Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 42

Wątek: Fitness dla kobiet w ciąży

  1. #21
    Słyszałam, ze cwiczenia bardzo pomagaj w szybszym porodzie, narazie mecze sie z piłka ale chciałabym jakis pilates, znacie moze jakies ciekawe cwiczenia?

  2. #22
    Junior Member
    Dołączył
    Apr 2013
    Posty
    5
    Dla kobiet w ciąży polecane są ćwiczenia z piłką

  3. #23
    Kurcze a można je uprawiać od któregoś tygodnia czy nie ma to znaczenia?

  4. #24
    Senior Member
    Dołączył
    Jan 2015
    Posty
    164
    Cytat Zamieszczone przez MadziaT Zobacz posta
    Witam! Od niedawna jestem instruktorek fitnessu i chciałabym w przyszłości prowadzić aerobik dla kobiet w ciąży. Trochę orientuje się w tym temacie, bo studiuję fizjoterapię, ale ściśle o fitnessie w ciąży nie wiem zbyt dużo. Jakie zajęcia są wskazane? Czy Panie w ciąży mogę wykonywać układy choreograficzne, czy trening wzmacniający też jest wskazany? No i czego trzeba unikać?? Proszę o pomoc!
    Z tego co mi wiadomo zaleca się Paniom, które czują się dobrze podczas ciąży np. aqua-aerobic.
    Akademia Rozwoju: http://ar.pl

  5. #25
    Junior Member
    Dołączył
    Dec 2014
    Posty
    5
    Jesteśmy przyszłymi młodymi rodzicami i wasze forum nam bardzo pomogło, bo żona nie umie spędzić dnia bez jakichś ćwiczeń. Jak dowiedziała się o ciąży, długo zastanawiała się czy może podjąć jakieś wyzwanie związane ze sportem i w końcu dzięki Wam wybrała aqua aerobik-wydaje się być szczęśliwa, i chyba dziecku też to służy.

  6. #26
    Junior Member
    Dołączył
    Dec 2014
    Przegląda
    Wrocław
    Posty
    4
    Aqua aerobik bardzo fajna sprawa w trakcie ciąży Ja starałam się ćwiczyć podczas ciąży jak najdłużej się dało, chociaż już ostatnie 2 miesiące to czułam się taka ociężała, że już ledwie dawałam radę wstawać z łóżka :P

  7. #27
    Główną zasadą jeśli chodzi o fitness i w ogóle wysiłek fizyczny w czasie ciąży, jest to, aby nie był on zbyt forsowny. Najlepszym okresem na ćwiczenia jest drugi trymestr ciąży, gdyż wtedy zwykle kobiety czują się najlepiej. Jedną z najlepszych form fitness dla kobiet w ciąży jest pilates. Są to spokojne ćwiczenia, które wzmacniają mięśnie brzucha i pleców, co może zmniejszyć bóle krzyża, na które uskarża się wiele kobiet.

  8. #28
    Junior Member
    Dołączył
    Dec 2014
    Posty
    5
    Aktywność fizyczna w ciąży jest absolutnie wskazana. Nawet Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) zaleca minimum 30 minut ćwiczeń dziennie dla kobiet spodziewających się dziecka. Poród jest ogromnym wysiłkiem, porównywalnym do przebiegnięcia maratonu. Jest to wielki wydatek energetyczny dla kobiety. Stąd też należy się do niego odpowiednio przygotować. Wykonywanie ćwiczeń fizycznych w trakcie ciąży znacznie to ułatwia.

  9. #29
    Ćwicząc w ciąży przyszła mama pracuje na zdrowie swoje i dziecka. Jest wiele pozytywnych, medycznych aspektów związanych z tym, że kobieta jest aktywna fizycznie. Jeśli nie przemawiają do was argumenty o tym, że mocne mięśnie to m.in. brak problemów z nietrzymaniem moczu lub mniejsze ryzyko pojawienia się żylaków, pomyślcie o zgrabnej sylwetce, do której łatwiej wam będzie wrócić po porodzie.

  10. #30
    Junior Member
    Dołączył
    Dec 2014
    Posty
    8
    jak chodziłam kiedyś na siłkę to chodziła tam też taka laska w ciąży, może nie zaawansowanej ale widocznej. Ćwiczyła tak ze 2, 3 razy w tygodniu i robiła albo nogi niektóre ćwiczenia, albo ramiona i plecy. Wszystko na niewielkich obciążeniach. Oczywiście pod okiem trenerów.
    Kiedyś słyszałam że można uprawiać wszystkie sporty które robiło się do tej pory, oczywiście poza jakimiś sportami wyczynowymi, niebezpiecznymi albo tam gdzie można upaść. Miałam na studiach kumpele co chyba do 8 miesiąca prowadziła treningi karate, głównie instruowała i robiła rozgrzewkę.

Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •