Reebok ogłosił konkurs dla piłkarzy – amatorów, chcących zostać twarzą kampanii reklamowej firmy
fit.pl
2008-08-20 00:00
Udostępnij
Zostań twarzą Reeboka 2009
Ty też możesz dołączyć do gwiazd światowego futbolu i zostać ambasadorem marki Reebok. Firma ogłosiła konkurs „Reebok Ambasador Programme”, który skierowany jest do piłkarzy – amatorów, chcących zostać twarzą kampanii reklamowej Reebok i zaprezentować całemu światu swój piłkarski talent.
Program skierowany jest do osób, które mają co najmniej 13 lat, zgłoszą chęć uczestnictwa na stronie internetowej firmy i zaprezentują swoje „piłkarskie CV”, przesyłając filmy lub zdjęcia prezentujące piłkarskie umiejętności kandydata.


Następnie czeka ich udział w badaniu on line. Ostatnim etapem rekrutacji jest wirtualna rozmowa z piłkarzem Barcelony Thierrym Henry.


– Reebok wyznaje bardziej zasadę pozwalania piłkarzom wyrażania siebie, niż mówienia im jak powinni grać – mówi John Zaheer-Flaherty, specjalista w dziedzinie futbolu. – Akcja nie jest nastawiona na znalezienie najbardziej zręcznego i odnoszącego licznej sukcesy gwiazdy. Zadaniem programu jest znalezienie zwyczajnych chłopaków, którzy słuchają głosu swojego instynktu grając w naturalny dla nich sposób.


Piłkarze zgłaszający się do konkursu powinni wyznawać na boisku zasadę „Gram według własnych zasad”, bo takich właśnie sportowców promuje Reebok.


– Reebok wierzy w indywidualistów, którzy nie obawiając się wyrażania swojej osobowości zarówno na boisku, jak i poza nim – mówi z kolei Thierry Henry. – Gracze tego typu powinni być dowartościowani, niezależnie od poziomu, na jakim się znajdują, ponieważ ucieleśniają prawdziwego ducha gry. Naprawdę nie mogę doczekać się spotkania z chłopakami biorącymi udział w programie. To dla mnie niesamowita nagroda.


Konkurs daje szansę spotkania ze światowej sławy piłkarzami, współpracującymi z Reebokiem. Wśród niech są m.in. wspomniany Thierry Henry, Ryan Giggs czy Iker Casillas.


Zwycięzca piłkarskiego castingu zostanie ambasadorem marki, jego twarz pojawi się w kampanii reklamowej w 2009. Pojedzie także do Bostonu i będzie mógł uczestniczyć w tajnych przygotowaniach kolejnych kolekcji butów piłkarskich, a od firmy otrzyma profesjonalne piłkarskie buty.

www.fit.pl