Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Wątek: Ćwiczenia na wszystkie partie ciała.

  1. #1
    Junior Member
    Dołączył
    Apr 2016
    Posty
    10

    Ćwiczenia na wszystkie partie ciała.

    Witam, od ok. 2 lat chodzę na fitness, na różne zajęcia ale niestety z przerwami.. Od 3 miesięcy staram się regularnie ale ze względu na pracę zmianową ciągle zmienia mi się grafik raz uczęszczam, raz nie. W tej chwili mój grafik to 3,2,1 (jak na razie) w tygodniach gdzie mam ranki i nocki staram się chodzić przynajmniej 4 razy w tygodniu.. I tu pytanie do osób , które mają podobny problem do mojego, co z tygodniem gdzie niestety nie mogę chodzić (poranne zajęcia odpadają). Od dzisiaj zaczęłam ćwiczyć w domu z Mel B, niestety na necie słabo z treningami które trwają przynajmniej godzinę.. Nie wiem jakie ćwiczenia połączyć by ćwiczyc na wszystkie partie ciała, możecie coś doradzić? Z bieganiem u mnie słabo, raczej przed praca wolałabym poćwiczyć w domu ps. wszystkim hejtom dziękuję
    Ostatnio edytowane przez Mery90 ; 18-04-2016 o 20:19

  2. #2
    Junior Member
    Dołączył
    Apr 2016
    Posty
    5
    wpisz na youtube "full body workout" i ćwicz

  3. #3
    Junior Member
    Dołączył
    Apr 2016
    Posty
    5
    łatwo powiedziec, ale który filmik polecacie

  4. #4
    Junior Member
    Dołączył
    Apr 2016
    Posty
    17
    Ja polecam Ci program fitnesowy z 5 fit energy+. Super wykształcisz sobie sylwetkę Ćwiczenia nie są ciężkie a trwają tylko 25 min

  5. #5
    Junior Member
    Dołączył
    May 2016
    Przegląda
    Łódź
    Posty
    3
    Ćwiczenia na wioślarzu angażują większość partii mięśni ciała.

  6. #6
    O tak, wszystkie mięśnie pracują.

  7. #7
    Junior Member
    Dołączył
    Dec 2014
    Posty
    18
    A może zamiast chodzenia na fitness, lepiej np. zainwestować w trenera personalnego na siłowni http://www.energym.com.pl/? Wówczas treningi są dużo bardziej wymagające i przynoszą szybsze efekty, a z dopasowaniem ich do Twojego grafiku myślę, że nie byłoby problemu.

  8. #8
    Junior Member
    Dołączył
    Sep 2016
    Posty
    5
    Była taka historia chłopaka któremu rodzice zakazali chodzenia na siłownię.
    Ale był uparty i ćwiczył bez żadnych ciężarów w domu, na krześle.
    Po prostu napinał mięśnie, ręce, nogi, wszystkie partie po kolei i nawet później wygrywał zawody w podnoszeniu ciężarów
    Nie pamiętam jak się nazywał ten rodzaj treningu, ale daje pewną informację na temat charakterystyki naszego ciała, że niekoniecznie potrzeba nowoczesnego sprzętu i książek.

  9. #9
    mi sporo osób polecało pływanie, bo rozwija to wszystkie mięśnie, poprawia kondycję, ale z siła jest wg mnie troche gorzej, dłużej się czeka na efekty, dlatego jednak wolę siłkę i sztangę. Chodzę aktualnie do Saturn Fitness na Targówku na ul Kuflewskiej i mogę powiedzieć, że efekty są dużo lepsze, przede wszystkim osiągnąłem to co chciałem czyli rozrost klatki i wycisk co najmniej 80kg

  10. #10
    Jeżeli chodzi o pływanie to faktycznie bardzo dobry sposób na to aby rozwinąć kilka partii mięśni w tym także trenować kondycję, więc jestem jak najbardziej za. Ewentualnie ciekawą kontrpropozycją jest trening ogólnorozwojowy o którym napisano już kilka tematów na forum, wystarczy poczytać.

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •