Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Wątek: rada od profesionalisty?

Junior Member

rada od profesionalisty?

Witam, mam 18 lat, 177cm wzrostu ważę 78kg i ćwiczę od 10 miesięcy. Jak narazie robiłem sobie ogólnorozwojówkę, i myślę, że jestem już gotowy żeby ukierunkować swoje cele. Można spotkać się z masą porad na temat treningów, aczkolwiek jedni mówią inaczej, drudzy inaczej i nigdy nie wiadomo kogo tak naprawdę słuchać. O co dokładnie chodzi... jak każdy z was napewno wie i nie muszę tego nikomu mówić - na każdą partię mięśni jest mnóstwo ćwiczeń... Ja robiłem na przykład tak:
    Poniedziałek:
    klatka + triceps + brzuch:
    Lawka płaska: 10, 8, 7, 6,
    skos w górę: 10, 8, 7, 6,
    skos w dół: 10, 8, 7, 6,
    przenoszenie hantla nad głową leżąc: 10, 8, 7, 6,
    rozpiętki: 10, 8, 7, 6,
    pompki szwedzkie: 10, 8, 7, 6,

ławka płaska (uchwyt wąski): 10, 8, 7, 6,
    wyciskanie francuskie: 10, 8, 7, 6,
    ściąganie drążka w dół uginając przedramiona: 10, 8, 7, 6,
    wyciskanie hantla zza głowy: 10, 8, 7, 6,

A6W 2 serie
    standardowe brzuszki 3x50

Środa:
    barki + nogi + przedramie + brzuch:
    wyciskanie sztangi zza głowy: 10, 8, 7, 6,
    wyciskanie sztangi przed głową: 10, 8, 7, 6,
    wyciskanie hantli na ławce skośnej głową w górę; 10, 8, 7, 6,
    wznosy bokiem: 10, 8, 7, 6,
    wznosy przodem: 10, 8, 7, 6,
    podciąganie sztangi do brody: 10, 8, 7, 6,
    unoszenie chantelek w opadzie na boki: 10, 8, 7, 6,
    szrugsy: 10, 8, 7, 6,

przysiady ze sztangą: 10, 8, 7, 6,
    prostowanie siedząc: 10, 8, 7, 6,
    podkurczanie nóg leżąc: 10, 8, 7, 6,
    wspięcie na palce: 10, 8, 7, 6,

uginanie przedramion nadchwytem: 8, 8, 7, 6,
    uginanie nadgarstów ze sztangą: 8, 8, 7, 6,
    ściąganie drążka chwytając od dołu: 8, 8, 7, 6,

A6W 2 serie

Piątek:
    plecy + biceps + brzuch:
    ściąganie drążka za głowę: 10, 8, 7, 6,
    Ściąganie drążka przed głowę: 10, 8, 7, 6,
    wiosłowanie: 10, 8, 7, 6,
    martwy ciąg: 8, 7, 6, 5,