Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 28

Wątek: Aktywność zimą

  1. #11
    Senior Member
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    367
    łyżwy to super okazja do wyrzeźbienia ciała i poprawienia swojej kondycji, szczególnie zima. Fajnie, że trend na łyżwy wraca)

  2. #12
    aktywność zimą? Hm.. NORDIC WALKING! Jestem świezo upieczona fanka tego sportu Jest super

  3. #13
    Jazda na rowerze zimą, bieganie i siłownia w domu - to podstawa
    www.open-info.eu

  4. #14
    Junior Member Awatar Bucky26
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    17
    Basen, gierki w kosza na sali, łyżwy, tenis pod balonem i lepienie bałwana

  5. #15
    Junior Member
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    28
    Myślę, że warto w ramach aktywnego spaceru wybrać się w jakieś niższe partie gór. Dostarczy nam to dużo tlenu, a także niezapomnianych wizualnych wrażeń, gdyż zimą góry są naprawdę piękne.





    ___________________
    http://activekid.pl/

  6. #16
    Basen, fitness to wszystko jasne, ale jeśli zima, to przede wszystkim narty albo snowboard :-) Kiedyś dużo jeździłam na nartach, później przestałam i od niedawna jeżdżę na snowboardzie :-) W tamtym roku niedaleko miejsca gdzie mieszkam otworzyli nawet stok i wyciąg narciarski, ale jeszcze tam nie byłam. W tym roku się na pewno wybiorę.

  7. #17

    aktywność zimą

    Aktywność zimą.. ? hmmm.. napewno treningi na hali, dodatkowo siłownia, ale mniej aktywnie (raz w tygodniu) ponadto - jeśli tylko jest możliwość - góry, snieg, stok, deska i jaaaa.

  8. #18
    Junior Member
    Dołączył
    Apr 2014
    Przegląda
    Poland
    Posty
    1
    Zimą to obowiązkowo wyjazd w góry na narty! U mnie to już tradycja, że co roku w styczniu lub lutym pakuję sprzęt, kurtkę, ciepłe skarpety i ruszam na stok Po całym dniu konam ze zmęczenia, ale im więcej ruchu tym więcej uwalnia się endorfiny i człowiek jest szczęśliwszy
    Wysokiej jakości skarpety damskie oraz męskie w atrakcyjnej cenie!

  9. #19
    Zgadzam się,zima wyjazd na narty będzie czymś wskazanym aby poszaleć na stoku i szlifować kondycję,jednak nie zapominajmy także np o basenie który znakomicie wzmocni ma]naszą kondycję i dzięki temu popracujemy także nad innymi partiami mięśni.

  10. #20
    Ja z racji że czekam na sezon narciarski od momentu kiedy się kończy nad kondycją i formą na stok ćwiczę cały rok. Ostatnio nawet w Karpaczu mikro ślizgi zrobiłem na igielicie. No i do tego wzmacnianie nóg - głównie rower i basen.
    Obóz studencki Livigno - dobra zabawa gwarantowana

Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •