Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 45

Wątek: Czy to może być poważny problem, że nie mogę przybrać na masie??

  1. #1

    Czy to może być poważny problem, że nie mogę przybrać na masie??

    Chodzi mi głównie o to czy to że trenuje wiele rzeczy (piłka nożna, taniec, akrobatyka, często gram w kosza i siatkę oraz pływam) może poważnie wpłynąć na to że nie mogę przybrać na masie?? Pewnie tak i zdaje sobie z tego sprawę ale może jakaś rada i odpowiednie środki co do tego abym mógł to zmienić.

  2. #2
    duza aktywnosc fizyczna = duze zapotrzebowanie energetyczne

    ujemny bilans energetyczny = chudniecie, dodatni b.e. = przybieranie na wadze

    przy takiej intensywosci proponowalbym zaczac od podniesienia bialka do poziomu 1,8-2g/kg masy ciala!!

    dalej drogi sa dwie:
    a) IZZ, WHO -> 1gT/kg mascy ciala, weglowodanow tyle aby wyszedl dodatni bilans energ.
    b) Ellis -> 70-80gWW/kg masy ciala, tluszczu tyle aby wyszedl dodatni bilans energetyczny

    pzdr!!

  3. #3
    Junior Member
    Dołączył
    May 2006
    Posty
    15
    ja mysle zreszta, ze kolega uprawiajacy ten milion roznych sportow i tak ladnie wyglada :P ale bialko dodac nie zaszkodzi, a pomoc moze :P

  4. #4
    Skąd Dziubdzitka wie jak ja wyglądam??
    Werych dzięki ale jak to zrobić??
    Skąd mam wiedzieć ile spalam??
    Jak mam obliczyć ten balans bez jednej składowej??

  5. #5
    zrodlo informacji: www.fit.pl/forum

    dalej zapraszam do wzorow i tabel - dzial odzywianie


    pzdr!!

  6. #6
    To, że uprawiasz tyle dyscyplin powoduje, że nigdy nie przybierzesz na masie. I samo dodanie bialka nic w tym nie zmieni. Organizm nie otrzymuje stalych bodźców do wzrostu, nie jest "przestawiony" na staly przyrost. Aby otrzymac określony (zamierzony) efekt, przez określony, dluższy czas należy trenować wlaśnie w tym kierunku. Jeśli będzie w tym jakaś stabilizacja (dni, godziny) to organizm odwdzięczy się przyrostem masy mięśniowej (przy dobrym jedzeniu)

  7. #7
    hola hola!!

    duza aktywnosc fizyczna = duze zapotrzebowanie energetyczne

    dodatni bilans energetyczny = nabieranie masy

    pozdrawiam!!

  8. #8
    gdyby to bylo takie proste to polowa mężczyzn bylaby kulturystami, a nie przelewającymi sie tluszczem wielkimi oponami.

    Samo zwiększanie bilansu energetycznego nie powoduje przyrostu masy mięśniowej, to jedna z wielu składowych.

    Odpowiedz mi jedno ważne pytanie: dlaczego żaden nasz czołowy kulturysta czy kulturystka nie biega?

    Pozdrawiam, Aga

  9. #9
    Cytat Zamieszczone przez AgulinaWawa

    Odpowiedz mi jedno ważne pytanie: dlaczego żaden nasz czołowy kulturysta czy kulturystka nie biega?

    Pozdrawiam, Aga
    Wolą inne aeroby - bieżnia, rower stacjonarny itd. a jeśli chcesz napisać, że nie wykonują ćwiczeń aerobowych - szczególnie w okresie przed startowym - to lepiej przed tym porozmawiaj z jakimkolwiek z zawodowców.

    Jeśli chodzi o masę to zawsze i ja i werych piszemy, że jest tylko jedno wyjście:

    1. Dodatni bilans energetyczny (równowaga składników odżywczych)
    2. Ukierukowane ćwiczenia siłowe (odpowiednia częstotliwość treningów)

    1+2 i tyle.

    ps. proszę oświeć nas wszystkich czemu to kulturyści nie biegają - ja chętnie się tego dowiem.

  10. #10
    Czołowi kulturyści nie biegają, gdyż powoduje to utratę tkanki mięśniowej. Gdyby to robili, nie byliby czołowi...

    Bieganie samo w sobie podnosi wydolność naczyniowo-sercową (czyt. kondycję), ale nie spala samej tkanki tluszczowej. Można je polecić tylko dla przeciętnej osoby, której nie zależy na przyrostach czystej masy mięśniowej, ale na ogólnej poprawie wydolności organizmu.

    Dorzucenie do treningu na siłowni innego typu wysiłku powoduje zatrzymanie bodźców wzrostowych.

    Bieganie w wersji klasycznej nie jest dla kulturysty aerobami, gdyż nie ma możliwości zwiększania obciążeń, które jest niezbędne przy prawidłowym treningu aerobowym (czyli spalającym tkankę tluszczową). Poza tym bardzo trudno jest w terenie utrzymać stałe tempo. Jeśli bierzemy pod uwagę bieżnię, to korzysta się z niej nie do biegania, tylko do bardzo intensywnego i szybkiego spaceru z podnoszeniem poziomu platformy wraz z uplywającymi minutami treningu.

    Aby trening aerobowy byl skuteczny w spalaniu tkanki tluszczowej należy co pewien czas (indywidualny dla każdej osoby) "dokręcać obciążenie" oraz utrzymywać stałe tempo. Dlatego przed zawodami kulturyści najczęściej jeżdżą na rowerze stacjonarnym, na regulowanych stepperach bądź na bieżniach z opcją podnoszenia platformy.

    W razie niejasności proszę pytać dalej...

Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. Elo :)
    Przez Szefowaa w dziale Przywitanie
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 14-10-2011, 11:25
  2. Trener Personalny - Szczecin ( szukam pracy )
    Przez FILIP195 w dziale Szukam pracy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 07-08-2011, 11:33
  3. WARSZTATY ASHTANGA YOGI i ACRO YOGI
    Przez akademia w dziale Wydarzenia, Konwencje i Szkolenia
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 03-10-2010, 14:07
  4. Wiedza żywieniowa - czym jest?
    Przez JaJAN w dziale Odżywianie
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 12-07-2010, 14:54
  5. saska dance studio w Warszawie
    Przez gosia83 w dziale Strefa klubowicza
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-07-2010, 17:25

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •