Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 23

Wątek: Cwiczenia i dieta dla starajacych sie

  1. #1
    Junior Member
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    2

    Cwiczenia i dieta dla starajacych sie

    Czy ktos moze cos podpowiedziec? Zawsze bylam aktywna i wciaz jestem, ale chcemy sie postarac o dziecko i nie wiem co powinnam zmienic? Cwicze Turbo Fire, Zumbe i pilates. Nie chce zrezygnowac z wszystkiego, ale tez wiem, ze przeciazony organizm nie pomoze.

  2. #2
    na pewno pilates jest dobry, polecam tez pływanie i rower, jak wiesz przeciążenie nie pomoże, to możesz ćwiczyć z mniejszym natężeniem
    http://www.open-info.eu/category/poradniki/

  3. #3
    Junior Member
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    2

    :)

    to zostaje mi pilates plus długie spacery.... ile razy w tygodniu pilates?

  4. #4
    Junior Member
    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    10
    ja w ciąży nie potrzebowałam żadnych ćwiczeń

  5. #5
    W pierwszym trymestrze nie przesadzałabym z ćwiczeniami. Do niezwykle ważny etap rozwijania się dziecka w Twoim ciele. Można na pewno spacerować. Najbezpieczniejszy do ćwiczeń będzie II trymestr.

  6. #6
    Jakie macie cwiczenia na piltes?

  7. #7
    Junior Member
    Dołączył
    Aug 2013
    Posty
    6
    Ja mam podobny problem, "odstawiłam " siłownie, nie zrezygnowałam z biegania rano i aerobiku 2 razy w tygodniu.Ale jak będę w ciąży to zrezygnuje i z tego , wtedy na basen się zapiszę

  8. #8
    Wszystko powinno być przy zachowaniu zdrowego rozsądku - jeśli nie będziesz się forsować to ćwiczenia nie powinny zaszkodzić Basen to dobre rozwiązanie

  9. #9

    Unhappy

    Co włączyć do menu, jeśli starasz się o dziecko?
    Na długiej liście składników, które należy wprowadzić do diety są m.in. bioflawonidy, żelazo, selen, magnez i cynk, nienasycone kwasy tłuszczowe, a także witaminy – przede wszystkim witamina E oraz witaminy z grupy B. Te ostatnie niezbędne są m.in. do prawidłowej pracy hormonów.

    ____________________
    Mamy najniższe ceny na rynku. http://hellomargotworld.tumblr.com/ Sam sprawdź!
    Ostatnio edytowane przez HadrianWro71 ; 28-04-2015 o 16:13

  10. #10

    Talking

    Regularna aktywność fizyczna jest niezbędna dla zdrowia. Zwiększa wydolność organizmu, pomaga utrzymać prawidłowy poziom wagi oraz ciśnienia. Ma wpływ na właściwe działanie i wydzielanie hormonów. Jednak zarówno niedobór jak i nadmiar ruchu nie jest odpowiedni przy planowaniu potmostwa. Nadmierna aktywność może powodować np. zanik miesiączki. Dbajcie zatem o kondycję fizyczną w sposób umiarkowany i taki, który sprawia przyjemność. Warto wybrać rodzaj aktywności, który będzie mógł być kontynuowany w czasie ciąży (np. pływanie).

    Przy okazji polecam blog http://newssercher.tumblr.com/, pozycja warta uwagi.
    Ostatnio edytowane przez fredricka71 ; 26-05-2015 o 12:49

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •