Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 48

Wątek: Gimnastyka w ciąży.

  1. #21
    Junior Member
    Dołączył
    Dec 2014
    Posty
    5
    Są nimi na pewno ćwiczenia w leżniach na brzuchu. Nie można też ćwiczyć mięśnia prostego brzucha, jedynie mięśnie skośne – nie wykonujemy klasycznych brzuszków. Należy unikać także podskoków i gwałtownych ruchów. Intensywność treningu powinna być umiarkowana. Tętno nie może przekroczyć 140 uderzeń na minutę. W trakcie ciąży ćwiczenia są wskazane, jednak nie wolno doprowadzić organizmu do przegrzania czy dużej zadyszki. Dodatkowo przed rozpoczęciem treningu pomieszczenie, w którym będzie ćwiczyć ciężarna, powinno być dobrze przewietrzone.

  2. #22
    Junior Member
    Dołączył
    Dec 2014
    Posty
    5
    Chociaż pośladki nie są najbardziej eksponowaną przez nas częścią ciała, to jednak pojawienie się rozstępów na pupie może bardzo negatywnie wpłynąć na naszą samoocenę. Co zrobić, by nasze pośladki znów wyglądały świetnie? Należy przede wszystkim sięgnąć po preparaty na rozstępy dostępne w formie kremów, żeli, balsamów czy maseczek. Dzięki nim naszej skórze zostaną dostarczone wszelkie niezbędne witaminy i minerały, co pozytywnie wpłynie na jej procesy regeneracyjne. Za pomocą takich działań zaczerwienione rozstępy szybciej zmienią swój kolor na perłowy, dzięki czemu staną się mniej widoczne. Pożyteczne będzie również wykonywanie masażu skóry, dzięki któremu stanie się ona lepiej dotleniona. Metody te nie gwarantują zniknięcia rozstępów, ale sprawiają, że stają się one mniej widoczne. Jedynym skutecznym sposobem na ich usunięcie jest poddanie się laseroterapii. I tutaj jednak nieraz potrzebna jest seria zabiegów, by zyskać zadowalający efekt. Zanim zatem sięgniesz po kolejną czekoladkę, powinnaś pamiętać, że przybieranie na wadze jest nie tylko niezdrowe, lecz również trwale wpływa na nasz wygląd.

  3. #23
    Junior Member
    Dołączył
    Dec 2014
    Posty
    6
    Żona ćwiczyła całą ciążę i bardzo sobie to chwalimy. I nie chodzi tu o jej wygląd...choć nie powiem szybko wróciła do wyglądu sprzed...ale o samopoczucie i łatwość jaka miła podczas porodu naturalnego.
    Żona zawsze ćwiczyła, więc i w ciąży...może ciut mnij...była gibka i nie miała problemu z poruszaniem się.
    Chodziła na specjalną gimnastykę dla kobiet w ciąży i na basen

    Pozdrawiam

  4. #24
    Junior Member
    Dołączył
    Dec 2014
    Posty
    5
    Mit: Jeśli nie wykonywałaś ćwiczeń zanim zaszłaś w ciążę, nie powinnaś ich rozpoczynać w ciągu najbliższych 9 miesięcy.
    Nieprawda. Ciąża to idealny czas, aby się poruszać. Żadne badania, literatura medyczna nie wykazują, że umiarkowane ćwiczenia, takie jak na przykład chodzenie, są niebezpieczne, nawet dla kobiet, które wcześniej prowadziły siedzący tryb życia.

    Prawdziwym zagrożeniem jest bezczynność, która przyczynia się do nadmiernego przyrostu masy ciała, wysokiego ciśnienia krwi, zwiększa problemy z kręgosłupem, ból z tym związany, a także ryzyko cesarskiego cięcia i cukrzycy ciążowej. Około 70 do 80 % kobiet z cukrzycą ciążową, zapada w późniejszym okresie życia na cukrzycę typu II. Co więcej, ich dzieci również są bardziej narażone na nadwagę i cukrzycę.

    Jeśli nie masz prenatalnych powikłań, lekarze zalecają chodzenie 30 do 60 minut dziennie. Oczywiście można ten czas podzielić na krótsze spacerki. Nie ma potrzeby, abyś w tym okresie biła rekordy. Więcej korzyści osiągniesz ruszając się w przyjaznym, umiarkowanym tempie

  5. #25
    Junior Member
    Dołączył
    Dec 2014
    Posty
    7

    Red face

    Gimnastyka w ostatnim trymestrze ciąży usprawni też mięśnie grzbietu i zmniejszy ich naprężenie. Bardzo im się to przyda, ponieważ wraz z powiększaniem się brzucha, zmienia się środek ciężkości ciała ciężarnej - chcąc więc utrzymać wyprostowaną postawę, przyszła mama nieustannie napina mięśnie wokół kręgosłupa. Spodziewając się dziecka, nie można zbytnio forsować organizmu. Dlatego wszystkie ćwiczenia trzeba wykonywać do chwili, gdy poczujemy zmęczenie. Należy też unikać wstrząsów ciała, dlatego wykluczone są podskoki, zeskoki itp. Trening kończymy zawsze ćwiczeniami relaksacyjnymi i oddechowymi. Gimnastykując się, trzeba swobodnie oddychać. Wydech powinien być dwa razy dłuższy niż wdech. W ciąży zwiększa się bowiem zapotrzebowanie organizmu na tlen, jednak oddychanie jest utrudnione z powodu ucisku na przeponę.

    Sprawdźcie co u mnie nowego na http://mateuszjablonski.blogx.pl/201...arto-pamietac/.
    Ostatnio edytowane przez Olinqwe70 ; 30-06-2015 o 17:59

  6. #26
    Junior Member
    Dołączył
    Dec 2014
    Posty
    8
    Jeśli zwykły spacer to dla ciebie nuda, zapisz się na zajęcia nordic walking dla kobiet w ciąży. Trening angażuje około 90% mięśni całego ciała, wzmacnia układ szkieletowy i mięśniowy, pomaga utrzymać dobrą kondycję i smukłą sylwetkę. Ponadto ten rodzaj marszu odciąża kręgosłup, biodra, ramiona i barki, przynosząc tym samym ulgę spiętym i narażonym na przeciążenia miejscom. Właśnie dlatego chodzenie z kijkami ma coraz więcej zwolenników, także wśród kobiet w ciąży.

  7. #27
    Junior Member
    Dołączył
    Jan 2015
    Posty
    4
    A czy ćwiczenia na biodra mogą się jakoś źle skończyć? Mamy zalecenie od dawna na delikatne wymachy, tj. krzyżowanie itd., ale znajoma mówi, że niemal poroniła po małej gimnastyce, i teraz jesteśmy spanikowani, ale faktem jest, że ona akurat jest słabego zdrowia w ogóle, przedtem praktycznie wcale nie ćwiczyła, w ciąży ją "wzięło" dopiero, ale w sumie strach.

  8. #28
    Junior Member
    Dołączył
    Jul 2015
    Posty
    1
    Ja w ciąży zaczęłam chodzić na jogę dla przyszłych mam i bardzo sobie chwalę te zajęcia. Przez całą ciążę byłam aktywna, przytyłam tylko 10 kilogramów, wzmocniłam sobie mięśnie. Dodatkowo nauczyłam się relaksować i kontrolować oddech co mi się bardzo przydało przy porodzie. Mój syn ma już rok, a ja nadal praktykuję jogę bo stała się moim stylem życia.

  9. #29
    Junior Member
    Dołączył
    Jul 2015
    Przegląda
    WROCŁAW
    Posty
    13
    Popieram wszystkie wypowiedzi, które propagują gimnastykę, ćwiczenia, sport i ruch w czasie ciąży! jeżeli lekarz prowadzący ciążę nie stwierdzi przeciwwskazań to ćwiczeń, to nie ma co się zastanawiać, można, a nawet należy ćwiczyć. Aktywność fizyczna niesie za sobą tyle korzyści dla organizmu, że na prawdę umiarkowane ćwiczenia nikomu nie zaszkodzą. Wiadomo, wszystko trzeba robić z głową.

  10. #30
    Senior Member
    Dołączył
    Feb 2016
    Posty
    196
    Brak aktywności w czasie ciąży jest wręcz niewskazany.
    Wirtualne Biuro Warszawska6, Białystok - wsparcie w biznesie
    Exactlo Search and language technology
    Exactlo Biuro tłumaczeń Białystok

Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •