Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 36

Wątek: efekty fitnesu

  1. #1
    rybka
    Guest

    efekty fitnesu

    Witajcie,

    od trzech miesiecy chodze na fitnes (8 razy w miesiacu) najczesciej wybieram ABT (brzuch uda, posladki), lub Maxi tubes, czasem step. Ostatnio zauwazylam, ze moje nogi staly sie masywniejsze, co nie jest dla mnie powodem do radosci, bo zawsze bylam z nich zadowolona, a teraz juz mi sie nie podobaja. Idac na fitnes chcialam wysmuklic sobie cialo, zbic troche tluszczyku z boczkow i wymodelowac brzuszek. Domyslam sie, ze efekt jaki osiagnelam jest wynikiem zle dobranej formy zajec. Doradzcie prosze co zrobic, zeby osiagnac pozadany efekt, a nogi juz nie "tyly". Dodam, ze chce zaczac jezdzic na rowerze, bo wlasnie zakupilam...

  2. #2
    Senior Member
    Dołączył
    Sep 2004
    Posty
    843
    Hej:-)
    Moze spróbuj stretchingu albo pilatesa, czyli czegoś co wysmukla mięsnie.

  3. #3
    Junior Member Awatar pavelaroz
    Dołączył
    Mar 2007
    Posty
    10

    Re: efekty fitnesu

    Witaj!
    Musisz zrezygnowac ze stepu, gdyz ćw te powodują ogólny rozrost mieśni nóg!!!Jeśli chcesz wrócic do stanu sprzed cwiczeń musisz zacząć rozciągać mięśnie, czyli streching po ćwiczenaich a przed zwykla rozgrzewka i rozciąganie. Zrezygnuj z ćwiczen siłowych - masz wyrzezbić mięśnie a nie zbić - jazda na rowerze jest dobra, jeśli jest rekreacją a nie treningiem siłowym. Uważaj, by nie "pilować" pod górkę ostatkiem sił, pomyśl raczej o trasie spokojnej, bez pagorków, wzniesień i cięzkich podjazdów. Polecam równiez po kazdym treningu rowerowym streching, jak tylko rowerek znajdzie się w garazu ;o) Rozciągnij wtedy nogi, kazdą partię dosc dokładnie. Możesz pomyslec równiez o basenie, saunie...Powodzenia! 8)

  4. #4
    Senior Member
    Dołączył
    Jan 2006
    Posty
    165
    na aerobicku wlasnei sie rzezbi miesnie!!ja uwazam ze te napakowane nogi to efekt chwilowy moze po prostu po ostrych cwiczeniach miesnei napompowaly sie krwia i staly sie chwilowo wieksze!nie sadze zeby rezygnacja ze stepu i cwiczen wzmacniajacych byla dobrym rozwiazaniem bo te zajecia w poalczeniu ze soba daja najweicej efektu w spalaniu tluszczu i wlasnie na te wspomniane boczki dobry jest STEP!!nie przjemuj sie tak tym b orownie dorbze mozna tylk osiedziec w domu i nic nie robic w obawie przedtym zeby przypadkiem nadmiernie nie przypakowac nog chodzeniem :lol:

  5. #5
    Cytat Zamieszczone przez pavelaroz Zobacz posta
    Witaj!
    Musisz zrezygnowac ze stepu, gdyz ćw te powodują ogólny rozrost mieśni nóg!!!
    Jeśli by tak było to czołowi kulturyści nie chodzili by na siłownie tylko na step!!!
    Proszę myśleć zanim napisze się takie BRDURY!!!!!

    Można natomiast śmiało napisać że step wpływa na poprawę jędrności mięśni kończyn dolnych - ale to zależy od częstotliwości uczęszczania na zajęcia stepu. 1 raz w tygodniu to za mało żeby zmiany były znaczące.

    Podstawą w redukcji tkanki tłuszczowej jest dieta - a ćwiczenia są pełnym wspomaganiem.

    Nogi mogły zwiększyć objętość na skutek poprawy jakości włókien mięśniowych ( a dokładnie ich gęstości). Natomiast intensywność ćwiczeń to klucz do odpowiednich efektów. Trening 2 razy w tygodniu to jest dobre dla początkujących przez pierwsze 4-8 tygodni jako faza treningu ogólnorozwojowego. Dla uzyskania optymalnych warunków na redukcji trzeba:
    1. Odpowiedni sposób odżywania
    2. Trening aerobowy 65%-70% Hr Max 4-6 razy w tygodniu np. rower, basen,szybki marsz - trucht,nordic walking itp. Lub aerobik - formy: low-impact, aqua aerobik, fatburner (generalnie bez podskoków i w miarę umiarkowanym tempie).

  6. #6
    Junior Member Awatar md001
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    4

    efekty step etc.

    Hej... Nie przejmuj się ja też tak miałam chodzilam systematycznie przez okolo 2 lata na step 4 godz tyg (pol na pol z aerobikiem) zaczelo sie od lydek staly sie "kanciaste" potem uda tez odrobine nabraly objetosci... zmienilam diete schudlam z 6kg (168 wzrost, waga 58) zaczelam chodzic na silownie 3x1,5godz w tyg i jest ok wszystko sie ladnie uksztaltowalo i wysmuklilo zostaly miesnie tluszcz spalony... trzeba obserwowac cialo i urozmaicac cwiczenia aby trafic na te najlepsze... uwielbialam step niestety juz wiem ze nie jest dla mnie no chyba, ze sporadycznie

  7. #7
    Senior Member
    Dołączył
    Apr 2010
    Posty
    106
    Najlepiej byłoby pogadać z instruktorem fitness lub na siłowni, że by coś doradził. Jeśli są kumaci i nie pracują tam przypadkowo, to na pewno znają się na rzeczy i pomogą Ci dobrać taki plan ćwiczeń, żeby to wszystko zmienić i wysmuklić sylwetkę.

  8. #8
    Bo ćwiczenia trzeba odpowiednio dobrać, a nie szaleć i non-stop rzeźbić. Poradź się jakiegoś instruktora, na pewno coś pożytecznego Ci poradzi.

  9. #9
    Junior Member
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    17
    To wszystko zależy od budowy ciała i dobrania do niej odpowiednich zajęć. Dobrze jest na zmianę chodzić zajęcia aerobowe z rozciągającymi jak joga czy pilates. Słyszałam, ze dobrze prowadzą je w Fitness Park na warszawiance w Agorze. Plusem jest to że jest to że można bez ograniczeń korzystać z wody do picia

  10. #10
    O właśnie połączenie jogi i ćwiczeń aerobowych powinno dać dobre efekty. Możesz też spróbować ćwiczeń Body Art - łączą w sobie elementy jogi, fizjoterapii, ćwiczeń wzmacniających i technik oddechowych. Albo power jogi, ale to raczej dla zaawansowanych.

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. Szkolenie Fit Boxing Fitness Kraków 27.02.2010
    Przez ziemba9 w dziale Wydarzenia, Konwencje i Szkolenia
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 13-02-2011, 22:29

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •