Strona 1 z 12 12311 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 113

Wątek: bieganie a tycie

  1. #1
    Junior Member
    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    1

    bieganie a tycie

    Nie wiem dlaczego mimo, iz biegam kazdego dnia po 30 minut, to moja waga poszla w gore a nie w dol. Biegam od 10 dni i ani pol kg w dol. To jakas parodia.

  2. #2
    Być może chodzi o złą dietę. Jedz regularnie 5-6 posiłkówdziennie. Sytuacja, którą opisujesz na początku jest dość powszechnym zjawiskiem, ponieważ mięśnie puchną. Jest to jednak przejściowe więc spokojnie. Jeśli myślisz o bieganiu na poważnie to pomyśl o zakupie pulsometra. Urządzenie pozwoli Ci kontrolować swój wysiłek i przynosie lepsze efekty. Zajrzyj na

  3. #3
    biegasz i pewnie więcej jesz przez to. Nie 30 minut biegać ale robić interwały najlepiej małe krótkie serie.
    www.open-info.eu

  4. #4
    Junior Member
    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    10
    tez to miałam 45 min na bieżni codziennie pod górke i tylko mięśnie mi urosły

  5. #5
    Junior Member
    Dołączył
    May 2012
    Posty
    21
    Może być to kwestia złej diety, albo mało efektywnego treningu. Może powinnaś kupić coś, co pomoże monitorować wysiłek? Np. pulsometr? Mam coś takiego: www.conrad.pl/Pulsometr-GPS-NAV-Master-2.htm?websale7=conrad&pi=372884&ireusocl=1 model i bardzo pomaga w kontroli wysiłku, kalorii czy przebytej trasy. Ogólnie polecałabym te modele w cenie około 100 zł, bo taniej nie ma co kupować.

  6. #6
    Może to dlatego, że biegasz dopiero kilka dni, a do tego ciało niektórych ludzi zamiast chudnąć przybiera na masie dlatego, że rozrastają się mieśnie. Wszystko zależy od organizmu, niektórzy chudną a niektórzy przybierają. Udaj się do dietetyka, on powinien Ci pomóc w tym problemie.

  7. #7
    Junior Member Awatar Agitopl
    Dołączył
    Feb 2013
    Posty
    8
    Na rezultaty musisz jeszcze chwilę poczekać - w uzyskaniu zamierzonego efektu pomoże z pewnością dodatkowa dieta, odpowiednio ułożony plan treningowy oraz odzież termoaktywna - zwłaszcza teraz, gdy na dworze coraz chłodniej.

  8. #8
    Pobiegaj miesiąc, to zauważysz rezultaty. Musi minąć trochę czasu zanim organizm zaadoptuje die do nowej sytuacji i dopiero wtedy zaczniesz odczuwać fizycznie jakąś różnicę.

  9. #9
    Ważne jest też odpowiednie żywienie się. Jak biegasz możesz mieć większe zapotrzebowanie na produkty kaloryczne, które zapewniają energię. Z tego powodu nie same ćwiczenia są ważne, ale również odpowiednia do nich dieta http://likemed.com/.

  10. #10
    Ja myślę, że rezultat będzie widoczny dopiero po ok miesiącu - ja tak miałam na orbitreku - też nie bardzo na początku szło, ale później efekt był super

Strona 1 z 12 12311 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •