Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Wątek: Jakie Suplement w okresie Letnim ?

  1. #1

    Jakie Suplement w okresie Letnim ?

    Mam małe pytanko dotyczące Suplementów . . mam plany wziąc jakieś odżyweczki na Lato ale nie wiem jak je dobrac . . Lato to okres duzej temperatury więc Gainery tu nie odegrają dobrej roli tak mi się wydaje bo większość wypoce więc nie mam pojecia co kupic aby tego nie stracic . . mam plany przeznaczyc do 250zł . . . myśle nad kreatynką -gltamina-aminokwasy BCAA- i co dalej czy te odzywki będa dobre na upalne dni ? ćwicze w siłowni domowej bez klimy więc tym bardziej będzie gooooorąco

  2. #2
    latem warzywa powinny być nie tyle dodatkiem, ile podstawą wszystkich posiłków – tłumaczy Maria Jakubowska, specjalista ds. żywienia z Fundacji BOŚ. – Warzywa i owoce dostarczają potrzebne organizmowi witaminy i składniki mineralne, jednocześnie chroniąc przed przegrzaniem. Pasują do każdego posiłku, ale doskonale spełnią się też w roli przekąsek. Duża porcja czereśni spokojnie wystarczy na drugie śniadanie. Na obiad zamiast tradycyjnego drugiego dania, możemy zaserwować gotowanego na parze kalafiora albo brokuły polane lekkim sosem. W upalne dni na pewno zasmakujemy też w pożywnych zupach. Krem z brokułów, zupa z fasolki szparagowej, rosół warzywny czy klasyczna pomidorówka będą smakować jeszcze lepiej doprawione ziołami prosto z ogródka. Dobrze sprawdzą się też chłodniki i zupy owocowe na zimno a koktajl z jogurtu i jagód orzeźwi dużo lepiej niż porcja sztucznie dosładzanych lodów".

    Zdrowe inspiracje

    W ciepłe dni lata warto podzielić tradycyjne posiłki na mniejsze porcje. Jedzmy często, ale mniej, a uciekniemy od nieprzyjemnego uczucia ociężałości. „Dobrą inspiracją dla tworzenia letniego menu jest dieta śródziemnomorska – zauważa Maria Jakubowska. – Oprócz owoców i warzyw jej podstawę stanowią pełnoziarniste produkty zbożowe, ryby, mięso drobiowe, nasiona i orzechy. Pestki dyni lub słonecznika idealnie nadają się do podjadania między posiłkami. Latem możemy jeść lżejsze obiady, a z pewnością koło godziny 18–19 będziemy mieć ochotę na kolację. O tej porze żar przestaje lać się z nieba, a nasz żołądek przypomina sobie o uczuciu głodu. Warto go zaspokoić ciepłym, lecz lekkostrawnym daniem, jak warzywne leczo czy ulubiony przez dzieci ryż z dodatkiem owoców. Warzywa i ryby idealnie nadają się też na uwielbianego przez Polaków grilla".

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •