Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 17

Wątek: Twój zdrowy poranek

  1. #1

    Twój zdrowy poranek

    Napięty plan zajęć osłabiał moją formę, gdy spieszyłam się przez cały dzień. Jednak znalazłam rozwiązanie tego problemu. W wygodny i łatwy sposób przyrządzam posiłek, który wzbogaca mój organizm w potrzeby odżywcze, pomaga mi odzyskać energię i poczuć się w formie.
    Dodatkowo wyobraź sobie ma wspaniały smak i dosłownie 1 minutę na przygotowanie posiłku
    Jeśli chcesz smaczne i zdrowe śniadanie, a co najważniejsze poczuć niesamowitą zmianę daj znać.
    Napisz, co o tym myślisz?

    Anka

  2. #2
    Junior Member
    Dołączył
    Sep 2010
    Posty
    17
    Co to jest za posiłek ? Z czego się składa ? Ja go przygotowujesz?
    Proszę o więcej o konkretów

  3. #3
    Podobno liczy się też nie tylko to co się zje ale i jak się spało a i jak szybko się wstaje. A posiłek powinien być zawsze lekki.
    www.open-info.eu

  4. #4
    Senior Member
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    211
    Śniadanie to podstawa każdego dnia,pamiętajmy o tym. Moim zdaniem ważny jest też zdrowy sen oraz odpowiedni wysiłek fizyczny dzięki któremu zawsze jesteśmy w dobrej formie i możemy cieszyć sie duża kondycją
    www.KolagenColway.com

  5. #5

    śniadanie

    moje zdrowe śniadanie to duża miska płatków owsianych, z mlekiem świeżym 2% (nie ma niestety chudszego) i do tego owoce (winogrona, truskawki, maliny, jagody). Niestety jest problem z owocami ekologicznymi - ponieważ tylko one w pełni dopełniłyby ten zdrowy poranny posiłek

  6. #6
    Cytat Zamieszczone przez eurobrokers Zobacz posta
    moje zdrowe śniadanie to duża miska płatków owsianych, z mlekiem świeżym 2% (nie ma niestety chudszego) i do tego owoce (winogrona, truskawki, maliny, jagody). Niestety jest problem z owocami ekologicznymi - ponieważ tylko one w pełni dopełniłyby ten zdrowy poranny posiłek
    Ja podobnie Ale ja do blendera wrzucam płatki owsiane, otręby, ziarna, żurawinę, trochę jogurtu albo serka homo, jakiś owoc (jabłko, banan, w sezonie będą truskawki itp.) i blenduję, mam potem taką papkę, którą można niemal pić czytając gazetę

  7. #7
    Junior Member
    Dołączył
    Sep 2011
    Posty
    28
    Oj, zgadzam się, że śnaidanie jest bardzo ważne - ma dać kopa na cały dzień i dopiero, kiedy zaczęłam je codziennie jeść, a nie olewać, zobaczyłam, jak dużo lepiej mi się funkcjonuje w ciągu dnia

  8. #8
    Senior Member
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    398
    Racja,poza tym organizm po jakimś czasie przyzwyczaja się do tego,ze jemy śniadanie o regularnych godzinach i jeśli któregoś dnia o tym zapomnimy,to automatycznie zacznie się tego domagać.

  9. #9
    Mam ten problem, że nie umiem zjeść nic rano. Tz przed wyjsciem z domu, załóżmy ok godz 8:00.. nie jestem głodna i nie jestem w stanie zjesc kanapki, czy płatków z mlekiem. Zdarza mi się, że złapię jakiegos banana, czy krakersa i wezmę łyk herbaty. Jem dopiero pózniej, ok godz 11..

  10. #10
    Junior Member
    Dołączył
    Jan 2016
    Przegląda
    Kraków
    Posty
    3
    Ja mam podobnie... mam wrażenie, że to co ewentualnie zjem, to za chwilę zwrócę... nigdy nie jem wcześniej jak około 9, a wstaję około 7

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •