Golf jest jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się sportów na świecie. Jego popularność wzrasta także w Polsce. Duże zainteresowania tym prestiżowym sportem przyczynia się do powstawania nowych pól golfowych i zatrudniania profesjonalnych trenerów.
fit.pl
2007-08-09 00:00
Udostępnij
Zagraj w golfa
„Hobby, które wzmocni Twój biznes” – to hasło tegorocznej ogólnopolskiej kampanii promującej golfa adresowanej do kadry zarządzającej.

Program Play Golf powstał z myślą o osobach, które pragną nauczyć się gry w golfa. Organizatorzy programu, Golf24 oraz PGA Polska (Professional Golfer`s Association), chcą ułatwić menedżerom rozpoczęcie przygody ze sportem, który – jak wiadomo - sprzyja nawiązywaniu i umacnianiu kontaktów biznesowych.

Cieszący się ogromną popularnością program PlayGolf skierowany jest do osób, które nigdy nie miały styczności z golfem. Pierwsze zajęcia są zupełnie bezpłatne - wystarczy tylko zarejestrować się na stronie internetowej www.playgolf.pl. W ten sposób można ustalić termin zajęć i wybrać najbliższe pole golfowe. Zajęcia odbywają się w różnych rejonach Polski, w pobliżu Wrocławia, Poznania, Szczecina, Międzyzdrojów, Trójmiasta, Warszawy, Łodzi, Krakowa, Katowic i Częstochowy.

Przemysław Giel z firmy Golf24, Wiceprezes Golf24, współorganizatora program PlayGolf:

- Inicjując program PlayGolf, chcemy zachęcić Polaków do rozpoczęcia przygody z dyscypliną sportu, którą fascynują się miliony ludzi na całym świecie. W golfa może grać każdy, bez względu na wiek, dlatego w kolejnych latach PlayGolf będzie obejmował coraz szersze grupy zawodowe i społeczne. Dlaczego rozpoczęliśmy od menadżerów i biznesmenów? Golf już jest utożsamiany z prestiżowym, eleganckim i zdrowym sposobem spędzenia wolnego czasu przez biznesmenów, a pole golfowe – z miejscem, na którym często zapadają poważne decyzje biznesowe. Jako wieloletni organizatorzy turniejów zawodowych i amatorskich-biznesowych, nie mamy wątpliwości co do tego, że gdy jesteś menadżerem – powinieneś grać w golfa!

www.fit.pl