Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 23

Wątek: suplementacja dla kobiety aktywnej

Junior Member

suplementacja dla kobiety aktywnej

witam serdecznie,
    bardzo proszę o radę specjalisty, gdyż ja niestety w tym temacie jestem zielona
    ćwiczę 5-6 razy w tygodniu średnio po 2 godziny -zdarza się więcej, głownie cardio i siłowe z lekkim obciążenie.
    oczywiście na weekendzie również aktywnie, rower, rolki, basen.
    ważę 52 kg przy wzroście 165 cm, ale do rzeczy
    zależy mi na tym, by ładnie zarysować mięsnie, jednak nie przytyć. jestem zadowolona ze swojego wyglądu jednak chciałabym mieć ładnie zarysowane mięśnie. słyszałam coś o kreatynie cm3 trec, ale nie wiem, czy taki sumplement jest dla mnie odpowiedni. nie wiem, czy powinnam połączyc jeszcze z jakimś spalaczem.
    bardzo proszę o pomoc i radę. z góry dziękuje

Senior Member
    Zapraszamy Cię do nas na serwis, w zakładce indywidualne układanie planów nasz specjalista uwzględni Twoje potrzeby oraz wymiary. Jeśli chcesz z ciekawości się dowiedzieć, wykorzystaj darmową platformę dot. suplementacji, jest dostępna pod adresem, na stronie od KFD: http://porady.kfd.pl/
    Akademia Rozwoju: http://ar.pl

Junior Member
    Akurat jeżeli mowa o dobrych i sprawdzonych suplementach dla kobiet,to polecam zajrzeć na MMO.pl tym zajmujemy sie na co dzień i chętnie doradzimy podczas wyboru

Zapraszamy na naszą stronę internetową bulkpowders.pl wszystkie produkty naszej firmy są dokładnie opisane, a jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości wystarczy zadzwonić do naszego biura obsługi klienta, nasi eksperci z chęcią udzielą Ci fachowej porady Zapraszamy...

Junior Member
    Witam,

polecam naturalne suplementy w żelu. Więcej na nowoczesnesuplementy.pl

Pozdrawiam

Małgorzata

Junior Member