Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Wątek: Szukam pomocy przy doborze SPALACZA TŁUSZCZU !!!!!...

Junior Member

Szukam pomocy przy doborze SPALACZA TŁUSZCZU !!!!!...

Witam chciała bym żeby ktoś polecił mi jakiś spalacz tłuszczu.
    Mam 21 lat i
    Brałam już dwa

Trec - ClenBurexin
    Universal Nutrition - Fat Burners

(takie zostały mi polecone w sklepie)
    w sumie schudłam już 10kg ale nie sądzę, że środki w/w mi w tym pomogły bardziej dieta i ćwiczenia.
    Po Universal Nutrition - Fat Burners nie odczuwałam głodu jedyny plus jaki zauważyłam.

Teraz czeka mnie dłuższy urlop więc mogę się w 110% poświęcić ćwiczenią i diecie.
    Dla lepszego rezultatu i bardziej intensywnych ćwiczeń SZUKAM DOBREGO SPALACZA co jesteście w stanie mi polecić ?
    Bo ja w tym temacie jestem całkowicie zielona..

Z góry bardzo dziękuje za pomoc

Obawiam się, że dobry spalacz to mit. Same tabletki Ci nie pomogą. Musisz chociaż trochę się ruszać i patrzeć na to co jesz. Urlop urlopem, ale nie da się pewnych rzeczy przeskoczyć.

Junior Member
    Cytat Zamieszczone przez Carmel Zobacz posta
    Obawiam się, że dobry spalacz to mit. Same tabletki Ci nie pomogą. Musisz chociaż trochę się ruszać i patrzeć na to co jesz. Urlop urlopem, ale nie da się pewnych rzeczy przeskoczyć.
    Tak jak wyżej napisałam ruszam się i to nie trochę bo w tygodniu jestem minimum 4 razy na siłowni, chodzę na basen i raz w tygodniu fitness .. a co do diety patrzę na to co jem i liczę kalorie Chodziło mi o odpowiedź kogoś kto się na suplementach zna .

Junior Member
    po co się trujesz, skoro ćwiczenia i diueta pomagają?

Junior Member
    Cytat Zamieszczone przez 6pak Zobacz posta
    po co się trujesz, skoro ćwiczenia i diueta pomagają?
    To pytanie jest zbędne. Przecież wyżej napisałam więc po co "trujesz" ??? .. Ale odpowiem Ci tak jak wyżej .. DLA LEPSZEGO REZULTATU )
    Proste :]]]

Junior Member
    z mocniejszych i nowych na rynku polecam :