Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Wątek: Pomocy dieta i siłownia

  1. #1
    Junior Member
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    1

    Unhappy Pomocy dieta i siłownia

    Witam Mam mały problem z dobraniem dla siebie odpowiedniej diety
    Mam 183cm wzrostu i ważę 70kg ( sylwetka szczupła ) Od 3 miesięcy intensywnie ćwiczę na siłowni ale nie widzę efektów moja waga nie zmienia sie i nie mam przyrostu mięśni. Proszę o dietę która pozwoli mi poprawić mój szczupły wygląd i jednocześnie dobrze wpłynie na rozwój mięśni.
    Z góry Bardzo Dziękuje

  2. #2
    Junior Member
    Dołączył
    Mar 2009
    Posty
    7
    Pierwsze o co bym zapytała to, po pierwsze czy i jak masz ułożony trening, a po drugie czy i jak często występują tam aeroby? Jeżeli chcesz, aby ktoś ci pomógł, to proponuję napisać wszystko, począwszy od tego jak wygląda twój trening, jak się odżywiasz itp. Najlepszym i najszybszym rozwiązaniem będzie udanie się przez ciebie do klubu, gdzie spotkasz kompetentnego instruktora (z podkreśleniem na kompetentnego)

  3. #3
    Junior Member Awatar lukasz85
    Dołączył
    Mar 2009
    Posty
    13
    Napisz tu swój przykładowy jadłospis, żeby można było ocenić gdzie popełniasz błędy, gdzie można coś dodać, zamienić, aby było dobrze i z korzyścią dla Twoich mięśni...

  4. #4
    czekam na wiecej info, chetnie pomogę

  5. #5
    Junior Member
    Dołączył
    Sep 2006
    Posty
    20
    to moze ja sprobuje, bo mam podobnie. pracuje, a do pracy dojezdzam i jest to troche czasochlonne, wiec cwicze w domu. rano ok.6.30jadam platki i mleko. ok 10 jakis jogurt. 13 kanapka w pracy. zawsze miedzy czasie jakies owoce jablka, banany. wracam do domu i ok17.30 jakies resztki obiadu. no i zaczynam jakie cwiczenia swoje na brzuszek, skakanka, hantelki. chcialam sie zpaytac czy cos dodac do jadlospisu czy moz eujac? bialko po treningu jest wskazane? tabletki czy cus innego??

  6. #6
    Junior Member
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    1

    za mało

    To stanowczo za malo! Jesz mniej ode mnie a ja jestem na diecie redukcyjnej. Powinieneś jeść zdecydowanie więcej białka i węglowodanów. Serki, twarogi, ciemne pieczywo,jajka, ryba i mięso. Do tego jakiś gainer i wtedy możesz liczyć na jakieś efekty. Gdybym jadł tyle co ty to bym umierał z głodu. Owoce i warzywa nie sprawią że urośniesz, dobrze że je jesz ale powinieneś je traktować jako uzupełnienie diety a nie jej podstawę. Jedz regularnie - 6 razy dziennie średnio co 2-3 godziny. Ważne jest też abyś jadł zaraz po treningu najlepiej białka i owoce które tak lubisz. Dla Ciebie białko po treningu to podstawa. Najlepiej abyś pił je ze 3 razy dziennie a nie tylko po treningu.

  7. #7
    moja waga tez stoi w miejscu ale widze ze chudne mysle ze nabieram miesni

  8. #8
    Junior Member
    Dołączył
    Nov 2014
    Posty
    4
    Jak nie macie czasu aby przygotować porządny posiłek to zawsze możecie zamienić posiłek ten na odżywkę typu Gainer która dostarczy potrzebnych kalorii.

  9. #9
    Senior Member
    Dołączył
    Nov 2013
    Posty
    184
    tez jakis pomysl

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •