Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 12 z 12

Wątek: Ćwiczenia ;)

  1. #11
    Jeśli zaczniesz zwracać uwagę na to co jesz, uregulujesz posiłki, może zaczniesz jeść trochę częściej, ale mniej Twoja waga bez ćwiczeń powinna spaść. Ale ruch powinien pomóc i do tego ujędrni Twoje ciało. Uważam, że te Twoje 10kg to ciut za dużo gdybyś ważyła 54-56 byłoby w sam raz. I na pewno za szybko oczekujesz efektów, to potrwa. Polecam ćwiczenia siłowe, callanetics (wpisz w google i już masz ćwiczenia). Na początek cwicz sobie 30min 2:1(2dni cwiczenia, 1dzien przerwy) tyle naprawde wystarczy. Odpowiednia regeneracja jest wazna- po cwiczeniach zjedz jakies szybko przyswajalne weglowodany np owoce chyba ze cwiczysz pozno to zrezygnowalabym z weglowodanow i zamienila na jakis twarog, kefir..., pij wode, duzo spij, jedz pozadne, zdrowe sniadanie...

    Jeśli masz pytania bardziej szczegółowe pisz
    Instagram- www.instagram.com/for.motivation/
    E-mail- for.motivation@wp.pl

    Cel: zostać trenerem/instruktorem
    Motywacja: zdrowe życie, świetne samopoczucie
    Osiągnięcia: max waga-76kg --> aktualna 55kg !!

  2. #12
    ja uwazam ze powinnas cwiczyc ok2 h dziennie

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •