Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Wątek: Dieta.

  1. #1

    Dieta.

    Dobra. Wiem już jak ćwiczyć, ale nadal nie wiem jednego. Co, kidy i w jakich ilościach jeść?? W tej chwili jem bardzo dużo ale po mnie tego nie widać. Ważę 70kg i mam 180cm wzrostu. Sylwetka też nie jest zła ale chciałbym przybrać trochę ciała. Jak narazie przez półtora roku ćwiczeń, ale takich nie systematycznych przybrałem 8kg, ale teraz stoje w miejscu. Masz coś ciekawego werych??

  2. #2
    Drogi Threexterze!!

    SPOSOB JEST JEDEN: DODATNI BILANS KALORYCZNY

    a) WHO, IZZ -> 2gB/kg masy ciala, 4-5g WW, 1,5T (policz zapotrzebowanie ze wzorow ktore sa w odzywianiu i tluszcz dobierz do tego)

    b) Ellis -> 2gB, 1gWW, Tluszczu tyle aby byl dodatni bilans kaloryczny.

    ps dlaczego taki post w dziale kulturystyka? :evil:

  3. #3
    werych oki, ale mi chodzi bardziej o to abyś mi napisał np. na śniadanie owsianka do szkoły 50g ryżu i pierś z kurczaka itp. napisze Ci ile jem a Ty jak możesz to napisz co i jak mam zmienić. a więc: na śniadanie bułka z wędliną do szkoły 3 takie bułki. w domu na obiad dużo kartofli i jakiś kotlet czasami jakaś zupa. na kolację z 10 kanapek z wędliną albo jajecznica z 6 jajek+cebula+boczek. czasami naleśniki albo placki. w między czasie jakieś słodycze albo coś innego. wiem że to taki wywód na temat mojego dnia ale może teraz Ci będzie łatwiej. z góry dziękuje i czekam. THREEX.

  4. #4
    jedno sie rzuca w oczy - malo bialka i tluszczu, duzo wegli

  5. #5
    No o stary co byś mi polecił?? Co mam jeść i kiedy? Jakieś konkrety? No bo ogólnie to ja sobie umiem przeczytać. Co byś mi zaproponował? Tylko rozsądnie z kasą bo nie zbieram jej z drzewa. Jeszcze raz dzięki. THREEX.

  6. #6
    b)
    I posilek:
    jajecznica

    II posilek
    mieso + warzywo

    III posilek
    ryba

    IV posilek
    twarog ze smietana

    a)
    I posilek
    chleb razowy z wedlina i warzywem

    II posilek
    mieso + warzywa

    III posilek ryba + warzywa

    IV posilek
    twarog z maslanka


    pamietaj ze tyjemy przy dodatnim bilansie kalorycznym

  7. #7
    chcesz przytyć? To dziwne, bo większość osob chce schudnąć.
    Ale to nic
    Na przytycie mam ZDROWY sposób.
    Oprócz tradycyjnych posiłków pijesz 3x dziennie koktajl odżywczy. Otrzymujesz niezbędne witaminy i prawidłową masę ciała. I to wszystko.
    Skąd wziąć ten posiłek? Po prostu daj znać.

  8. #8
    Może warto pójść do dietetyka by Ci dobrał odpowiednia dietę?

  9. #9
    Ważne jest aby przybrać na wadze w zdrowy sposób- czyli jedząc zdrowe produkty ale bardziej kalorycznie. Powiem Ci jednak że Twoja waga wydaje mi się optymalna do wzrostu i nie powinieneś na siłę starać się jej podwyższyć.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •