fit.pl mobile logo

Medicover podwaja liczbę klubów fitness

Medicover dynamicznie buduje swoją pozycję w branży sportowej i inwestuje w kolejne kluby fitness. We wrześniu firma stała się głównym udziałowcem sieci Just GYM i jeszcze w tym samym miesiącu dokonuje akwizycji nowych sieci – FITARENA i Quanfit. Sportowy portfel Medicover tylko w ostatnim miesiącu podwoił się i tym samym osiągnął liczbę 70 obiektów

Z końcem września biznes Medicover powiększa się o nowe sieci – FITARENA i Quanfit, czyli odpowiednio: 8 i 3 nowoczesne obiekty sportowe (kluby fitness i siłownie). Ta akwizycja przypieczętowuje dwukrotny wzrost liczby posiadanych przez Medicover klubów w ciągu jednego miesiąca.

Dołączenie marek FITARENA i Quanfit to kolejne zaangażowanie kapitałowe Medicover w obszar sportu i rekreacji na przestrzeni ostatnich lat. W 2018 roku firma przejęła operatora pakietów sportowych OK System – dziś znanego jako Medicover Sport. Od tego czasu Medicover systematycznie inwestuje w rozwój oferty klubów sportowych. Do września br. portfolio firmy obejmowało sieć Well Fitness, wcześniej znaną jako Fitness World Polska (20 klubów) i centra fitness premium Holmes Place (3 kluby). Ponadto, w ramach współpracy z siecią Calypso Fitness Club, Medicover prowadzi 10 klubów Calypso na zasadach franczyzy (kolejne dwa są w trakcie budowy).

Ten miesiąc przyniósł firmie kolejne projekty inwestycyjne – zakup większościowego pakietu udziałów sieci Just GYM, na którą składają się 22 kluby (i 2 będące w budowie), a także akwizycję sieci FITARENA i Quanfit (łącznie 11 obiektów).

- Nasz dynamiczny wzrost w obszarze sportu, w dodatku w tak krótkim czasie, to odzwierciedlenie wręcz sportowej ambicji Medicover, by rozwijać unikalną ofertę usług dla zdrowia i wellbeingu i efektywnie docierać z nią do coraz to nowych miejsc na mapie Polski – komentuje Artur Białkowski, Dyrektor Zarządzający ds. Usług Biznesowych, Medicover.

FITARENA i Quanfit to marki od lat znane entuzjastom zdrowego trybu życia z województw: dolnośląskiego i lubuskiego. Kluby fitness i siłownie działające pod tymi markami to wielofunkcyjne obiekty sportowe, przystosowane do zróżnicowanych form aktywności ruchowej (m.in. treningi personalne, treningi na siłowni, basenie), zabiegów wellness, a także zajęć relaksacyjnych. Sieci kierują swoją ofertę do klubowiczów w różnym wieku, w tym do dzieci od 12. roku życia, a także seniorów.

- Nasza strategia budowania sieci klubów fitness od początku zakładała możliwość ich sprzedaży do inwestora branżowego. Jesteśmy przekonani, że powierzenie naszych klubów w ręce Medicover, to nie tylko szansa dla klientów na znaczne wzbogacenie oferty ale również szansa dla naszych pracowników w budowaniu ich ścieżek kariery i dalszym rozwoju – dodaje Damian Ozga, Założyciel i dotychczasowy Prezes Zarządu FITARENA oraz Quanfit.

- Nasze kluby fitness powstały z myślą o osobach chcących aktywnie spędzić czas, w miłej i przyjaznej atmosferze poprawić kondycję, zadbać o sylwetkę oraz poczuć się wyjątkowo. Wymogi stawiane w dzisiejszym świecie zawodowym oraz prywatnym, kontakty interpersonalne oraz obecny styl życia sprawiają, że chcemy wyglądać młodo i elegancko, czuć się świetnie oraz być pełnym pozytywnej energii. Dlatego z myślą o klientach powstały nasze kluby, w którym podążamy ku lepszej jakości życia. Mamy nadzieję, że nasza współpraca z Medicover w praktyce już niebawem zaowocuje nową, poszerzoną ofertą sportową dla naszych obecnych, jak i przyszłych klientów – podsumowuje Przemysław Tadla, Założyciel i Dyrektor Sieci Klubów FITARENA i Quanfit.

Medicover kontynuuje rozwój sportowego portfolio, jak i powiększa bazę partnerskich obiektów, w których można realizować pakiety Medicover Sport. Aktualnie Medicover Sport to dostęp do ok. 4,5 tysiąca obiektów sportowych i rekreacyjnych, m.in.: klubów fitness, sal gimnastycznych, basenów, kręgielni, sal bilardowych.

PODZIEL SIĘ Z INNYMI

Napisz komentarz...
Zaloguj przez Facebooka

Prywatność
Polityka prywatności 

Redakcja
26-600 Radom
Ul. Okulickiego 39, IIP
TEL: 48 380 30 62 wew. 12
E-mail: biuro@portal.fit.pl

RODO

Szanowny Czytelniku!

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Nie zmieniamy naszych uprawnień.

Od 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane w celach, aby:

  • dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań oraz do przeprowadzania konkursów z nagrodami,
  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
  • pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Dlatego też proszę zaznacz przycisk „zgadzam się” jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie, po 25 maja 2018 roku, Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności Fit.pl, w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez opisane wyżej Fit.pl oraz Zaufanych Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać korzystając z narzędzia dostępnego tutaj.

Zgadzam się
Nie teraz
fit.pl profil na Facebooku
fit.pl kanał na Youtube
Forum dyskusyjne fit.pl