Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 48

Wątek: Gimnastyka w ciąży.

  1. #11
    Senior Member Awatar jagienkaFit
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    1,285
    dorzucę też szkołę kręgosłupa- bardzo przydatna w czasie ciąży -spokojne ćwiczenia wzmacniające partie, które nierzadko odpowiadają za komfort noszenia ciąży

  2. #12
    czy można ćwiczyc w ciąży miesnie posladków??? i cwiczenia na cellulit??? takie jak są na stronie fit

  3. #13
    Junior Member
    Dołączył
    Mar 2010
    Posty
    9
    W ciąży to z pewnością nie zaszkodzi gimnastyka lub basen, który super odpręża. Natomiast dyscypliny, które wymagają dużego wysilĸu są raczej niewskazane dla przyszłych mam.

  4. #14
    ja polecam wszystkim ciężarnym chcącym trochę się poruszać jogę dla ciężarnych, zajęcia dostępne w szkołach jogi . Sama chodzę na takie ćwiczenia i jestem zadowolona, dużo relaksu, delikatne ćwiczenia .

    ---------------
    boże narodzenie-narty słowacja

  5. #15
    Senior Member
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    367
    Kobiety w ciązy, które praktykują codziennie lekkie ćwiczenia fizyczne, oddech i medytację, rodzą większe dzieci, a także znaczniej mniej wcześniaków. Joga może być również dobrym sposobem przygotowania się do porodu. Pamiętajmy jednak, aby ewentualne rozpoczęcie ćwiczeń zawsze skonsultować z lekarzem prowadzącym!

  6. #16
    Junior Member
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    2

    Piłka

    Cześć. Jestem na forum od niedawna. Właściwie szukam informacji nt. fit ball, ale moze jest też odpowiedni dla kobiet w ciaży? Macie jakieś doświadczenie?Podobno odciąża kregosłup. Nie mam jednak pojęcia, jaki rozmiar wybrać, i gdzie najlepiej taką piłkę kupić...
    Na co zwrócić uwagę?

  7. #17
    Słyszałam, ze joga jest odpowiednia dla przyszłych mam, kluby fitness prowadza juz takie zajęcia, mysle, że warto spróbować.

  8. #18
    Wszystko co do ćwiczeń zależy w którym miesiącu się jest ciąży. Ogólnie im dalej tym ćwiczenia muszą być mniej intensywne.
    www.open-info.eu

  9. #19
    w czasie ciąży wskazany jest nordic walking, działa on bardzo korzystanie na kręgosłup, ponieważ go odciąża, i ogólnie wzmacnia wszystkie mięśnie
    http://www.open-info.eu/category/poradniki/

  10. #20

    Arrow

    Rodzaje ćwiczeń w ciąży
    Korzystny wpływ mają: piesze wędrówki (np. nordic walking), gimnastyka, stretching, pływanie. Szczególnie cenny jest ruch na świeżym powietrzu. Niewskazane są jednak formy aktywności, które narażają ciało na wstrząsy i ewentualny upadek, jak np. jazda na nartach, jazda na rowerze, gra w tenisa, golfa, jazda konna, wspinaczki górskie, surfing, żeglarstwo, sporty motorowe oraz wszelkie sporty walki. Jogging w ciąży dopuszczalny jest tylko wówczas, gdy kobieta regularnie uprawiała biegi przed poczęciem.

    Szczególnie wskazane jest uprawianie jogi czy ćwiczeń pilates. Zaletą tych ćwiczeń jest koncentracja na oddechu, technikach relaksacyjnych, prawidłowej postawie. Wybierając ćwiczenia, należy zwrócić uwagę, by były one specjalnie ułożone dla kobiet w ciąży. Dobre są ćwiczenia niewymagające zbyt dużego napinania i rozciągania mięśni brzucha. W czasie wykonywania ćwiczeń stojących używajmy ściany lub podpory jako pomocy przy złapaniu równowagi. W czasie przysiadów (np. podczas podnoszenia przedmiotów z podłogi) kobieta ciężarna powinna używać bioder – nie pleców, unikać skrętów kręgosłupa, jeśli występują dolegliwości bólowe.

    ____________________
    Wyróżnia od konkurencji http://apartmentworld.tumblr.com/ sprawdz,a wrócisz!
    Ostatnio edytowane przez HadrianWro71 ; 28-04-2015 o 16:22

Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •