Strona 1 z 6 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 54

Wątek: cwiczenia na jędrne nogi i pośladki

  1. #1

    cwiczenia na jędrne nogi i pośladki

    Co możecie polecić na jędrne pupy i szczupłe nogi?
    Są jakieś specjalne ćwiczenia?
    Czy w fitness klubach instruktorzy stosują jakies specjalne tricki, że chodząc na zajecia szczuplejemy a robiąc dokladnie to samo w domu waga nie spada w dół, a kondycja kuleje?

  2. #2
    Senior Member
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    125
    oj chyba każda kobieta marzy o tym, żeby mieć piękną, zgrabną i jędrną pupę i zgrabne, szczupłe nogi.
    Wiesz jeśli chodzi o ćwiczenia to ja myślę, że wiele może pomóc, zaczynając od przysiadów, poprzez jazdę na rowerze, a kończąc na stepie, czy takich ćwiczeniach na trampolinie trampolina.org/2009/04/fitness-ze-stevem-na-malej-trampolince
    ważne, żeby w ogóle się ruszać
    A ty masz jakieś ulubione ćwiczenia.
    Jeśli tak to ćwiczysz sama w domu, czy może chodzisz na jakieś fitness??

  3. #3
    O rany trampolina
    Nie brałam takich ćwiczeń pod uwagę. Prędzej jakies zajęcia w Fitness Parku a'la 'jędrna pupa' czy coś, a nie skakanie na trampolinie w ogródku :P
    A jakie cwiczenia lubie? Wszystkie, które nie są nudne i szybko przynoszą rezultaty

  4. #4
    też polecam rowerek i przysiady
    http://www.open-info.eu/category/poradniki/

  5. #5
    jeżeli chcesz ćwiczyć w domu to polecam programy 8 minutowe ABS 8min, Legs 8min i jeszcze jednak jakiś jest, po za tym cwiczenia z Tamilee Webb też są nawet spoko przeznaczone głownie dla kobiet

  6. #6
    Junior Member
    Dołączył
    Jul 2010
    Posty
    23
    Wiecie, co kiedy robilam zeby miec zgrabna pupe i uda? siadalam na podlodze w pokoju, nogi wyciaglam do przodu i "szorowalam podloge" na zasadzie od jednego miejsca do drugiego, nie odrywajac ciala od ziemi - genialne, nawet nie wiecie jak schudlam ) teraz doroslam i ... kupilam orbiterek hop sporta za 5 stowek i rownie efektywnie, ale wygodniej

  7. #7
    Junior Member
    Dołączył
    Jul 2010
    Posty
    2

    Ja polecam zajecia agua aerobiku, chodzę juz dłuższy czas do Centrum "Figura" na ul. Kawęczyńska 36, ale z tego co sie orientuje organizowane sa w całej Warszawie, Nie dość że zgubiłam pare kilo to jeszcze moje ciało robi się coraz jedrniejsze, naprawdę polecam!

  8. #8
    Junior Member
    Dołączył
    Jul 2010
    Posty
    22
    W domu polecam przysiady

    A na ujedrnienie i uzyskanie mięśni najlepsza jest chyba skakanka mam po niej takie mieśnie że szok :< tylko ze ja skakalam zeby schudnąć ;] wszystko maialm jedrniutkie, tylko po 2tyg skakanki zaczely uwidaczniac się miesnie :<

    Dobrym sposobem na ujedrnienie jest pływanie z deska na basenie i "machanie" tylko nogami, najlepiej szybko i nogi do kraula

  9. #9
    haha, szorowanie pupą po podłodze, nie wpadłabym na to :P
    działa faktycznie?
    Wiecie, ja jednak nie potrafię się zmobilizować, żeby samodzielnie w domu ćwiczyć... zostanę przy 'jędrnej pupie' w Fitness Parku.
    Mam kartę multisportu bez żadnych dopłat to mogę chodzić kiedy chcę, a że mam ostatnio popołudnia wolne to jest to najlepsze rozwiązanie.

    Nie lobię tego uczucia braku auto motywacji do ćwiczeń.

  10. #10
    Senior Member
    Dołączył
    Apr 2010
    Posty
    106
    W domowych warunkach jazda na rowerku stacjonarnym, albo jakiś stepper powinien w zupełności wystarczyć. Do tego przysiady i możemy czekać na efekty :-) Ale zajęcia na fitnessie chyba mogą dać lepsze efekty. Jeśli masz taką możliwość to super. A jak z efektami?

Strona 1 z 6 123 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •