rejestracja w fit.plrejestracja
reebok live with fire zumba fitness taniec poradnia dietetyczna super Pani twardziel sex i przemoc drabina jakuba fitness projektowanie stron internetowych

Ćwiczenia na kręgosłup

Skąd się biorą bóle kręgosłupa?

Skąd się biorą bóle kręgosłupa?

Jedną z najczęściej spotykanych dolegliwości u dorosłych jest ból kręgosłupa. Paradoksalnie, problemy ze szkieletem osiowym rzadko są skutkiem urazów, zwykle ich przyczyna leży w niewłaściwym użytkowaniu kręgosłupa 
Nie nadwyrężaj swojego kregosłupa. Postaw na ćwiczenia!

Nie nadwyrężaj swojego kregosłupa. Postaw na ćwiczenia!

Wydarzenia sportowe, które oglądasz w telewizji, seriale i inne programy sprawiają, że wiele czasu spędzasz w pozycji siedzacej, co nie jest dobre na dłuższą metę dla twojego kręgosłupa.  Dlatego musisz pomyśleć o swoich plecach i kręgosłupie, by uniknąć bólu i móc cieszyć się prostymi plecami
Długo siedzisz? Pomyśl o ćwiczeniach kręgosłupa piersiowego!

Długo siedzisz? Pomyśl o ćwiczeniach kręgosłupa piersiowego!

Siedząc często przez dłuższy czas, z pochylonym do przodu tułowiem, narażasz się na bóle odcinka piersiowego kręgosłupa oraz  bóle między łopatkami. Dlatego istotne jest, by ćwiczyć te właśnie odcinki i odpowiednio zadbać o prawidłową postawę podczas siedzenia
Pozbądź się bólu kręgosłupa szyjnego. Ćwicz!

Pozbądź się bólu kręgosłupa szyjnego. Ćwicz!

Masz dolegliwości bólowe i sztywności szyi, z pomocą ci mogą przyjść regularne ćwiczenia, które powodują rozluźnienie zesztywniałych stawów kręgosłupa szyjnego i wzmacniają mięśnie odpowiedzialne za ruchy szyi
Ćwicz z piłką gimnastyczną!

Ćwicz z piłką gimnastyczną!

Chcesz pozbyć się bólu kręgosłupa, odciążyć kręgosłup, zmniejszajszyć napięcie mięśni, wzmocnić mięśnie przykręgosłupowe? Jeśli tak to musisz wykonać odpowiedni zestaw ćwiczeń z piłką fit ball
Wzmocnij swoje plecy!

Wzmocnij swoje plecy!

Zapewne prowadzisz siedzący tryb życia, nie dbasz o zachowanie właściwej postawy przy biurku, krzywisz plecy, pochylasz się.  To zaś prowadzi do osłabienia mięśni szyi oraz karku, bólów pleców i szyi. Dlatego istotne jest, by wzmocniać swój kręgosłów i plecy poprzez wykonywanie odpowiednich ćwiczeń
Twój kregosłup potrzebuje ćwiczeń!

Twój kregosłup potrzebuje ćwiczeń!

Siedzący tryb życia, brak aktywności fizycznej, złe nawyki, sprawiają, ze nasz kregosłup jest przeciążony i ciągle narazony na ból. Dlatego powinniśmy o niego zadbać wykonując kilka prostych ćwiczeń wzmacniających mięśnie grzbietu, klatki piersiowej, czy szyi, które sprawią, że poczujemy się lepiej, zdrowiej i radośniej
Ćwicz, by pozbyć się bólu krzyża!

Ćwicz, by pozbyć się bólu krzyża!

Masz problem z krzyżem? Jeśli tak to z myślą o tobie przygotowaliśmy specjalny zestaw ćwiczeń, które sprawią, że twoja niewydolność mięśni brzucha i niewydolność mięśniowo-wiązadłowa okolic kręgosłupa się poprawi
Ćwicz, by uniknąć bólu karku!

Ćwicz, by uniknąć bólu karku!

Brak ruchu, siedzenie w złej pozycji negatywnie wpływa na nasz kark i cały kręgosłup. Dlatego musimy znaleźć czas na wykonanie codziennych ćwiczeń rozluźniających i wzmacniających mięśnie
Ćwicz kręgosłup w pracy

Ćwicz kręgosłup w pracy

O tym, że długotrwała praca jest szkodliwa dla kregosłupa nie trzeba nikogo przekonywać. Dlatego  ważne jest, aby od czasu do czasu poświęcić trochę czasu na ćwiczenia, które sprawią, że plecy będą rozciągniete i mniej napiete oraz mniej narazone na bóle
Podróżujesz?Zadbaj o swój kręgosłup!

Podróżujesz?Zadbaj o swój kręgosłup!

Wybierasz się w daleką podróż, jedziesz autem, odczuwasz zmęczenie, bóle kręgosłupa. To znak, że powinieneś odpocząć i poćwiczyć
Pływaj dla zdrowia kręgosłupa

Pływaj dla zdrowia kręgosłupa

Pływanie to przysłowiowe połączenie przyjemnego z pożytecznym. Daje nam radość i pozwala się odprężyć. Z drugiej strony poprawia kondycję, rzeźbi sylwetkę oraz wzmacnia kręgosłup i mięśnie
Wzmocnij mięśnie kręgosłupa

Wzmocnij mięśnie kręgosłupa

Twój kręgosłup może być w lepszym stanie. Pod warunkiem, że wzmocnisz jego mięśnie wykonując zestaw odpowiednich ćwiczeń
Ćwicz przy biurku kręgosłup

Ćwicz przy biurku kręgosłup

Bóle kręgosłupa, sztywnienie karku, drętwienie nóg, znużenie i senność, to wszystko dotyka nas gdy wykonujemy pracę siedzącą. Dlatego warto pomyśleć o poświeceniu kilku minut codziennie na ćwiczenia, aby tego uniknąć
 Ćwicz Aqua aerobic z myślą o kręgosłupie

Ćwicz Aqua aerobic z myślą o kręgosłupie

Aqua aerobic, to nie tylko doskonała forma aktywnosci fizycznej dla zrzucenia kilogramów, dbania o sylwetkę, czy lepsze samopoczucie. Okazuje się również , że jest on także zalecany dla osób, które mają problemy z kręgosłupem, kobiet w ciąży, czy osób po operacjach
Skolioza nie taka straszna, gdy ćwiczysz kręgosłup

Skolioza nie taka straszna, gdy ćwiczysz kręgosłup

Boczne skrzywienie kręgosłupa, zwane skoliozą już nie musi być dla ciebie bolesnym zjawiskiem. Pomogą ci w tym odpowiednie ćwiczenia, które będziesz wykonywał w domu
Ćwicz jogę na ból pleców

Ćwicz jogę na ból pleców

Joga jest bardzo pomocna na bóle kręgosłupa. Dzięki jej ćwiczeniom możemy pozbyć się bólu pleców, wzmocnić mięśnie pleców i rozciągnąć kręgi
Ćwicz Gyrokinesis dla zdrowia pleców

Ćwicz Gyrokinesis dla zdrowia pleców

Jeśli myślisz o prostej sylwetce i pozbyciu się uciążkliwych bólów pleców, to siegnij po sprawdzoną metodę ćwiczeń Gyrokinesis
Ćwicz kręgosłup po pracy

Ćwicz kręgosłup po pracy

Niezależnie od tego jaką pracę wykonujesz fizyczna czy umysłową, twój kregosłup potrzebuje odpoczynku i regeneracji. Możesz więc coś dla niego zrobić wykonując kilka ćwiczeń wzmacniających i rozciągających
Aktywny wypoczynek dla kręgosłupa

Aktywny wypoczynek dla kręgosłupa

Pewnie nie raz zetknęliśmy się z artykułem bądź programem telewizyjnym, w którym była mowa o różnych przyczynach bólu kręgosłupa i wad postawy

1 |  2 |  3    następne »