń na piłce gimnastycznej, która jest również rehabilitacyjną? Np. Actimed (http://www.fit.pl/forum/forumdisplay.php?f=329) są warte swojej ceny, elastyczne i wytrzymałe.

  5. #5
    Polecam pilates, to chyba najbezpieczniejsza forma ruchu dla osób z tego typu problemami. Dobra byłaby też łagodna joga - wiele szkół prowadzi zajęcia "joga kręgosłupa", właśnie na to nastawione.

  6. #6
    Wszystko zalezy od wady kręgosłupa, najplepiej pogadać ze swoim ortopedą. Mnie wydaje się, że basen zawsze będzie ok.

  7. #7
    Jeżeli wada nie jest zbyt poważna to może zainteresują Cię specjalne ćwiczenia "joga na kręgosłup". Powolne ruchy i ćwiczenia rozciągające pozwalają odciążyć kręgosłup, ale także wzmacniają go. Aby zacząć ćwiczyć potrzebujesz jedynie specjalnej maty oraz wygodny strój

  8. #8
    Cytat Zamieszczone przez Agitopl Zobacz posta
    Jeżeli wada nie jest zbyt poważna to może zainteresują Cię specjalne ćwiczenia "joga na kręgosłup". Powolne ruchy i ćwiczenia rozciągające pozwalają odciążyć kręgosłup, ale także wzmacniają go. Aby zacząć ćwiczyć potrzebujesz jedynie specjalnej maty oraz wygodny strój
    Jest to w miarę bezpieczne dla kręgosłupa? Można ćwiczenia wykonywać samemu czy lepiej zapisać się na zajęcia?

  9. #9
    Zdecydowanie lepiej na zajęcia, przynajmniej na początku. Instruktor może dopilnować, żeby ćwiczenie zostało wykonane poprawnie i naprawdę pomagało zamiast szkodzić. Eksperymentowanie samemu póki nie zna się jeszcze własnego ciała i odpowiedniej techniki może przynieść więcej szkody niż pożytku.

  10. #10
    Przede wszystkim takie które w żadnym stopniu nie będą obciążać Twojego kręgosłupa. Warto skontaktować się w tym celu nawet z trenerem personalnym,który doradzi odpowiedni zestaw ćwiczeń.

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •