Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 39

Wątek: Dieta przyszłej mamy. Bądź piękna w czasie ciąży !

  1. #11
    Junior Member
    Dołączył
    May 2012
    Posty
    19
    niektórych rzeczy nie wolno jeść ani w czasie ciąży, ani przed, ani po, ani w ogóle. Jeśli matka zakłada, że odżywiała się śmieciowo całe życie i nagle z okazji ciąży wszystko się zmieni - to mit. Trzeba nauczyć się jeść rozsądnie nie tylko w jakichś specjalnych okresach (dieta, ciąża, choroba), ale codziennie. Zdrowe odżywianie (jaki, na Boga, ulbiony fast food!!!!) powinno byc standardem. Inaczej nie ma sensu.

    Ponadto: zdrowo odżywiająca się zawsze mama wpoi dziecku dobre nawyki żywieniowe.

  2. #12
    Junior Member
    Dołączył
    Oct 2012
    Posty
    5
    Sama zauważyłam że dieta śmieciowa powstaje na skutek naszego lenistwa, bo przecież można wszystko sobie przygotować, a nawet iść do dietetyka żeby nam rozpisał dietę. Zgadzam się z powyższą wypowiedzią, że trzeba wyrobić w sobie zdrowe nawyki. To tak samo jak z papierosami, min. 6 miesięcy przed zajściem w ciążę trzeba je rzucić, żeby dziecku nie zaszkodziły. Tak samo tutaj, trzeba wcześniej zacząć jeść zdrowo. Jeszcze przy okazji diety dodam(jestem niemalże świeżo po wyjściu od gastrologa), że każda przyszłą mama zmagająca się ze wzdęciami, może śmiało na nie stosować espumisan. nie zaszkodzi maluszkowi!

  3. #13
    Bez przesady, jeden hamburger na miesiąc przy ciągłej zdrowej diecie chyba nie zaszkodzi, hm?

  4. #14
    Junior Member
    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    10
    ja nie stosowałam żadnej diety i nie nabrałam żadnych dodatkowych kg w ciąży oprócz tego co dziecko i wody

  5. #15
    Junior Member
    Dołączył
    Jul 2013
    Posty
    1

    Wszystko jest dla ludzi ale z umiarem

    Ja jak byłam w ciąży całkiem nie dawno to miałam co chwilę zachcianki na podjadanie ale starałam się zamiast tego pić dużo wody i pomagało. Oczywiście nie raz skusiłam się na lody, wafelki itp. ale z umiarem. Ponadto chodziłam na zajęcia z aktywności fizycznej dla kobiet w ciąży i powiem że to bardzo relaksujące, masz większą kontrolę nad swoim ciałem a przy okazji lepszą kondycję. Moja koleżanka teraz właśnie zapisała się na takie zajęcia na Bemowie w Kawiarence dla rodziców i dzieci https://www.facebook.com/CieKawaCafe, fajnie bo można tam przy okazji zrobić babskie spotkanie. A tak w ogóle to chyba zabiorę się za kolejną ciążę A wszystkie te które są już w ciąży i starają się to trzymam za was kciuki
    I jeszcze jedno w ciaży zawsze przybieramy na wadze w obrębie pośladków, bioder i ud bo tam znajdują sie receptory odpowiedzialne za produkcję mleczka dla naszych maluszków

  6. #16
    Ja jadłam dużo warzyw i owoców.
    Odstawiłam fast-foody, smażone mięso

  7. #17
    A myslicie, ze maczne rzeczy sa dobre? chleb, bułki tuczą ,atkjak sosy na mące, pierogi ruskie czy z miesem. Uwielbiamtakie rzeczy, znacie moze jakies ciekawe przepisy bez maki?

  8. #18
    Junior Member
    Dołączył
    Aug 2013
    Posty
    6
    Gołąbki są smaczne i nie słyszałam żeby komuś szkodziły w ciąży

  9. #19
    Senior Member
    Dołączył
    Jul 2014
    Posty
    108
    niestety dzisiejsza żywność ma niewiele wspólnego ze zdrowiem,a jeżeli już coś jest ok to cena odstrasza :-(

  10. #20

    Exclamation

    Zdarza się tak, że w diecie kobiety brakuje składników, które są niezbędne dla prawidłowego rozwoju dziecka. Należy do nich np. kwas foliowy, który chroni dziecko przed niedorozwojem układu nerwowego. Spożywanie kwasu foliowego najlepiej rozpocząć na trzy miesiące przed zajściem w ciążę. Dobrym naturalnym źródłem kwasu foliowego są: brokuły, pomarańcze, banany, mleko i nasiona roślin strączkowych.

    Następnym składnikiem niezbędnym w rozwoju płodu jest żelazo. Żelazo jest odpowiedzialne za tworzenie hemoglobiny w krwinkach czerwonych, a także wspomaga rozwój płodu. Najlepszym źródłem żelaza są mięso i żółtka jajek.

    Cynk, który zawarty jest w mięsie, nasionach roślin strączkowych, pomaga w walce z chorobami zakaźnymi oraz wspiera rozwój płodu. Przyszła mama powinna również pamiętać, aby w jej diecie nie zabrakło co najmniej ośmiu szklanek wody dziennie.

    ____________________
    To nie zart http://hellomargotworld.tumblr.com/ mamy rację!
    Ostatnio edytowane przez HadrianWro71 ; 28-04-2015 o 16:14

Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •