Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 48

Wątek: Joga w ciąży

  1. #1

    Joga w ciąży

    Zapraszamy we wtorki i czwartki o godzinie 9:00 na zajęcia jogi dla kobiet w ciąży do Fabryki Energii - Centrum Jogi Wrocław.
    Joga w ciąży to sposób na poprawę samopoczucia, zarówno dla przyszłej mamy jak i dla dziecka, lekarstwo na dokuczliwe dolegliwości, w tym szczególnym czasie dla kobiety.

    • korzystnie wpływa na stan zdrowia i samopoczucia,
    • wspiera prawidłowy rozwój dziecka
    • wzmacnia kręgosłup, uelastycznia biodra i rozluźnia brzuch
    • pozwala skumulować potrzebną energię, dodaje dużo sił na co dzień
    • poprawia krążenie krwi, ułatwia oddychanie,
    • wzmacnia kręgosłup
    • dla zdrowia mamy i dla zdrowia jej dziecka


    Ciąża to piękny stan, w którym każda kobieta czuje się wyjątkowo, jednak każda z nas wie również, iż ciąża oznacza wiele zmian w organizmie. Nie pozwól, by zmiany te wpłynęły negatywnie na komfort Twojego życia

    Joga dla kobiet w ciąży w Fabryce Energii to zajęcia zarówno dla tych z Was, które swoją przygodę z jogą zaczęły jeszcze przed zajściem w ciążę, jak i dla tych, które chciałyby zacząć dopiero w stanie błogosławionym. Zajęcia jogi dla kobiet w ciąży nie kolidują ze szkołą rodzenia. Pozwól sobie na chwilę relaksu i odpoczynku, aby maleństwo w tobie rosnące było zdrowe i spokojne.

    W zajęciach mogą uczestniczyć kobiety w ciąży po 14 tygodniu. Sesja jogi dla kobiet w ciąży jest łagodną formą, która jest odpowiednia zarówno dla początkujących jak i zaawansowanych. Nie trzeba być w doskonałej kondycji fizycznej.


  2. #2

    Wink

    Akcja porodowa u kobiety, której ciało jest odpowiednio przygotowane, przebiega szybciej. Wykonywanie asan przygotowuje kobietę do wydania dziecka na świat poprzez wzmocnienie i uelastycznienie odpowiednich mięśni i ścięgien, naukę odpowiedniego oddechu i, co bardzo istotne, wspomnianą już świadomość własnego ciała.
    Aktywna współpraca kobiety z personelem medycznym ułatwia dziecku pokonanie niezmiernie trudnej i bolesnej dla niego drogi przez kanał rodny.

    ____________________
    Możesz unikniesz kłopotów http://zakupykontrolowane.blog.pl/ niskie ceny to sprawią!
    Ostatnio edytowane przez HadrianWro71 ; 28-04-2015 o 16:24

  3. #3
    Joga w Ciąży

    Zajęcia z Olą Künstler, instruktorką szkoły rodzenia, doulą, ekspertką współpracującą z Fundacją Rodzić Po Ludzku:

    przygotowują do porodu,
    uczą jak radzić sobie z typowymi dolegliwościami okresu ciąży,
    łagodnie wzmacniają całe ciało,
    lekko rozciągają,
    głęboko relaksują i regenerują.
    Zapraszamy kobiety w ciąży na sesje kobiece oraz jogi kręgosłupa.

  4. #4
    Junior Member
    Dołączył
    Dec 2014
    Posty
    5
    Gdy praktyka jest odpowiednio zmodyfikowana - nie powinno być problemów. Co znaczy odpowiednio zmodyfikowana? Lois Steinberg mówi tak: "W ciąży nie praktykujesz dla siebie, tylko dla swojego dziecka, więc zostaw swoją ambicję".
    Teraz problem polega na tym, że kobieta musi czuć co dla niej dobre, a co nie. Jak nie czuje tego to lepiej nie praktykować jogi w ciąży, ew. robić rzeczy które na pewno nie zaszkodzą, ew. udać się do bardzo dobrego nauczyciela, który zna się na praktyce ciążowej.

  5. #5
    Junior Member
    Dołączył
    Dec 2014
    Posty
    5
    Ćwiczenia jogiczne wzmacniają mięśnie i kręgosłup przynoszą ulgę w dolegliwościach typu: bóle pleców, obrzęk nóg czy trudności z oddychaniem wpływają na elastyczność i świadomość ciała ułatwiając wybór najodpowiedniejszej pozycji w trakcie porodu:
    Techniki oddechu:
    - pozwalają na umiejętne radzenie sobie z emocjami i bólem porodowym
    Techniki relaksacji
    - działają na emocje: łagodzą stany lękowe i niepokój
    - wyciszają umysł
    Każde zajęcia jogi to cenna i cicha przestrzeń do tworzenia więzi z nienarodzonym jeszcze dzieckiem. To także dobra okazja do poznania innych przyszłych mam i podzielania się myślami i emocjami.

  6. #6
    Junior Member
    Dołączył
    Apr 2015
    Posty
    4
    Witam

    Joga to doskonały pomysł na aktywność, zarówno w trakcie jak i po ciąży. Żona aż do rozwiązania oraz po urodzeniu maleństwa, uczestniczyła w zajęcia jogi w JupiterSport we Wrocławiu. Gorąco polecamy

  7. #7
    Junior Member
    Dołączył
    Dec 2014
    Posty
    7

    Wink

    Czy kobieta, która przed zajściem w ciążę nie poznała jogi, powinna zdecydować się na nią już w ciąży?

    A.T: Bardzo często na jogę trafiają kobiety, które wcześniej nie były aktywne fizycznie – dzieję się tak, dlatego, że przyjęło się, iż joga jest bezpieczna, statyczna, i uprawiać może ją każdy. Ważne jest, aby trafić na zajęcia specjalnie dla kobiet w ciąży i najlepiej po 12 tyg. a więc w drugim trymestrze ciąży. Jest to dobry moment, aby wypróbować, czy jest to ten charakter ruchu, który nam odpowiada i często jest on kontynuowany po porodzie.

    Wszystko jest*możliwe http://aleksanderzawadzki.blox.pl/20...wic-meble.html nasza oferta jest super!
    Ostatnio edytowane przez Olinqwe70 ; 30-06-2015 o 17:49

  8. #8
    Junior Member
    Dołączył
    Jan 2015
    Posty
    6
    W przypadku kobiety w ciąży ćwiczenia jogi:

    · obniżają poziom stresu i niepokoju, które wpływają na zwiększenie ryzyka przedwczesnego porodu i prawdopodobieństwa urodzenia dziecka z niską wagą,

    · zwiększają świadomość ciała, pomagają się skoncentrować, wsłuchać w ciało, kontrolować oddech,

    · zmniejszają ból w dole pleców, koją zespół cieśni nadgarstka, bóle głowy,

    · przygotowują mięśnie i więzadła do akcji porodowej, wpływa na ich elastyczność, łagodzą napięcia,

    · łagodzą bóle podczas porodu.

  9. #9
    Czy można ćwiczyć jogę przez całą ciążę? Czy ta praktyka zmienia się w czasie tych 9 miesięcy?

    Tak, generalnie można ćwiczyć przez całą ciążę, choć jeśli kobieta nie była wcześniej aktywna fizycznie to najbezpieczniej będzie rozpocząć praktykę od drugiego trymestru. Sposób pracy z kolejnymi miesiącami oczywiście się zmienia, bo zmieniają się wyzwania, przed którymi staje kobieta w ciąży. O ile sporo kobiet w pierwszym trymestrze cierpi na mdłości, to w trzecim bardziej powszechnym problemem są bóle dolnych pleców. Do tego dochodzi powiększający się brzuch, do którego też trzeba dopasować zakres wchodzenia do pozycji.

  10. #10
    Junior Member
    Dołączył
    Dec 2014
    Posty
    9
    dziewczyny ja bardzo polecam yoge w ciazy
    zaczelam chodzic po skonczeniu pierwszego 1 trimestru ( bo zaczely mnie bolic plecy ) i musze powiedziec ,ze czuje sie naprawde fantastycznie po bol przechodzi odrazu widze duzo roznice jak nie moge uczestniczyc w zajeciach.Slyszlam tez ,ze ponoc lepiej sie rodzi.

Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •