Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Wątek: brzuch, co najlepsze i czy już zacząć

  1. #1
    Junior Member
    Dołączył
    Mar 2012
    Posty
    1

    brzuch, co najlepsze i czy już zacząć

    Witam wszystkich jestem tutaj nowy. Chciałbym się was doradzic w pewnej kwestii a mianowicie zacząłem redukcje tkanki tłuszczowej juz 4 misiące temu. Mam 188 cm zwrostu i moja waga początkowa to 110 kg w tej chwili wacha sie ona między 87-88 kg. Chciałbym wyrobic sobie mięśnie brzucha i jestem ciekawy czy według was moge juz konkretnie zaczynać czy dalej redukować?? Daje swoje foto i czekam na opinie. a jesli juz to co ćwiczyć?




  2. #2
    Senior Member
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    398
    Twoja waga jest jak najbardziej odpowiednia do wzrostu,więc pozostaje zacząć trening na rzeźbę. Tutaj w szczególności polecam Aerobiczną 6 Weidera i zobaczysz,że efekty będą bardzo widoczne.

  3. #3
    Junior Member
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    2
    Od a6w dla facetów zdecydowanie lepszy będzie ABS. Sam wybierzesz sobie poziom zaawansowania a efekty będą lepsze niż po a6w.

  4. #4
    Zgadzam się z powyższą opinią i mało tego- przy abs nie uszkodzisz ani nie obciążysz swojego kręgosłupa jak ma to miejsce przy a6w,więc warto się nad tym zastanowić.

  5. #5
    nie no profesjonalne forum, a odpowiedzi jak z przedszkola Ludzie proponujecie koledze trening na rzeźbę, a tu masy trzeba, jak on zejdzie do 10% bf to będzie ważył może 75 kg przy wzroście 188 cm. To będzie jakaś masakra. ABS jest dobry w połączeniu z treningiem siłowym, A6W jest idealne jeśli komuś zależy na dysproporcji mięśni brzucha i rozwalonym kręgosłupie. Chcesz mieć fajny brzuch to zrób przysiady ze sztangą albo martwy ciąg.

  6. #6
    Przesadzasz,waga około 80 kg przy tym wzroście będzie odpowiednia,pamiętaj że autor i tak wykonał redukcję już ze 110 kg na 80 kilka a to spory przeskok. A6W to idealna droga do tego aby za kilka miesięcy mieć problemy z kręgosłupem i to fakt. Martwy ciąg wydaje się tutaj idealnym kompromisem.

  7. #7
    Junior Member
    Dołączył
    Jul 2015
    Posty
    1
    Pogratulować samozaparcia, ja z wielkim brzuchem walczę od dawna. Niestety jest w dużej dysproporcji do reszty ciała, więc wygląda to nieciekawie. U mnie szóstka Weidera zupełnie nie pomogła, tylko porządne cardio i długi trening na brzuch i ABS.

  8. #8
    Autor właśnie zrzucił masę,a Ty proponujesz mu ponowny trening na nią,gdzie tu logika? Chodzi o sam brzuch i jego rzeźbę,więc aby to zrobić to najprościej bezie wykonywać przysiady ze sztanga,plus do tego martwy ciąg. A6W raczej sobie daruj,szkoda kręgosłupa.

  9. #9
    ABS gosciu i ogien

  10. #10

    Post RSS to Twitter

    Make your Site RSS Feed for Social Network Autoposter .

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •