Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 23

Wątek: Cwiczenia i dieta dla starajacych sie

  1. #11
    Junior Member
    Dołączył
    Dec 2014
    Posty
    8
    W diecie kobiet, które chcą poprawić swoją płodność powinny się znaleźć produkty bogate w:
    witaminę C, takie jak: czarna porzeczka, papryka, brukselka, kapusta,
    witaminę E – można ją znaleźć w olejach roślinnych, migdałach, jajach czy mleku,
    witaminę B6 – jest jej dużo w rybach, mięsie oraz ziemniakach,
    witaminę B12, takie jak wątroba, nerki, serce, chude mięso, ryby, sery, jaja, drożdże piwne,
    kwas foliowy, takie jak sałata, szpinak, brokuły, szparagi czy awokado,
    cynk, krewetki, ryby, mięso, mleko, ser, podroby, chleb razowy,
    selen, takie jak orzechy brazylijskie, ryby morskie, nieoczyszczona sól morska, wątroba, nerki, drożdże, grzyby, pomidory, pszenica, owies, ryż (oczywiście jeśli te produkty pochodzą z terenów bogatych w selen),
    magnez, takie jak zielone warzywa, produkty pełnoziarniste, orzechy, kakao, czekolada, pestki dyni, orzeszki ziemne, fasola, groch, kasza gryczana, migdały, kukurydza, płatki, owsiane, ryby, banany, suszone śliwki,
    żelazo - dużo jest go w w podrobach, zielonych warzywach, grochu, suszonych owocach, ziołach.

  2. #12
    Junior Member
    Dołączył
    Dec 2014
    Posty
    8
    Witaminy C i E są odpowiedzialne za prawidłową budowę endometrium, czyli błony śluzowej wyściełającej macicę kobiety. Dodatkowo witamina C pływa na długość fazy lutealnej, jej suplementacja podwyższa poziom kwasu askorbowego w pęcherzyku Graffa. Witamina B6 wykazuje działanie zmniejszające hiperprolaktynemię, będącą jedną z przyczyn bezpłodności. Wpływa na powstawanie progesteronu i regulację poziomu prolaktyny. Odgrywa również ważną rolę w wydłużaniu fazy lutealnej. Natomiast witamina B12 wpływa na zwiększenie grubości endometrium, co zwiększa szansę na implantację zarodka i zmniejsza ryzyko poronienia.

  3. #13
    Junior Member
    Dołączył
    Dec 2014
    Posty
    6
    Tak jak ktoś już pisał bądź aktywna zawsze.Odżywiaj się zdrowo. Jedz warzywa i owoce. Możesz również zacząć brać kwas foliowy. Powodzenia.

  4. #14
    Powodzenie również się przyda mojej żonie, która właśnie jest w ciąży w 7 miesiącu. Jak mi radzicie jaką aktywność fizyczną ona powinna uprawiać ? Czy będzie dobrze jeżeli ona zacznie trochę tak spacerować i jakoś tak tak lekko truchtać? Czy tego nie wiecie i radzicie mi to, żeby ona po prostu jakoś tak miała mniejszą aktywność?

  5. #15
    Junior Member
    Dołączył
    Dec 2014
    Posty
    9
    Z mezem od 3 lat staralismy sie o dziecko, niestety duzy wplyw mialy moje komplikacje zdrowotne jeszcze z wczesniejszych lat(anoreksja).Jednak od 3 lat odzywialam sie zdrowo I w miare regularnie, zrobilam wszystkie badania, ktore wyszly dobrze a jednak nic

  6. #16
    Absolutnie wykluczona jest kawa. Jeśli macie problemy, błagam, nie pijcie jej. Moja koleżanka przestała pić kawę, zamieniła to na mleko, napoje mleczne, wodę i soki, zaczęła jeść kurczaki (porade z netu wzięła) efekt już biega po mieszkaniu A starała się ponad 2 lata.

  7. #17
    Myślec, że możesz ćwiczyć wszystko. Generalnie dbasz o swoje ciało i sylwetkę. A jeśli chodzi o dietę to jedz to co zawsze i wiele się ruszaj.

  8. #18
    Nie ma sensu przeciążać organizmu starając się o dziecko, wystarczy aktywność fizyczna 3, 4 razy w tygodniu dla zachowania kondycji (przyda się potem bardzo) i żeby zapobiec otyłości. Dodatkowe kilogramy mogą być przeszkodą w zajściu w ciążę.

  9. #19
    Zrezygnuj z intensywnych zajęć, ogranicz Zumbę i Turbo do zajęć raz w tygodniu. Skup się na pilates i może zacznij chodzić na jogę? Basen też jest doskonałą alternatywą. Unikaj sportów w których jest dużo wstrząsów typu rower, skakanka, bieganie. Jedz produkty bogate w kwas foliowy.

  10. #20
    Junior Member
    Dołączył
    Sep 2015
    Posty
    8
    Czy aktywność fizyczna sprzyja zajściu w ciążę? - w tym artykule macie to wyjaśnione. Wychodzi, że pomaga umiarkowana aktywność fizyczna, a zbyt intensywne ćwiczenia wręcz szkodzą! Więc ruszać się trzeba, ale bez przeciążania organizmu, zwłaszcza jeżeli mamy prawidłową wagę. Przydatne są też ćwiczenia relaksacyjne

Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •