Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 40

Wątek: Zdrowie, a ćwiczenia fizyczne

  1. #11
    Junior Member
    Dołączył
    Jan 2015
    Posty
    9
    Najlepiej przejść się do lekarza, ale takie kłucie rzeczywiście może być spowodowane nieprzyzwyczajeniem organizmu do wysiłku fizycznego – szybko się męczymy, bo kondycja jest słaba. Może zacząć ćwiczyć stopniowo, dobrze się rozgrzewać, robić małe serie powtórzeń i zobaczyć jak ciało zareaguje?

  2. #12
    Junior Member
    Dołączył
    Aug 2015
    Posty
    3
    Pajacyki nie są aż takie ciężkie, a kłucie jest niebezpieczne. Moja koleżanka miała podobnie, poszła do lekarza, okazało się że ma jakąś wadę i nie może intensywnie ćwiczyć. Takie kłucie to nie przelewki, trzeba koniecznie się przebadać, najlepiej u kardiologa.

  3. #13
    Junior Member
    Dołączył
    Jul 2015
    Przegląda
    WROCŁAW
    Posty
    13
    A może to kwestia zbyt intensywnych ćwiczeń jak na jeden raz? Nie wiem z jaką intensywnością są wykonywane ćwiczenia oraz jak często - tzn ile serii i powtórzeń.. Jednak kiedy kłucie pojawia się zaraz po rozpoczęciu ćwiczeń - to znaczy, że coś jest nie tak i warto udać na na badania kardiologiczne (EKG, echo serca, próba wysiłkowa itp). Lepiej sprawdzić skąd pojawia się ten problem i takie dolegliwości, skoro wcześniej żadnych problemów ze zdrowiem nie było.. Próba wysiłkowa prowadzona pod okiem kardiologa może dać miarodajne wyniki i ocenić jak pracuje serducho pod wpływem wysiłku - czy wszystkie parametry są w normie. Powodzenia!

  4. #14
    Junior Member
    Dołączył
    Aug 2015
    Przegląda
    Poznań
    Posty
    21
    miałam podobne objawy kiedyś, z tym że kłucie pojawiało się tylko przy bardzo duzym wycisku siłowym. lekarz zalecił mi nie przetrenowywac się i w sumie na tym się wszystko skończyło

  5. #15
    Senior Member
    Dołączył
    Apr 2015
    Przegląda
    Kraków
    Posty
    332
    Z serem nigdy nie ma żartów i jeżeli boli podczas ćwiczeń --> konsultacja kardiologiczna.

  6. #16
    Junior Member
    Dołączył
    Jan 2016
    Posty
    26
    Szybkie i gwałtowne ćwiczenia też nie są dobre lepiej stopniowo po matulku a częściej ćwiczyć niż wszystko na raz.

  7. #17
    Junior Member
    Dołączył
    Jan 2016
    Posty
    1
    Jeżeli zaczynasz, to rób powoli a nie od razu na całego !

  8. #18
    Senior Member
    Dołączył
    Apr 2015
    Przegląda
    Kraków
    Posty
    332
    A mnie zastanawia jak to jest - niby sport poprawia zdrowie, a z drugiej strony może on zaszkodzić.
    Kiedy tak naprawdę mamy wiedzieć kiedy będzie nam sprzyjał, a kiedy będzie śmiertelnym zagrożeniem?

  9. #19
    Junior Member
    Dołączył
    Mar 2016
    Posty
    6
    miturion, mówi się że sport amatorski to zdrowie a sport zawodowy nie koniecznie Wszystko w nadmiarze szkodzi

  10. #20
    No jest takie powiedzenie "co za dużo to nie zdrowo"

Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •