Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 17 z 17

Wątek: Twój zdrowy poranek

  1. #11
    ja tez mam problemy, żeby coś rano zjeść, ale dbam o to by nie wychodzić z pustym żołądkiem. czasami jem kromki pełnoziarnistego chleba z serkiem lub dzemem własnej roboty, czasami jakies musli z jogurtem lub jaglankę, raczej coś lekkiego. Do tego obowiązkowo szklanka wody mineralnej z cytryną - fajnie z rana budzi dzieki cytrynie (nie piję kawy) i daje energię na cały dzień Najczęściej wybieram Piwniczankę bo ma bardzo dobry poziom magnezu i wapnia, a jak już pić wode to taka, która rzeczywiście coś wnosi dla naszego organizmu

  2. #12
    na śniadanie dobre są grejpfruty, są odżywcze i ożywcze

  3. #13
    Na śniadanie jem zazwyczaj owoce z jogurtem i samodzielnie zrobionym musli. Daje mi to mocnego kopa. Oprócz tego piję wodę z cytryną. Jest moooc

  4. #14
    Ja raczej nie polecałbym grejpfruta na śniadanie.. ja osobiście codziennie jadam owsiankę z owocami najlepiej z bananem. Przez jakiś czas piłem wodę z sokiem, ale trochę mi sie znudziło bo niezbyt to smakowało..ale w sumie dobrze się czułem po tym.

  5. #15
    Junior Member
    Dołączył
    Oct 2016
    Posty
    13
    A ja na śniadanie polecam jajecznicę z boczkiem! W tygodniu przynajmniej 4 razy mam takie śniadanie i zawsze dobrze się czuje po takiej wyżerce.

  6. #16
    dla mnie podstawa to szklanka wody z cytryną zaraz po przebudzeniu. Sniadanie jem nie wcześniej niż po poł godziny od wstania.
    Macie jakieś fajne przepisy na samodzielne musli albo owsianki?

  7. #17
    Rano warto przygotować organizm do trawienia. To jest proste Jak tylko wstajesz nie bierzesz się za jedzenie, lepiej wypić kubek owocowej herbaty lub soku, a do śniadania wziąć się za godzinę lub nawet dwie. Nie jest więc błędem że śniadanie jesz o 9 lub później.

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •