Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 23

Wątek: Co jeść żeby nie przytyć a mieć więcej energii!

  1. #11
    Senior Member
    Dołączył
    Apr 2015
    Przegląda
    Kraków
    Posty
    332
    Najlepiej iść do dietetyka, albo do trenera personalnego. Z pewnością pomogą

  2. #12
    Junior Member
    Dołączył
    Dec 2015
    Przegląda
    Poznań
    Posty
    10
    Ryby, drób, wołowina, makarony pełnoziarniste, kasza gryczana, ryż brązowy, warzywa, owoce. Zrezygnuj ze smażenia na rzecz potraw pieczonych i gotowanych. W sieci masz mnóstwo artykułów na temat zbilansowanej diety. Moge Ci podesłać kilka na priv

  3. #13
    Najlepiej też wyeliminować chleb, choć to trochę kłopotliwe i trzeba kombinować czym go zastąpić
    Darmowe Porady Jak szybko schudnąć <- zajrzyj na mój blog

  4. #14
    Member
    Dołączył
    Nov 2015
    Przegląda
    Kraków
    Posty
    50
    owoce, warzywa, gotowane mięso, ryby to podstawa żeby mieć energię, ale ważne też jakieś rzeczy z błonnikiem, np. na śniadanie owsianka z owocami

    a czy można chleb zastąpić ciemnym pieczywem? czy całkiem należy wyeliminować?
    Siła to stan umysłu

  5. #15
    Ja bym postawiła na jakiś dobry suplement np 5 fit energy +power. Ten akurat daje porządnego kopa, sama go zażywam

  6. #16
    Junior Member
    Dołączył
    Apr 2016
    Posty
    12
    też biorę POWER z 5 fit energy i naprawdę jest super, nigdy nie czułam się taka pełna energii i sił do pracy czy ćwiczeń

  7. #17
    Jeść przede wszystkim zdrowo , to nic trudnego ani dziwnego . O Fit życiu trąbią już telewizje śniadaniowe a takie jedzonka są co raz tańsze i bardziej dostępne. Nawet suple zdrowe są szeroko - gamowo prezentowane w tv , mnie najbardziej przypadł do gustu therm line fast . Głownie polubiałam go za naturalne składniki oraz za dostępność w każdej aptece i sklepie z suplementami. Mam za sobą miesiąc regularnej diety z suplementem i schudłam 4 kg.

  8. #18
    Ja wybieram to, co zapewnia porcję zdrowia, solidną porcję białka i duuużo energii. Najchętniej sezonowe warzywa albo owoce, ciemne pieczywo i ser kozi. Najbardziej smakuje mi Chavroux.

  9. #19
    Junior Member
    Dołączył
    Jun 2016
    Posty
    14
    Pytanie jest zbyt ogólne,bo każdy organizm zareaguje inaczej na daną dietę oraz posiada inną przemianę materii. Mimo wszystko nie powinniśmy oszczędzać na dobrych składnikach odżywczych a jako dodatek można pokusić się o suplementy,zdrowe odżywiania. Wszystko to znajdziecie u nas na Mednatur.pl

  10. #20
    Junior Member
    Dołączył
    Aug 2016
    Posty
    2
    Proponuje samemu przygotowywać sobie posiłki, dzięki czemu będzie mieć pełny obraz kalorii ile jesz dziennie. Spróbuj jeść więcej warzyw oraz owoców, one posiadają najwięcej wartości energetycznych. Ogranicz cukier zwłaszcza w napojach gazowanych, który powoduje, że się tyje i pij więcej wody mineralnej
    Pozdrawiam
    Przepisy - największy zbiór przepisów od użytkowników w Polsce

Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •