Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Wątek: rada od profesionalisty?

  1. #1
    Junior Member
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    1

    rada od profesionalisty?

    Witam, mam 18 lat, 177cm wzrostu ważę 78kg i ćwiczę od 10 miesięcy. Jak narazie robiłem sobie ogólnorozwojówkę, i myślę, że jestem już gotowy żeby ukierunkować swoje cele. Można spotkać się z masą porad na temat treningów, aczkolwiek jedni mówią inaczej, drudzy inaczej i nigdy nie wiadomo kogo tak naprawdę słuchać. O co dokładnie chodzi... jak każdy z was napewno wie i nie muszę tego nikomu mówić - na każdą partię mięśni jest mnóstwo ćwiczeń... Ja robiłem na przykład tak:
    Poniedziałek:
    klatka + triceps + brzuch:
    Lawka płaska: 10, 8, 7, 6,
    skos w górę: 10, 8, 7, 6,
    skos w dół: 10, 8, 7, 6,
    przenoszenie hantla nad głową leżąc: 10, 8, 7, 6,
    rozpiętki: 10, 8, 7, 6,
    pompki szwedzkie: 10, 8, 7, 6,

    ławka płaska (uchwyt wąski): 10, 8, 7, 6,
    wyciskanie francuskie: 10, 8, 7, 6,
    ściąganie drążka w dół uginając przedramiona: 10, 8, 7, 6,
    wyciskanie hantla zza głowy: 10, 8, 7, 6,

    A6W 2 serie
    standardowe brzuszki 3x50

    Środa:
    barki + nogi + przedramie + brzuch:
    wyciskanie sztangi zza głowy: 10, 8, 7, 6,
    wyciskanie sztangi przed głową: 10, 8, 7, 6,
    wyciskanie hantli na ławce skośnej głową w górę; 10, 8, 7, 6,
    wznosy bokiem: 10, 8, 7, 6,
    wznosy przodem: 10, 8, 7, 6,
    podciąganie sztangi do brody: 10, 8, 7, 6,
    unoszenie chantelek w opadzie na boki: 10, 8, 7, 6,
    szrugsy: 10, 8, 7, 6,

    przysiady ze sztangą: 10, 8, 7, 6,
    prostowanie siedząc: 10, 8, 7, 6,
    podkurczanie nóg leżąc: 10, 8, 7, 6,
    wspięcie na palce: 10, 8, 7, 6,

    uginanie przedramion nadchwytem: 8, 8, 7, 6,
    uginanie nadgarstów ze sztangą: 8, 8, 7, 6,
    ściąganie drążka chwytając od dołu: 8, 8, 7, 6,

    A6W 2 serie
    standardowe brzuszki 3x50

    Piątek:
    plecy + biceps + brzuch:
    ściąganie drążka za głowę: 10, 8, 7, 6,
    Ściąganie drążka przed głowę: 10, 8, 7, 6,
    wiosłowanie: 10, 8, 7, 6,
    martwy ciąg: 8, 7, 6, 5,
    wyprosty tułowia na ławeczce: 20, 20, 18, 15,

    uginanie chwytem młotkowym: 10, 8, 7, 6,
    uginanie ze sztangą na stojąco: 10, 8, 7, 6,
    ściąganie liny z dołu chwytem młotkowym klęcząc: 10, 8, 7, 6,
    modlitewnik: 10, 8, 7, 6,
    ściąganie linek do głowy z obu stron: 10, 8, 7, 6,

    A6W 2 serie
    standardowe brzuszki 3x50

    Niektóre nazewnictwa ćwiczeń mogą się wydać dziwne, ale proszę nie zwracać na to uwagi...

    I teraz niektórzy to widzą i mówią, że robię za dużo ćwiczeń, aczkolwiek sami wyglądają albo jak anorektycy... albo mają nieproporcjonalnie rozłożone mięśnie, ponieważ nei robili ćwiczeń na wszystkie partie mięśni... I tu się pojawia moje pytanie - Jak powinny wyglądać treningi aby uzyskać taką sylwetkę:




    Trening może być morderczy i długi byle skuteczny, jestem gotowy zrobić wiele. Czy muszę zmniejszyć ilość ćwiczeń, czy może zapominam o jakiś? Może zła ilość serii lub powtórzeń? Prosiłbym o radę profesionalisty, który sam może się poszczycić tak ładną sylwetką. Co do odżywek to po 3 miesiącach ćwiczeń zacząłem brać białko 80% ostrowii, oraz Amino Anabol Professional z Hi Teca.

    Z góry dziękuję, Torxan

  2. #2

    Prawdziwe Treningi

    Radzę ci kolego zapoznać się najpierw z wiedzą dotyczącą zdrowego prawdziwego odżywiania się, treningi żeby były skuteczne muszą być proste ale efektywne = z doskonałą techniką i wizualizacją energetyczną. Można zbudować ciało z żelaza ale to jest praca i jeszcze raz praca. Mogę cię pokierować ale to ty musisz chcieć. A ten koleś na zdjęciu jest napompowany sterydami.

  3. #3

    :)

    Polecam Ci trening
    www .p90xpl.blogspot.com

  4. #4
    Junior Member
    Dołączył
    Feb 2011
    Posty
    5
    10 miesięcy to już zdecydowanie wystarczająco.

    Co do Twojego treningu to wygląda ok, zresztą sam zobaczysz jak to wyjdzie w praktyce. Postaram się Tobie powiedzieć o czym powinno się pamietać aby nie rozwinąć się nie prawidłowo (swoja drogą to co to znaczy prawidłowo?).

    Ok, barki. Musisz pamietac o tylnej głowie, czętso u wielu osób ona odstaje w sensie że jest nie wyćwiczona. Przykładaj się to barków, ćwiczenia znajdziesz w necie.

    Klatka. Duże ciężary lub mniejsze ale bardzo dużo szybkich powtórzeń aby osiągnąć maksymalna tzw. "pompe". Obydwie metody są ok, Serge Nubret tak cwiczył, dużo powtórzeń z mniejszym ciężarem. http://www.schwarzenegger.it/mro/nubret.html

    Plecy, rób koniecznie podciaganie na drązku nachytem szeroko. Jeżeli kiedys stwierdzisz że juz jest za lekko, dawaj obciążenie i jedziesz dalej. Drażek to podstawa.

    Martwy ciąg i przysiady. Kolejne z najlepszych masowych ćwiczeń, trzeba robić.

    No i dieta. Musisz ustalić sobie diete, to najważniejsze. Będzie dobrze, staraj się i z czasem będziesz wiedział więcej niż nie jeden z "ekspertów".

  5. #5
    Junior Member
    Dołączył
    Sep 2010
    Posty
    20
    Żeby wyglądać jak kolo ze zdjęcia musisz mieć przede wszystkim ustabilizowaną dietę, odpowiednią suplementację, ćwiczyć przynajmniej 4-5 razy w tygodniu i wbić w siebie sporo koksu. A już na pewno nie zrobisz tego na białku ostrawi bo to najgorszy syf jaki może być.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •