Strona 3 z 7 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 70

Wątek: Nietypowa figura

  1. #21
    Senior Member
    Dołączył
    Jan 2015
    Posty
    164
    Jeśli trenujemy i nie chudniemy, to ewidentnie coś złego dzieje się w naszej kuchni- zawala nam dieta. Warto poświęcić na analizę swojego jadłospisu i wyeliminować szkodliwe rzeczy i zastąpić je zdrowymi odpowiednikami.
    Akademia Rozwoju: http://ar.pl

  2. #22
    Tak tak trzeba po prostu przejrzeć swoje menu i z niego wyeliminować takie jakieś różne złe rzeczy, które akurat po prostu mają bardzo mało dobrych wartości odżywczych : )zawsze trzeba po prostu no wiecie sprawdzić co tam z tylu piszę akurat o tych wartości odżywczych i wtedy od razu na spokojnie zacząć coś jeść

  3. #23
    brzucha ciężko pozbyć się, należy kołysać prasę, dużo biegać i pływać

  4. #24
    Senior Member
    Dołączył
    Apr 2015
    Przegląda
    Kraków
    Posty
    332
    Tylko, że ogólnie ćwiczenia np. mięśni brzucha nie powoduje, że tłuszcz się spala z tego miejsca. Ogólnie warto jest zrzucić trochę tłuszczu i spróbować uzupełnić ten spadek mięśniami. Nawet jeżeli jesteś kobietą to nie masz się czego bać, bo nie będą to kulturystyczne mięśnie, a takie po prostu fit ciało.

  5. #25
    Musisz się skupić na tej właśnie partii ciała, plus oczywiście zajęcia aerobowe, fitness, zumba fajnie wyciąga też. Przede wszystkim jednak wszystko co można na brzuszki, brzuszki skośne szczególnie, to wyrabia talię, Weber, seriami robione wszystko, mało ale często, to powinno pomóc. Acha, jeszcze kółko skośne na siłowni, też idealne dla takiej figury jak twoja :-)

  6. #26
    Dokładnie tak jak masz to opisane w powyższym poście,plus od siebie dodam takze biegi i basen- to naprawdę skutkuje,uwierz na słowo. Jeżeli wątek aktualny to daj także znać jak tam postępy

  7. #27
    Senior Member
    Dołączył
    Jan 2015
    Posty
    164
    A co z Twoją dietą? Dieta to 70% sukcesu reszta to ćwiczenia fizyczne - najlepiej aeroby bo spalają tkankę tłuszczową. Jeśli nie lubisz biegania może zdecyduj się na rower? Polecany jest dla wszystkich i może okazać się dla Ciebie bardziej przyjemny niż bieganie . Zrezygnuj z węglowodanów prostych i tłuszczów nasyconych, postaw na białko, węglowodany złożone i warzywa
    Akademia Rozwoju: http://ar.pl

  8. #28
    Jeśli chcesz mieć płaski brzuch to po pierwsze dieta bo bez zdrowego odżywiania nawet intensywny trening nie pomoże. Dlatego należy ograniczyć i zrezygnować potem z produktów o wysokim indeksie glikemicznym czyli np. fast foody, ciastka, chipsy, biały chleb, ryż i makaron.

  9. #29
    Junior Member
    Dołączył
    Jan 2015
    Posty
    7
    No brzuszki bardzo mocno potrafią uszkodzić niestety kręgosłup i może być lipa taka..Lepiej na nietypową figurę brać się za rower i zacząć sobie pedałować. U mnie to takie normalne właśnie jest, że teraz jak jest pogoda to jeżdżę sobie do pracy właśnie rowerem.

  10. #30
    brzuszki mogą uszkodzić kręgosłup? dobrze o tym wiedzieć mam wadę postawy, może nie dużą, ale jest, kiedyś chodziłam nawet na gimnastykę korekcyjną, trochę się wyprostowałam, na rowerze dawno nie jeździłam, może byłby to dobry pomyśl na rozruszanie mięśni i ogólną poprawę kondycji, przydałoby mi się coś takiego…

Strona 3 z 7 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •