Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 57

Wątek: zakwasy

  1. #21
    Junior Member
    Dołączył
    Jul 2008
    Posty
    12

    zakwasy-DOMS

    Nie wiem jak ultrafastin, ale maści rozgrzewające mi pomagaja szczególnie NEOCAPSIDERM.
    Zwłaszcza gdy na jakimś zgrupowaniu trzeba ćwiczyć na bolących mięśniach wcześniejsze ich rozgrzanie zmniejsza znacznie dyskomfort. Poza tym po dużym wysiłku na nogi kilkadziesiat minut leżakowania z nogami do góry (lub nawet cała noc z nogami powyżej linii serca -tak żeby była lepsza cyrkulacja kriw w NN też bardzo pomaga.

    Tak jak napisano powyżej odpowiednie odżywianie, płyny i mikroelementy zmniejszają to nieprzyjemne zjawisko -od czasu odkąd zacząłem regularnie pić napoje izotoniczne przed po i w trakcie wysiłku, bóli prawie nie mam. Oczywiście po ostrym treningu czuć że coś w mięśniach jest nie tak, że potrzebują odpoczynku ale to nie to co kiedyś, gdy na trzcie piętro wchodziło się tyłem bo inaczej szans nie było

    Pozdrawiam

  2. #22
    Junior Member
    Dołączył
    Sep 2006
    Posty
    29
    Cytat Zamieszczone przez djwally Zobacz posta
    Rozwiń temat - co ma wspólnego ultrafastin z zakwasami itp.
    Oto to ja pytam
    Specjalistka ne jestem wcale a wcale, więc postanowiłam sie zapytać osób z pewnośćą bardziej doświadczonych
    Przeczytałam po prostu, ze pomaga w relaksowaniu mieśni i w ich przemęczeniu... no sama nie wiem, myślałam, ze macie jakies opinie na ten temat :P

  3. #23
    Junior Member
    Dołączył
    Apr 2010
    Posty
    5
    Witam jestem studentem 5 roku AWF i przeprowadzam badania do swojej pracy mgr znalazłem ciebie na forum Fitness bardzo prosiłbym o wypełnienie ankiety która zajmuje tylko 4 minuty i jest prosta. Za pomoc z góry dziekuje. http://www.ankietka.pl/ankieta/39019...rekreacji.html

  4. #24
    Junior Member
    Dołączył
    Apr 2012
    Posty
    14

    Sól Salco

    Hej! Ja znam świetny środek na zakwasy po ćwiczeniach. Kupcie sobie w aptece sól leczniczą Salco. To jest specjalna sól do kąpieli. Umożliwia ona szybszą regenerację organizmu przy dłuży wysiłku fizycznym, a co za tym idzie - pozwala na dłuższy trening. Żeby działała, wymaga stosowania codziennego przez okres około 3 tygodni, ale zapewniam (bo sprawdziłam to na własnym przykładzie), że skutkuje.Na dodatek jest to produkt naturalny, został przebadany klinicznie i nie szkodzi nam w żadnym aspekcie. Na zakwasy świetna sprawa! Jeśli potrzebujecie jakichś dodatkowych informacji na ten temat, nie wahajcie się zapytać, a ja Wam wszystko napiszę, bo znam dobrze ten cudny ,,lek" pozdrawiam

  5. #25
    Junior Member
    Dołączył
    May 2012
    Posty
    2
    Cytat Zamieszczone przez inesines666 Zobacz posta
    Hej! Ja znam świetny środek na zakwasy po ćwiczeniach. Kupcie sobie w aptece sól leczniczą Salco. To jest specjalna sól do kąpieli. Umożliwia ona szybszą regenerację organizmu przy dłuży wysiłku fizycznym, a co za tym idzie - pozwala na dłuższy trening. Żeby działała, wymaga stosowania codziennego przez okres około 3 tygodni, ale zapewniam (bo sprawdziłam to na własnym przykładzie), że skutkuje.Na dodatek jest to produkt naturalny, został przebadany klinicznie i nie szkodzi nam w żadnym aspekcie. Na zakwasy świetna sprawa! Jeśli potrzebujecie jakichś dodatkowych informacji na ten temat, nie wahajcie się zapytać, a ja Wam wszystko napiszę, bo znam dobrze ten cudny ,,lek" pozdrawiam


    Dzięki za info! Właśnie potrzebowałam cos na zakwasy...

  6. #26
    Senior Member
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    398
    Tutaj oczywiście racja,zgadzam się z powyższym postem. Poza tym systematyczny trening- również ten wydolnościowy,pozwoli Ci uniknąć zakwasów. Wcześniej jednak porządna rozgrzewka,a później rozbieganie.

  7. #27
    Junior Member
    Dołączył
    Jan 2015
    Przegląda
    Warszawa
    Posty
    3
    Systematyczny trening, oczywiscie, lepiej czesciej niz raz i pozniej sie meczyc z zakwasami... chociaz na pcozatku czesto sa nie uniknione

  8. #28
    Senior Member
    Dołączył
    Jan 2015
    Posty
    164
    Tak to prawda, że ciepły prysznic niweluje ból mięśni, na przemian wraz z zimną wodą nie będziesz tak obolały. warto po każdym treningu porządnie się porozciągać, aby móc po prostu normalnie funkcjonować bez odczucia nadmiernego bólu.
    Akademia Rozwoju: http://ar.pl

  9. #29

    Cool

    Na samym początku to jest nieuniknione : ) ale co powiecie na to iż jeszcze nie byłem na żadnej wycieczce górskiej a w zeszły rok sobie wlazłem na śnieżkę i żadnych zakwasów na następny dzień nie miałem : D to miało to jakieś znaczenie, że akurat cały sezon sobie ćwiczyłem na siłowni jakoś wcześniej ; )?
    Ostatnio edytowane przez NajMaxine1215 ; 20-09-2016 o 09:24

  10. #30

    Talking

    Tak ma to tutaj jakieś znaczenie i to będzie na twój plus, że miałeś jakąś aktywność fizyczną ; ) mnie ostatni dopadły takie mocne zakwasy jak po prostu akurat no wiecie biegałem sobie z kolegą co już akurat tak biega od początku roku i mu chciałem dorównać a później niestety musiałem zdychać i nie było to dla mnie fajne hehe

    Każdy ma swój życiowy cel - sprawdź mój na http://mebleiwyposazenie.blog.pl/201...oje-wnetrze-2/.
    Ostatnio edytowane przez Repauline88 ; 01-06-2015 o 17:50

Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. Szukam chętnych na super fitness w Poznaniu!!!
    Przez beatabarian w dziale Cafe Fitness
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-01-2011, 15:34

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •