Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234
Pokaż wyniki od 31 do 36 z 36

Wątek: Ćwiczenia po cesarce !!

  1. #31
    Dziwię sie że jakiś lekarz pozwolił tak wcześnie ćwiczyc po cesarce, przeciez to rana, to że z zewnatrz widac juz zabliźniona rane to nie oznacza, ze w środku sie wszystko zagoiło...ja około 3 m-ca wróciłam na aerobik, ale po pierwszych zajeciach dałam sobie spokój jak złapał mnie straszny ból pleców (w okolicy znieczulenia), poza tym długo po znieczuleniu część pośladka mialam "martwa", wogóle nie czułam..

  2. #32
    Junior Member
    Dołączył
    Jan 2015
    Posty
    4
    A czy są jakieś dziewczyny po cesarce tutaj które ćwiczenia nie bolą lub bolały, ale już przestały? I jeżeli tak, to po jakim czasie przestało was boleć? Sorry, za takie może niefajne pytanko, bo nie każda chce wracać pamięcią do tego czasu, ale to dla mnie b. ważne, dzięki!

  3. #33
    Przez dwa tygodnie po zabiegu staraj się unikać mocnego napinania mięśni brzucha. Z łóżka wstawaj wolno, lekko unosząc się do pozycji siedzącej. Opisane przez nas ćwiczenia wykonuj powoli, a jeśli któreś sprawia ci trudność, po prostu go nie rób.

  4. #34
    Już w pierwszej dobie po cięciu cesarskim, gdy zastosowane zostało znieczulenie przewodowe do kręgosłupa, kobieta w połogu powinna zacząć ćwiczyć. Pierwszymi ćwiczeniami, jeszcze przed uruchomieniem (przed wstaniem z łóżka) są ćwiczenia krążeniowe, przeciwzakrzepowe i oddechowe torem piersiowym. Gdy znieczulenie przestanie działać i pacjentka czuje swoje nogi, powinna zacząć ćwiczenia czynne kończyn dolnych bez udziału mięśni brzucha oraz ćwiczenia przeciwzakrzepowe wykonywane stopami. Przed wstaniem z łóżka (kobieta po cięciu cesarskim powinna wstać lub przynajmniej usiąść po 8 godzinach po znieczuleniu przewodowym) należy powoli, bez napinania mięśni brzucha, czyli ze zgiętymi nogami, zacząć obracać się z leżenia na plecach do leżenia bokiem. Usprawni to późniejszą pionizację i pozwoli na łatwiejsze przystawienie maluszka do piersi.

  5. #35
    Junior Member
    Dołączył
    Jan 2015
    Posty
    3
    W naszym mieście jest fitness dla kobiet w ciąży, ponoć bardzo fajny i to bardzo fajnie prowadzony. Bardzo wolna rozgrzewka, potem ćwiczenia na duzej piłce, dużo na rozluźnienie kręgosłupa, troszkę na uda, pośladki i ręce oraz parę ćwiczeń na skośne brzucha - rewelacja!

  6. #36
    Senior Member
    Dołączył
    Apr 2015
    Przegląda
    Kraków
    Posty
    332
    Po cesarce warto jest sobie odpuścić na czas aż rany się nie wygoją. Jakby nie było jest to operacja i wszystko jest obrzęknięte i bolesne.
    Już po samym porodzie warto poczekać aż wszystko wróci do normy, a po cięciu tym bardziej trzeba na siebie uważać.

Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •