Strona 1 z 10 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 99

Wątek: Jak ćwiczyć i jak się odżywiać?

  1. #1
    Junior Member
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    1

    Jak ćwiczyć i jak się odżywiać?

    Witam mam 15 lat ważę 50 kg i mam 168cm.
    Chciałbym poćwiczyć mięśnie brzucha i klatki.
    Moje pytania to :
    -Jak mam się odżywiać do treningu?
    -Jak trenować mięśnie brzucha i klatki w warunkach domowych i dopisać ile razy w tygodniu i po ile serii?
    -I ostatnie co mam jeść aby przytyć?
    Chciałbym abyście mi podali jakiś link do video jak ćwiczyć mięśnie brzucha i klatki bo jestem w tym ciemny.
    A i nie chcę kupować żadnych odżywek.

    Z góry dzięki.

  2. #2
    Junior Member
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    5
    Na mieśnie brzucha to 6 Weidera. Tu masz filmik: http://www.youtube.com/watch?v=nRjEKVKACWM

    A na klatkę to najlepiej siłownia - wyciskanie sztangi, atlas. Najlepiej kup sobie ciężarki A! I nabierz trochę masy. 50 kg przy 168 cm to trochę mało
    __________________
    Trening

  3. #3
    Pierwsza rzecz na której powinieneś się skupić to masa jedz regularnie posiłki bogate w białko w międzyczasie różnego typu jogurty kefiry itd... jeśli chodzi o treningi to na początek 2 razy w tyg wystarczy na mięśnie brzucha dobra będzie ławka skośna a na klatę w warunkach domowych oczywiście pompki i rozpiętki po treningu konieczny jest posiłek aby zapobiec katabolizmu mięśni pzdr

  4. #4
    Jak wyżej nie będę powielał postów ale jedzenie to podstawa. Siłownia nie koniecznie musi być już. Ćwicz nawet przez rok obciążeniem własnego ciała. Ćwiczenia takie jak pompki, pompki na podwyższeniu, szwedki, podciąganie. To podstawa! Każde ćwiczenie po 3-4 serie robione na wyczucie. Czyli każda seria po prawie max powtórzeń jakie jesteś w stanie wykonać bądź na wyczucie bdb napompowania mięśni. Pij dużo wody śpij po minimum 8 h

  5. #5
    Poczytaj w internecie o diecie białkowo węglowodanowej, staraj się jednak ćwiczyć całe ciało, bo sama klatka i brzuch nie wystarczy by mieć fajną sylwetkę.

  6. #6
    na forach nie dowiesz się wszystkiego, i nie zawsze są to wiarygodne informacje, polecam pytac się specjalisty, który odpowie ci na twoje pytania
    http://www.open-info.eu/category/poradniki/

  7. #7
    Junior Member
    Dołączył
    Jan 2012
    Posty
    23
    Ale jeśli już chcesz zacząć ćwiczenia, to faktycznie nie warto wykluczać innych partii ciała, tylko odpowiednio rzeźbić sylwetkę, ze szczególnym naciskiem na klatkę i brzuch, ale trening powinien być rozłożony równomiernie na wszystkie partie ciała...

  8. #8
    Senior Member
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    398
    Na forum masz kilka planów treningowych,więc dopasuj najbardziej odpowiedni dla siebie i daj nam do oceny. Tak będzie najlepiej. A poza tym pamiętaj o diecie oraz sprzęcie do ćwiczeń. Posiadasz już coś?

  9. #9
    Żeby szybko nabrać masy to polecam białko serwatkowe (jest np. w wersji naturalnej i czekoladowej) - nie jest to chemia, ani żadne sterydy - więc naprawdę można to spokojnie stosować, zwłaszcza, że w łatwy sposób dostarcza ogromne ilości białka do organizmu. Polecam - po miesiącu widać pierwsze efekty...

  10. #10
    Najlepsze efekty moim zdaniem daje wioślarz. Zdecydowanie polceam ćwiczenia na tym sprzęcie. http://www.redcoon.pl/B200290-Kettler-Cup-100-7970-760_Wioślarze?xtmc=wioślarz&xtcr=7

Strona 1 z 10 123 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •