Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 33

Wątek: Domowy trening mięśni brzucha.

  1. #21
    Z miłą chęcią wszystko udostępnię - jak wrócę z urlopu czyli w następny piątek.

    Niepotrzebne węglowodany:

    - pieczywko do kolacji
    - cukier do kawy (jednocześnie rezygnuje z kawy bo bez cukru to lipa)
    - słodycze - ogólnie
    - produkty z białej mąki - zamieniam na razowe
    - dżem do białego sera to będzie bolało
    - napoje słodzone (gaz. i niegaz.)
    - piwo (choć uważam, że czasem nawet wskazane)

  2. #22
    Junior Member
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    4

    W domu ważna motywacja.

    Tu masz wszytkie odpowiedzi dotyczące ćwicznia brzucha w

    domowych warunkach
    .

  3. #23
    Senior Member
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    125
    6 Weidera, ćwiczenia z pomocą ławeczki - na poszczególne mięśnie brzucha - to recepta noi dużo samozaparcia - w przypadku brzucha - trzeba mieć silną wolę i systematyczność jeżeli chodzi o ćwiczenia. Myślę, że bieganie pomogłoby dodatkowo. pozdrawiam

  4. #24
    Cytat Zamieszczone przez msvoleyy Zobacz posta
    6 Weidera, ćwiczenia z pomocą ławeczki - na poszczególne mięśnie brzucha - to recepta noi dużo samozaparcia - w przypadku brzucha - trzeba mieć silną wolę i systematyczność jeżeli chodzi o ćwiczenia. Myślę, że bieganie pomogłoby dodatkowo. pozdrawiam
    Powiem tak, czy to 6 Weidera, czy zwykłe brzuszki, jedno i drugie jest skuteczne. Wystarczy 10 min. dziennie robiąc seriami nawet zwykłe brzuszki na proste brzucha i skośne brzucha. Tutaj nie trzeba dużej filozofii i oczywiście nie zapominajmy że słodyczami brzucha nie wyrzeźbimy...

    Pozdrawiam

  5. #25
    Junior Member
    Dołączył
    Mar 2009
    Posty
    1
    DJ Wally: Dzięki za wskazanie niepotrzebnych węglowodanów ja tam robie codziennie jedną serie a6w (od jutra już po 28 powtórzeń) i raczej nie narzekam - jedyny problem to to, że tylko przy napięciu brzucha widać sześciopak :|

  6. #26
    Senior Member
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    125
    No tak - słodycze to zło w tym przypadku
    Matt - nie martw się - wszystko przychodzi z czasem Niedługo - przy wytrwałości i odpowiednim treningu - będziesz oglądał swój kaloryferek
    Tego życzę. Kurcze - mój chłopak też musi się o to postarać - bo narazie jego brzuch mogę nazwać jedynie pociesznie - Maciusiem
    Pozdrawiam

  7. #27
    Junior Member
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    3
    do msvoleyy - to ścigaj swojego faceta do intensywnych ćwiczeń, no chyba że jest takim leniem jak ja i woli wylegiwać się przed tv, to zaproponuj mu pas neoprenowy Odchudzi trochę Maciusia Jak będziesz chciała to polecę Ci ten, który ja używałem.

  8. #28
    Junior Member
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    1
    kupiłem sobie własnie arytmometr wioślarski i zamierzam mocno poćwiczyć. Czy to jakoś wpłynie na mięśnie brzucha? Jak ćwiczyć by jak najlepiej poprawic mój kołdun?

    Andrzej
    sportowa społeczność

  9. #29
    ragnar
    Guest
    Pewnie że pomoże podobnie jak każde ćwiczenia, bo mięśnie brzucha pracują także przy wykonywaniu ćwiczeń na inne partie ciała. Polecam jeszcze brzuszki lub a6w, do tego koniecznie aeroby moi przedmówcy w tym temacie powiedzieli już wiele ciekawych rzeczy także zajrzyj wyżej

  10. #30
    Ja przy A6W wymiękłam - głównie przez fakt, że zajmowała strasznie dużo czasu już w połowie treningu:/ Natomiast polecam tzw. 6 mins 6pack - gdzieś na youtube są filmiki instruktażowe. Polecam głównie paniom, to naprawdę nie zajmuje więcej niż 6 minut dziennie, a efekty są widoczne już po 2 tygodniach. Jak dla mnie trening idealny

Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •