Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 26

Wątek: Jaki rodzaj fitnessu wybrać?

  1. #11
    Junior Member
    Dołączył
    Jan 2015
    Posty
    4
    Dla poprawy kondycji koniecznie zajęcia aerobowe na siłowni oraz aerobik i step, możesz też spróbować zajęć z Zumby, wyciska konkretne poty i są troszkę bardziej skoczne. Przy okazji poprawy kondycji zgubisz mimochodem troszkę tłuszczyku. Dla poprawy sylwetki siłownia, z konkretnym planem treningowym. Chodzi o to, żeby było przyjemnie i było dużo dobrej muzyki:-)

  2. #12
    Wszystko zależy od tego jaki rodzaj ćwiczeń odpowiada właśnie Tobie. Ja na zajęciach, gdzie typowo rzeźbi się mięśnie i spala tłuszcz się nudzę, to samo tyczy się jogi i pilatesu. Więc wybieram zajęcia, które posiadają jakieś choreografie typu zumba, czy step.

  3. #13
    Na początku po prostu cardio, żeby uruchomoć spalanie tłuszczu dopiero potem rzeźba żeby to miało sens. Ja np najpierw orbitrek 40 mintu a potem dopiero ćwiczenia na rzeźbę

  4. #14
    Musisz sobie spróbować wszystkich ćwiczeń i dopiero potem wybrać takie, które ci najbardziej odpowiadały i na których najlepiej się czułaś, czułaś, że to dla ciebie:-) ja na przykład nie lubię aerobiku, a wydawało mi się że będę takie zajęcia lubiła:-) pokochałam za to siłownię:-)

  5. #15
    takie, jakie chcesz. Zapytaj instruktora, jakie najlepsze byłyby dla ciebie ćwiczenia, dostosowując je do twojej sylwetki. Kondycje zawsze można wypracować:-) moga niektóre rodzaje zajęć ci nie podpasować przecież też:-) musisz popróbować i wybrac optymalnie dla siebie:-)

  6. #16
    Może spróbuj aqua aerobik, ja się od niego uzależniłam!

  7. #17
    Senior Member
    Dołączył
    Jan 2015
    Posty
    164
    Dla osób chcących pozbyć się nadmiaru tkanki tłuszczowej polecany jest również indoor cycling/spinning - jest to nic innego jak intensywna jazda z dodatkiem ćwiczeń na specjalnym rowerze stacjonarnym, zajęcia prowadzone są przez instruktora, w rytm muzyki, w grupie. W ciągu jednej godziny możemy spalić nawet do 1000 kcl! Jest to wspaniała zabawa, a także możliwość wyrobienie sobie świetnej kondycji i wydolności
    Akademia Rozwoju: http://ar.pl

  8. #18
    Każdy klub fitness oferuje zróżnicowane zajęcia. Niektóre są podobne do siebie inne całkiem odbiegają. Ja radziłabym opisać swój problem w danym klubie, a tam już wybiorą zajęcia odpowiednie dla Ciebie. Dodatkowo polecam wypróbowanie różnych form, bo każdemu odpowiada inna forma zajęć.

  9. #19
    Najpierw przyjdź sobie z pół godzinki wcześniej i się porozciągaj potem może jakieś zajęcia z Ewy Chodakowskiej, są u mnie na siłowni i dziewczyny je sobie chwalą chociaż ja po pierwszym razie zrezygnowałam bo yły za cięzkie, po treningu warto jeszcze pobiegać z 15 minut

  10. #20
    Najważniejszą zasadą stosowaną podczas treningów na siłowni jest rozpoczęcie ćwiczeń od największych grup mięśni, czyli klatki piersiowej, grzbietu, nóg i brzucha. W następnej kolejności ćwicz mniejsze partie mięśniowe, np. biceps i triceps.

Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •