Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 18

Wątek: jak wrócic do formy po ciąży?

  1. #1

    Unhappy jak wrócic do formy po ciąży?

    witam jestem młodą mamą, mam dwie córeczki więc trochę tłuszczyku mi się nazbierało. Mam 171cm, budowę "gruszki" ważę 88kg chciałabym schudnąć 20kg tłuszczyk porozkładał mi się równomiernie na ramionach, brzuchu, boczkach, pupie i udach czy ktoś mógłby mi poradzić jak mam się tego pozbyć sama zajmuję się dziećmi więc nie mam możliwości chodzenia na siłownię lub fitness( POMOCY

  2. #2
    a w jakim czasie chesz tyle kilogramów sie pozbyć ???
    http://www.fit.pl/forum/showthread.php?t=9073 - tu masz juz pewne wskazówki

  3. #3
    jak każda chciałabym jak najszybciej ale wiem że tak się nie da mam w domu steper ale cos żle na nim ćwiczyłam 15min intensywnie i zamiast zmniejszyć obwód ud to miałam większy teraz ćwiczę 2serie po 20 powtórzeń klasyczny crunch, unoszenie miednicy, crunch ukośny, na uda leżenie na boku i jedna noga leży a druga do góry, na przywodziciele tj.wcześniej tylko ta co leżała to jest podnoszona a tamta ugięta, na pośladki wykrok w przód, stojąc w rozkroku przysiad ale na razie efektów nie widac acha jem 4 posiłki pierwszy ok9- 4 wasa graham z surową szynką(szwarnwaldzka), 12-owoc/warzywo 15-chude mięsko+ surówka/gotowany brokół 18-4 wasa z szynką+pomidor nie piję wody bo mój organizm zamiast ją wydalać to zatrzymuje piję niesłodzone rozcieńczone z wodą soki

  4. #4
    Cześc
    Ja też mam ten sam problem! Budowa prawie identyczna 2cm więcej i 2 kg więcej! Ale tylko jedna córa! Od stycznia zabrałam się ostro do roboty, nie chcę szybkich efektów bo wiem czym to grozi (jo-jo). Dosyc długo się do tego przygotowywałam łącznie z nastawienie psychicznym. Mogę się z Tobą podzielic moją zebrana wiedza do tej pory:
    1. zmieniłam stl życia i odżywiania
    2. nie jem slodkości (żarłam je niemal nałogowo, wmówiłam sobie że papierosy i słodycze to świństwo itd... - to moj mały sukces nie palę i slodkości mnie nie ruszają...)
    3. pieczywo - zytnie ciemnie bądź chrupkie
    4. zamiast smazonego - gotowane
    5. żadnej śmietany, zabielanych zup i sosow wcale
    6. mase warzyw i owoców
    7. nie używam masla a zołty ser zamieniłam na bialy
    8. staram się jeśc 4-5 posiłków w ciągu dnia ostatni do 18.30
    9. ostatni posiłek to owoc
    10. założyłam plan cwiczen codziennie ok 40 min w domu (20 min orbitek i 20 min cwiczę mieśnie brzuszki przysiady ok 5 seri po 30)
    Narazie czuje się ekstra i nie ciągnie mnie do żarcia nie do puszczam do głodzenia się jak mam ochotę to pogryzam orzechy laskowe i piję duzo wody.

  5. #5
    ja proponuje ci teraz bieganie - sam teraz biegam gdy tylko temperatura ma te +4 to juz wychodze i biegam (pamietaj sie dobrze ubrac) a a gdy drogi sa suche rower !! kulturystyka.pl/atlas/ tutaj sobie poczytaj jak cwiczyc na rzeźbe czy spalać tkanke tłuszczowa. I raczje stopniowo wytracja wage max 3 kg na miesiac .

  6. #6
    dziękuję za rady zaczynam ćwiczyć dwa razy dziwnnie i mniej jeść zobaczymy za miesiąć ile tłuszczyku spalę

  7. #7
    asiu i jak ci idzie?
    ja tez miałam bagaż po 2 dzieci
    juz neiwiele zostalo
    ale im blizej konca tym gorzej
    no i oponka, udka i brzuszek nadal nie chcą puścic....
    obojczyki mi juz widac a reszta dalej odstaje
    nie wiem co z tym zrobic naprawde

    mam steper orbitrek ciezarki obciazniki i filmy
    i cwicze na orbitreku i brzuszki na zmiane co drugi dzien

    nad bieganiem myslalam ale moje stawy i kregoslup tego nie wytrzymają
    no i płuca wypluje
    niestety palenie wychodzi. Staram sie rzucic (od 2.01 wypalilam tylko 1 paczke)
    próbowałam biegac ale to kompletnie nie dla mnie
    wiem ze dzieki temu mozna schudnac....
    tylko czy nie urosną mi nog? bo juz mam spore udka
    na steperze zamienilam tluszczyk na miesnie i mam dosc spore te udziki

    ale moze na marsze sie skusze jak tylko zrobi sie cieplej

  8. #8
    Senior Member Awatar jagienkaFit
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    1,285
    najlepiej biegać aby spalić tłuszcz, bo stepper wzmacnia -tak jak mówisz,woda jest bardzo ważna i dobra suplementacja białkowo- witaminowa

  9. #9
    najważniejsza jest zmiana stylu życia na aktywny i zdrowy, to już odbywa się na poziomie ciała i ducha, co pomoże wrócić do ładnej sylwetki i ją utrzymać
    http://www.open-info.eu/category/poradniki/

  10. #10
    Junior Member
    Dołączył
    Dec 2014
    Posty
    8
    Ciąża i poród powodują wiele zmian w organizmie kobiety. Połóg jest to okres od momentu urodzenia dziecka aż do ustąpienia tych zmian i trwa on zazwyczaj około 6 tygodni.

    W tym okresie macica stopniowo obkurcza się powracając do swych niewielkich rozmiarów i stałego położenia.Czy wiesz, że gimnastyka może ten proces ułatwić i przyspieszyć?

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •