Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 27

Wątek: Ćwiczenia w ciąży

  1. #1
    Junior Member
    Dołączył
    Dec 2014
    Posty
    4

    Ćwiczenia w ciąży

    Witam wszystkich

    Jestem kobietą, mamą i przyjaciółką trenera personalnego specjalizującego się z ćwiczeniu z kobietami ciężarnymi.
    Od jakiegoś czasu przeglądam różne fora i strony dla mam i zastanawiam się na stworzenie czegoś w rodzaju bloga / strony internetowej poświęconej właśnie aktywnościom dla ciężarnych.
    Na stronie miałyby być zgromadzone wszystkie informacje co wolno, a czego nie wolno w czasie ciąży...oczywiście w zakresie sportu, ruchu, ćwiczeń.
    Plus...jeśli strona będzie cieszyła się powodzeniem...plan jest, że mój przyjaciel zamieszczał filmiki z różnymi ćwiczenia oraz poradami dla przyszłych mam.
    Co Wy o tym myślicie?

  2. #2
    Junior Member
    Dołączył
    Apr 2015
    Posty
    4
    Witam

    Żona aż do rozwiązania oraz po urodzeniu maleństwa, uczestniczyła w zajęcia jogi w JupiterSport we Wrocławiu. Jest bardzo zadowolona z tego typu aktywności, dużo łatwiej było jej przejść przez ciążę. Gorąco polecamy, profesjonalna, troskliwa obsługa i niesamowicie przyjazna atmosfera.

  3. #3
    Junior Member
    Dołączył
    Dec 2014
    Posty
    6
    Uważam, że taki blog miałby sporo stałych czytelniczek. Temat ćwiczeń i zdrowia jest jak najbardziej na czasie. Blog z poradami i ćwiczeniami z pewnością przydałby się przyszłym mamom. Wszystkie niezbędne porady znajdowałyby się na jednej stronie.

  4. #4
    Junior Member
    Dołączył
    Dec 2014
    Posty
    7
    Ciąża a ćwiczenia
    Ćwiczenia mogą przede wszystkim zapewnić kobiecie lepsze samopoczucie. Pomogą także odzyskać poczucie kontroli nad własnym ciałem i dodać energii. Ćwiczenia nie tylko podnoszą poziom endorfin, ale także:

    pomagają zwalczyć bóle krzyża w ciąży i poprawić sylwetkę poprzez wzmacnianie mięśni pleców, pośladków i ud,
    zmniejszają zaparcia,
    zapobiegają zużyciu stawów,
    łagodzą stres i niepokój w nocy.

  5. #5
    Junior Member
    Dołączył
    Dec 2014
    Posty
    6
    Myślę, że taka stronka mogłaby się cieszyć sporym powodzeniem.
    Tylko pytanie, jak Twój przyjaciel dobierałby ćwiczenia tym kobietom...przecież każda z nas ciąże przechodzi zupełnie inaczej, ma inne potrzeby, inne możliwości i zalecenia od lekarza? Wg. mnie jeśli to zrobilibyście profesjonalnie i bezpiecznie, to macie bardzo duże szanse na powodzenie.

    Powodzenia

  6. #6
    dzień dobry :-) to naprawdę pomysł warty realizacji, chociaż jest masa takich stron, to jednak taka strona autorstwa matki i doświadczonej w temacie osoby musi odnieść sukces, jeszcze dodając do tego, że trenerem personalnym jest Twoja przyjaciółka to już napewno musi się Wam udać :-) ale ale nie zapomnij że reklama dźwignią każdego biznesu, zobacz tu: http://www.supermarketing.pl/ i nie zapomnij o poszukaniu marketingowców dobrych, którzy wypromują pomysł byś odniosła sukces :-)
    Ostatnio edytowane przez MEGACHRISSY1727 ; 28-04-2015 o 12:39

  7. #7
    Junior Member
    Dołączył
    Dec 2014
    Posty
    8
    Co ćwiczyć, a z czego zrezygnować w ciąży?
    Wybierz ćwiczenia rozluźniające i takie, które sprawiają ci przyjemność. Pływanie, długie spacery, aerobik, a może nordic walking? Możesz wybrać to, co lubisz. Polecane są również joga i pilates, które działają wyciszająco na przyszłe mamy. W tym czasie zrezygnuj natomiast z uprawiania sportów ekstremalnych i aktywności narażających ciało na silne wstrząsy.
    Uważaj zatem na jazdę na rowerze, dodatkowo obciążającą kręgosłup i jazdę konną, narażającą na ryzyko upadku. Niewskazane jest także nurkowanie, z uwagi na dużą różnicę ciśnień. Wystrzegaj się także intensywnego joggingu, wspinaczek wysokogórskich, jazdy na nartach i snowboardzie.
    - Unikaj również ćwiczeń dynamicznych, takich jak podskakiwanie, wykonywanie gwałtownych ruchów oraz ćwiczeń, po których pojawiają się bóle brzucha - radzi dr n. med. Barbara Grzechocińska.

  8. #8
    Bardzo fajny pomysł i możecie mieć wielu odbiorców.
    Takich stron niby jest dużo, ale większość prowadzona jest przez amatorów, mamuśki i inne osoby, które piszą to co im się wydaje.
    Jeśli tu będziesz publikować pod nadzorem dobrego trenera personalnego, to masz spore szanse zaistnieć.
    W wybiciu może Ci pomóc znane nazwisko lub jakaś porządna reklama w necie

  9. #9
    Junior Member
    Dołączył
    Dec 2014
    Posty
    5
    Hello, trafiłaś, moja żona jest w ciąży i właśnie takie pomysły i forma relaksu ją interesuje, naprawdę to incjatywa bardzo dobra, do tego profesjonalne dorady i wskazówki to jest ważne, więc działaj ale tak jak wyżej masz dorady również się dołączam do słów, że reklama musi być.

  10. #10
    Junior Member
    Dołączył
    Jan 2015
    Posty
    6
    Ćwiczenia oddechowe i relaksujące
    Oddychanie brzuchem
    Połóż się wygodnie na plecach, głowę połóż na małej poduszce, a ręce na brzuchu. Zegnij nogi w kolanach. Zamknij oczy i skup się na technice oddychania. Wdychaj przez nos tak dużo powietrza jak tylko potrafisz, a następnie powoli wydychaj je ustami. Powtórz powolne i głębokie wdechy i wydechy mniej więcej 6 razy. Rytm Twojego serca będzie spokojny i regularny.
    Stosowanie takich oddechów podczas porodu pomoże Ci znieść ból.
    Oddychanie obojczykowe
    Leżąc w takiej samej pozycji jak poprzednio prawą dłonią luźno obejmij szyję. Wdychaj i wydychaj powietrze przez otwarte usta. Rób to szybko, płytko i równomiernie.
    To 'ziajanie' przyda Ci się w tej fazie porodu w której będziesz musiała jeszcze powstrzymać się od parcia.
    Oddychanie klatką piersiową
    Dalej leżąc na plecach połóż dłonie na klatce piersiowej. Wdychaj powietrze głęboko przez nos, poczujesz jak klatka piersiowa rozciąga się. Na moment powstrzymaj powietrze, a następnie wypuść je głośno przez usta.
    Ta technika oddychania pomaga podczas fazy wydalania, w przerwach między skurczami.
    Pozycja relaksująca
    Połóż się na prawym boku. Jedną nogę wysuń do przodu. Następnie prawą rękę, którą do tej pory podpierałaś głowę ułóż za plecami., a dłoń lewej ręki na wysokości twarzy. Spróbuj całkowicie się odprężyć. Zamknij oczy i oddychaj spokojnie i równomiernie.

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •