Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 42

Wątek: Fitness dla kobiet w ciąży

Junior Member

Smile Fitness dla kobiet w ciąży

Witam! Od niedawna jestem instruktorek fitnessu i chciałabym w przyszłości prowadzić aerobik dla kobiet w ciąży. Trochę orientuje się w tym temacie, bo studiuję fizjoterapię, ale ściśle o fitnessie w ciąży nie wiem zbyt dużo. Jakie zajęcia są wskazane? Czy Panie w ciąży mogę wykonywać układy choreograficzne, czy trening wzmacniający też jest wskazany? No i czego trzeba unikać?? Proszę o pomoc!

Junior Member

Aerobic dla kobiet w ciąży

Witam,
    przede wszystkim musisz być ostrożna jeśli chodzi o samo słowo aerobic, bo zajęcia dla kobiet w ciąży to nie jest typowy aerobic. Są to ćwiczenia, które są poprzedzone rozgrzewką aerobową.

Ano, w ciąży trzeba uważać, bo nie wszystkie ćwiczenia sa dla ciąży bezpieczne. najlepiej skonsultowac je z instruktorem albo pójść raz czy dwa na typowo tego typu zajęcia i sprawdzić co należy robić, jak cwiczyć.

Aerobik dla kobiet w ciąży różni się znacznie od tego klasycznego. Wielu ćwiczeń kobiety w ciąży wykonywać po prostu nie powinny, takich jak podnoszenie rąk do góry i mocnych i dynamicznych ruchów. Powinny być to zajęcia spokojne, uczące oddychać itp. W Fitness Parku są organizowane fajne zajęcia dla kobiet w ciąży aqua aktywne 9 miesięcy, czyli zajęcia w wodzie dla przyszłych mam Wyglądają nieco inaczej niż klasyczny aqua fitness

Senior Member Awatar jagienkaFit
    uwaga z ćwiczeniami od 5 miesiąca ciąży - zagadnienie powinno być skonsultowane z lekarzem prowadzącym

Oczywiście takie sprawy powinny być konsultowane z lekarzem prowadzącym ciążę. I też niestety kobiety z zagrożoną ciążą powinny się raczej wstrzymać od ćwiczeń. Ale jeśli nie ma żadnych dolegliwości i powikłań to nie powinno być również przeciwwskazań do ćwiczeń

Junior Member