Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 26

Wątek: jakie suplementy na rozbudowe mięśni i spalenie tłuszczu??

  1. #11
    Cytat Zamieszczone przez msvoleyy Zobacz posta
    L-karnitynę:P Tak- ja też ją zażywam i BCAA także - a jakiej firmy? Ja mam ten:
    http://www.hellhound.pl/amino-bcaa-e...0ml-p-457.html sprawdzają się super Miałam problem z wyborem firmy, bo jest ich duzo a opinii słyszałam wiele od znajomych, którzy w większości są sportowcami Ale jak przeczytałam opis - to się zdecydowałam a skurcze mogą być wynikiem braku magnezu właśnie - w to też możesz się zaopatrzyć
    ja używam firmy olimp ale będe szukał czegoś co można by zarzywać w postai płynu, L-karatynie też mam z olimpu w postaci tabletek do ssania.
    A magnez napewno dodam do suplementacji A w niedługim czasie zaczną sie dystanse od 100 do 150 km

  2. #12
    w płynie polecam:

    napoje carni line olimpu po 2000mg w napoju, kilka smaków (500ml) ok 3zł
    l-carnitin gold 500ml - 1000ml firmy trec od 40-70zł
    l-carnitine liquid 20 fiolek po 1500mg (fiolki) firmy fitmax ok 80zł

  3. #13
    Senior Member
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    125
    A ja też się zastanawiam nad L-karnityną w płynie - na hellhoundzie znalazłam tę w dobrej cenie - [, przeczytałam cały opis i wydaje mi się, że jest jak najbardziej odpowiednia. Dokonam wyboru między tym produktem a jeszcze L-karnityną firmy Nutrend i Fitmax

  4. #14
    ja z kolei zastanawiam się nad Cheaters Relief, z opisu i rozmowy ze sprzedawcą wynika, że naprawdę pomaga spalić trochę tłuszczyku... znalazłam ten produkt tutaj w przystępnej cenie
    ale zwykle używałam tylko l-karnityny, macie jakieś doświadczenie z tym suplementem?

  5. #15
    Kontroluj swoją wagę przed i po ćwiczeniach
    Pozwoli Ci to monitorować pocenie się podczas różnych sesji i lepiej
    kontrolować zapotrzebowanie na płyn. Nieodłącznie po winny Ci
    towarzyszyć napoje sportowe i woda. Masujacy Napój Energetyzujàcy
    Liftoff™ zawiera orzeźwiająca guarana kofeina i tauryna, dzięki czemu
    zapewnia stały poziom energii –zawsze i wszędzie.
    Po ćwiczeniach zawsze
    uzupełniaj utracona energii´ W celu utrzymania stałego poziomu
    energii ważne jest uzupełnianie jej ubytku zaraz po ćwiczeniach. Bogate
    w w´węglowodany, wysokiej jakości pokarmy to miedzy innymi warzywa,
    owo ce (i ich soki), pΠatki zbożowe

  6. #16
    Junior Member
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    1
    Mój brat zamawia coś z tej strony
    bardzo chwali te suplementy i mów ze pomogły mu w nabraniu masy. Przyznam szczerze,ze efekty sa widoczne.

  7. #17
    Junior Member
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    19
    Animal Cuts.

  8. #18
    Junior Member
    Dołączył
    Nov 2006
    Posty
    9

    suplementy

    Polecam odwiedzić też tą strone http://g-supplements.pl/
    Tutaj w sumie znajdziecie wszystkie potrzebne suplementy.

  9. #19
    Cytat Zamieszczone przez lusia123 Zobacz posta
    wiam,
    mam 172 wzrostu waże 60 kg. Chciałabym zgubić nieco tłuszczyku z brzucha i nóg i popracować nad wyrazistościa mięśni.. jakie suplementy polecacie?? ćwiczę głównie w domu ( aeroby i ćwiczenia wzmacniajace mięśnie z obciążeniem, dojdzie basen i siłownia) jestem na diecie ( tzn nie jem słodyczy, tłustych potraw, za to duzo warzyw, chude mięso itd), nie chciałabym tracić mięśni..
    To jeśli nie chcesz tracić mięśni to najpierw schudnij a dopiero później zacznij chodzić na siłownię i buduj mięśnie bo połączenie tego jest ciężki i jeśli nie masz na ten temat wiedzy to szybciej spalisz mięśnie i nabierzesz jeszcze więcej tłuszczu.

  10. #20
    Junior Member
    Dołączył
    Apr 2016
    Posty
    17
    Na spalanie tkanki tłuszczowej polecam 5fot energy + l-karnitynę. Jeśli nie chcesz tracić mięśni polecam Ci brać 5fit energy + kreatyna. Efekty od razu zauważysz

Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •