Strona 2 z 10 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 99

Wątek: Jak ćwiczyć i jak się odżywiać?

  1. #11
    Mozesz sobie zakupic taki maly sprzet, na ktorym mozesz cwiczyc bez problemu w domu. Dzieki temu rozbudujesz mięśnie, wystarczy co drugi dzień ćwiczyć po 1,5 godziny. Jeżeli chodzi odżywianie, to musisz jesc jak najwiecej potraw bogatych w białko, mozesz nawet zakupic specjalne suplementy diety, ktore pomoga Ci w nabraniu wagi.

  2. #12
    Moim zdaniem nie musimy kupować sprzętu, wydawać pieniędzy.
    Proponuję ćwiczenia z Ewą Chodakowską.
    Filmiki bez problemu można zobaczyć na YT, nie konieczne jest kupowanie płyty, książki..
    Program SKALPEL E.Ch :
    http://www.youtube.com/watch?v=TL2hPz-v4Ko

  3. #13
    Ja ze swojej strony mogę jeszcze polecić ćwiczenia z Mel.B moim zdaniem lepsze a też są na youtube bez problemu do znalezienia.

  4. #14
    Kornelia! Również polecę Mel.B
    a najbardziej trening ABS
    https://www.youtube.com/watch?v=wyRaOUbibG0


  5. #15
    Junior Member Awatar Dzejs
    Dołączył
    Aug 2013
    Posty
    4
    Przede wszystkim jeść zdrowo! Warzywa owoce, zero napoi gazowanych!
    Ponadto ćwicz - figurę będziesz mieć świetną! Gwarantuję!

  6. #16
    W sumie to może nawet zabawnie wyglądać - wyćwiczony brzuch i klata, a reszta ciała obwisła i miękka

  7. #17
    Hola, hola. Skoro kolega ma tylko 50kg, to po co mu ćwiczenia na mięśnie brzucha ? Jestem wręcz przekonany, że przy tak małej wadze to i tak u Ciebie widać jakiś kaloryfer. Pamiętaj najpierw masa, potem rzeźba.

  8. #18
    Junior Member
    Dołączył
    Dec 2013
    Posty
    16
    W sumie racja,ale tak na dobrą sprawę wszystko zależy od efektu jaki chcemy osiągnąć. Jeżeli np zależy nam tylko na płaskim brzuchu,to brzuszki oraz wszelka aktywność fizyczna spokojnie tutaj wystarczy,bez zbędnej masy którą potem musisz przekształcić w mięśnie.
    www.ForPro.pl- profesjonalna odzież i akcesoria fitness.

  9. #19
    Junior Member
    Dołączył
    Feb 2014
    Posty
    2
    Chodzę na siłownię do Klubu Fitness Marcelinka 4 razy w tygodniu głównie na rower 45 min no i pilnuje diety 5 posiłków dziennie

  10. #20
    Junior Member
    Dołączył
    Feb 2014
    Przegląda
    Oświęcim
    Posty
    21
    ćwiczenia bardzo dobre są właśnie w klubach fitness, zajęcia grupowe dla 10-11 osób. Wtedy łatwiej się ćwiczy, jest wzajemna motywacja, a nie jak w przypadku indywidualnych ćwiczeń (wymówki gwarantowane)
    BIO-REH - praca Oświęcim, kosmetyki, rehabilitacja
    Tutaj zaczyna się moja przygoda z fitness

Strona 2 z 10 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •