Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 33

Wątek: Domowy trening mięśni brzucha.

  1. #1
    Junior Member
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    10

    Domowy trening mięśni brzucha.

    Witam,

    Trenuję w domu i robię brzuszki. Ćwiczę już bardzo długo, mam kaloryferek i raczej mało tłuszczu. Z czasem robię coraz dłuższe serie.

    Na dzień dzisiejszy robię serię 70 brzuszków około 10x dziennie. Do tego dokładam pompki. Ćwiczę regularnie, ale myślę, że są mniej czasochłonne sposoby na rzeźbę brzucha.

    Czy możecie mi coś polecić? Siłowni nie wliczam w rachubę, 6 Weidera też próbowałem, ale okazałem się za słaby.

    Z góry dziękuję za odpowiedź,
    pozdrawiam.

  2. #2
    Opisz dokładnie jakie wykonujesz ćwiczenia na brzuch plus serie i powtórzenia do każdego. Celem jest utrzymanie rzeźby brzucha?

  3. #3
    nie napisales wlasnie o co chodzi.
    Czego oczekujesz....

  4. #4
    Junior Member
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    10
    Tak, celem jest utrzymanie rzeźby.

    Wykonuję 70-80 brzuszków i 25 pompek w mniej więcej regularnych godzinach każdego dnia. Kiedy czuję, że za dużo zjadłem, to wieczorkiem wyskakuję na rowerek i robię sobie 40-minutową przejażdżkę.

  5. #5
    robicie podstawowy blad wszyscy.
    Myslicie ze cwiczeniami na miesnie brzucha osiagniecie maxymalną rzezbe.
    I ze im wiecej bedziecie robic brzuszkow tym lepsza rzezba.....

    Juz teraz Ci moge napisac ze lepszej nie bedziesz mial chocbys robil po 1000 dziennie.
    Jesli nie zaczniesz robic systematycznie aerobow i przestrzegac diety to mozesz zapomniec o takiej definicji.

    Niestety tak jest.
    A tak na marginesie - ja wogole nie cwicze brzucha.

  6. #6
    Junior Member
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    10
    No ja właśnie powoli dochodzę do takiego wniosku, że na ilość robienie nie ma sensu i dlatego tu piszę w poszukiwaniu jakiejś porady.

    Staram się przestrzegać mojego harmonogramu odżywiania. Regularnie jem posiłki i kiedy tylko odbiegnę od normy wskakuję na rower.

    Czy mógłbyś rozwinąć definicję aerobów, o któych wspomniałeś?

  7. #7
    wlasnie chodzi o to ze powinienes wskakiwac na rower nie tylko kiedy odbiegniesz z dietą w bok.
    Musisz wprowadzic ten trening codziennie, lub co drugi dzien.
    45-60min aero na rowerku, bezni lub steperze.

    po 3tyg zobaczysz dobry efekt

  8. #8
    Junior Member
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    10
    No racja, może źle to ująłem. Jeżdżę na rowerze co 1-2 dni, więc chyba jest dobrze. A co z seriami brzuszków?

  9. #9
    Cytat Zamieszczone przez RafalBorysiuk Zobacz posta
    A tak na marginesie - ja wogole nie cwicze brzucha.
    A nie sądzisz, że mógłbyś osiągnąć lepszą definicję mm brzucha dzięki ćwiczeniom? Bo chyba czegoś nie kumam .... Na twoich fotkach brzuch prezentuje się całkiem nieźle .... czyli co w twoim przypadku wystarczy rygor diety i aeroby??

  10. #10
    brzucha nie robilbym czesciej jak 3 razy w tyg.
    Jesli chcesz nadac konkretny szlif to bez diety i zwiekszenia aerobow sie nie obejdzie.


    W moim przypadku to przede wszystkim scisla dieta i duzo aero.
    Miesnie brzucha pracuja tez przy innych cwiczeniach w celu stabilizacji tułówia.

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •